افسر بهداشت: "بسیار احتمال قوی' ماسک خواهد بود موظف در اسپوکن به زودی - Wed, 13 May 2020 PST

کارشناسان بهداشت و درمان و دانشمندان فکر می کنم شما باید پوشیدن یک ماسک و دولت در بخش بهداشت و درمان آن را توص

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

کارشناسان بهداشت و درمان و دانشمندان فکر می کنم شما باید پوشیدن یک ماسک و دولت در بخش بهداشت و درمان آن را توصیه می کند. اما کسانی که نظرات و پیشنهادات می تواند تبدیل به حکم اگر Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز شرح زیر King County سرب در هفته های آینده.

شروع دوشنبه, پادشاه ساکنان شهرستان باید پوشیدن ماسک صورت در داخل تنظیمات عمومی و همچنین در تنظیمات که در آن فاصله فیزیکی از 6 فوت امکان پذیر نیست.

"وجود دارد یک احتمال قوی است که ما را به انجام کاری مشابه در هفته آینده یا دو" لوتز گفت: در روز سه شنبه.

Spokane شهردار نادین وودوارد گفت: او را به حمایت از یک ماسک نیاز "در صورتی که بهترین عمل و پروتکل پیشنهاد شده توسط ما به سلامت افسر."

وودوارد گفت که او اغلب می پوشد یک ماسک و جدید که هنجارهای "چیزی است که همه ما باید برای شروع مورد استفاده قرار گرفتن به."

پادشاه شهرستان افسر بهداشت دکتر جف Duchin با صدور بخشنامه الزامی پوشش صورت در اوایل این هفته زمانی که او همچنین کارگردانی کسب و کار به ارسال علائم ارائه مشاوره به مشتریان به پوشیدن ماسک.

پادشاه شهرستان بخشنامه امر به فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها تجاری فروشگاه های خرده فروشی و رستوران ها و حمل و نقل عمومی. ساکنان خواسته است برای استفاده پزشکی-درجه ماسک یا N95 ماسک بنابراین کسانی که منابع را می توان ذخیره شده برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. به جای آنها باید از پارچه پوشش صورت است که هر دو پوشش بینی و دهان.

با پوشیدن ماسک های صورت نمی جایگزین اجتماعی فاصله و پادشاه شهرستان بخشنامه باعث می شود توجه داشته باشید از این تشویق ساکنان به ادامه جسمی فاصله هر زمان که آنها می توانند.

اما چرا ماسک صورت? آیا آنها در واقع کار می کند ؟

تحقیقات نشان می دهد پوشش یک راه موثر برای به طور قابل توجهی پایین تر انتقال این ویروس است که باعث COVID-19 SARS-CoV-2 است که انتقال از طریق قطرات تنفسی که ترک دهان فرد را در حالی که صحبت کردن سرفه یا عطسه.

پوشش بهترین آثار زمانی که وجود دارد این است که جهانی نزدیک تصویب شود.

محققان که مدل اثربخشی پوشش یافت که هر دو 50% از جمعیت و 80 تا 90 درصد از جمعیت تمرین های اجتماعی فاصله و پوشش با هیچ مستند آن را در نتیجه "کاهش قابل توجه عفونت است."

در مقابل با پوشیدن یک ماسک می تواند منجر به بیشتر جامعه گسترش COVID-19.

"بدون پوشش بلند مستند پس از نه هفته در حالی که نگه داشتن اجتماعی فاصله اقدامات را خطر عمده موج دوم این بیماری همه گیر در 4-5 ماه زمان" دانشمندان هشدار می دهند در یک مطالعه بر اساس مدل منتشر شده در ماه گذشته.

یک گروه به نام ماسک 4 تمام ردیابی است که ایالات متحده و کشورهای جهانی نیاز به پوشش. توسط خود تعداد 19 متحده آمریکا از جمله واشنگتن هیچ ماسک مورد نیاز است. کشورهای که نیاز به جهانی پوشش همراه با دیگر nonpharmaceutical مداخلات نظر می رسد که شامل عمده COVID-19 شیوع بیماری تا کنون.

زمانی که جورج گائو مدیر چینی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری شد و پرسید که چه اشتباهات کشورهای دیگر در حال ساخت در پاسخ به همه گیری او گفت: علم است که "اشتباه بزرگ در آمریکا و اروپا به نظر من این است که مردم نمی پوشیدن ماسک."

او افزود: "این ویروس منتقل می شود توسط قطرات و تماس نزدیک."

ماسک ها مهم است حاوی بدون علامت گسترش COVID-19 هنگامی که یک فرد است نه نمایش علائم مانند سرفه یا عطسه اما قادر به گسترش این ویروس با صحبت کردن به طور معمول و عبور آلوده به قطرات تنفسی.

شده اند وجود دارد متعدد ثبت شده نمونه هایی از بدون علامت گسترش COVID-19 از جمله در Spokane County است.

دولت سلامت افسر دکتر کتی Lofy گفت که پوشش فوق العاده مهم است به خصوص در هفته های آینده و ماه به عنوان مناطق حرکت به مراحل مختلف رژیم صهیونیستی. جی Inslee را SafeStart برنامه ریزی برای بازگشایی دولت در اقتصاد است.

"من همیشه پوشیدن پارچه صورت پوشش وقتی که من رفتن به سوپر مارکت و فروشگاه های دیگر چون ما می دانیم که مردم می توانند این ویروس در پشت بینی و گلو و گسترش می تواند آن را حتی زمانی که آنها در حال صحبت کردن به مردم در مکان های عمومی" Lofy گفت: در روز سه شنبه.

لوتز امیدوار است با پوشیدن ماسک بداریم, با توجه به داده هایی که نشان می دهد چگونه موثر آن می تواند در کاهش گسترش بیماری.

"من مرتب از فصاحت درخواست مردم 'آیا شما می خواهید ما را برای باز کردن ، آیا شما می خواهید ما را برای باز کردن و باز بماند?' اگر شما, سپس من پیشنهاد می کنم چیزی به عنوان ساده به عنوان یک ماسک پارچه است که باعث می شود یک تفاوت بزرگ برای حصول اطمینان از ما در حال رفتن به جلو و نه به عقب," او گفت:.

S-R خبرنگار آدم Shanks کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب