مرد متهم به قتل پس از بدن در یافت بی خانمان اردوگاه در میاد - Mon, 06 Jul 2020 PST

نمایندگان را بازداشت یک مرد به اتهام قتل مرد دیگری در یک بی خانمان اردوگاه در میاد. اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

نمایندگان را بازداشت یک مرد به اتهام قتل مرد دیگری در یک بی خانمان اردوگاه در میاد.

اسپوکن شهرستان کلانتر دفتر گفت: نمایندگان در پاسخ به این اردوگاه در 2300 بلوک شرق Farwell جاده در نزدیکی Northwood مدرسه و نیوپورت – بزرگراه در حدود 10:40 p. m. روز شنبه.

با توجه به کلانتر, تماس گیرنده, Robert J. Tolliver, 37, گفت که او کشف کرده بود او دوست بود مرحوم منتظر در جاده و پس از آن راه می رفت نمایندگان و آتش نشانان به اردوگاه.

وجود نمایندگان یک مرد دروغ گفتن تا حدی بر روی نیمکت داخل یک چادر با آسیب شدید به دهان او و یک سوراخ در سر خود را در نزدیکی سمت چپ معبد با توجه به سوابق دادگاه.

قربانی مشخص شد در سوابق دادگاه به عنوان 41 ساله James H. پترسون که تا به حال زندگی در این اردوگاه حدود 10 ماه.

یک شاهد عینی گفت: نمایندگان که پترسون و Tolliver شده بود مبارزه اخیرا به دلیل دوچرخه رفته بود گم شده است.

یکی دیگر شاهد گفت: نمایندگان که Tolliver پیامک خود را چندین بار در روز شنبه گفت که او تا به حال یک وضعیت اضطراری و نیاز به کمک به او.

با توجه به سوابق دادگاه Tolliver گفت: شاهد او و یکی از دوستان رفته بود پترسون اردوگاه به دنبال سرقت قطعات دوچرخه. Tolliver گفت: شاهد او در سمت چپ در پترسون اردوگاه پس از Tolliver در بر داشت خود را از دست رفته قطعات دوچرخه.

Tolliver ادعا کرد که دوست خود را با او تماس ساعت بعد گفتن چیزهایی که تا به حال از دست رفت و پترسون مرده بود و شاهد گفت: نمایندگان.

Tolliver بارها و بارها گفت که شاهد "شما من بهانه" روز شنبه شب با توجه به سوابق دادگاه. Tolliver نیز شاهد یک ویدیو که در آن او را تهدید به قطع پترسون را شست و با توجه به سوابق دادگاه.

Tolliver دستگیر شد بعد از ظهر یکشنبه. در یک مصاحبه او گفت که گفته نمایندگان او بوده است در مبارزه با پترسون بیش از سرقت قطعات دوچرخه چند ماه قبل اما تا به حال نشده است به پترسون اردوگاه در چند ماه. Tolliver گفت: او در حال برنامه ریزی برای مقابله با پترسون اما حمایت کردن.

Tolliver زندانی بوده در ازای یک دلار 500.000 باند و چهره اتهام قتل درجه اول. پترسون مرگ همچنان تحت بررسی است. کلانتر گفت که هر کسی با اطلاعات تماس باید جرم و جنایت را بررسی کنید در (509) 456-2233 با شماره مرجع 10086228.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب