شهرهای دوقلو آب و هوا: گرم و گرم شاید طوفانی چهارم جولای ؟

چهارم ژوئیه در حال آمدن است تا در روز شنبه و آن را در شکل دادن به یک تحریک کننده از یک چهارم در مینه سوتا است.

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

چهارم ژوئیه در حال آمدن است تا در روز شنبه و آن را در شکل دادن به یک تحریک کننده از یک چهارم در مینه سوتا است.

درجه حرارت افزایش می یابد و به 90s در روز جمعه و شنبه به احتمال زیاد این یکی از شهرهای دوقلو' داغترین استقلال روز در حافظه اخیر است.

اوج در روز جمعه و شنبه و یکشنبه احتمال گرفتگی 90 درجه و آن را همراه با عرفی رطوبت نیز هست. که به احتمال زیاد خواهید را شاخص گرما (ترکیبی از ظهر درجه حرارت هوا گرم و با رطوبت ارزش) هر بعد از ظهر در این تعطیلات آخر هفته نزدیک به 100 درجه است.

با جریان جت اقامت در شمال بر جنوب کانادا و گرما و رطوبت را افزایش و از جنوب. یک مزاحم ریج از فشار بیش از مرکزی ایالات متحده در ضمن قفل خواهد شد در این الگو بیش از چند روز آینده. که شما نگه داشتن حرارت و رطوبت در مینه سوتا از طریق تعطیلات آخر هفته هر چند در اوایل هفته آینده این جریان جت شروع به راندن به عقب در جهت ما و باز کردن درب به گسترده تر آب و هوای طوفانی.

آن را نیز نگه داشتن آن گرم و مرطوب به دور دست در شمال, Duluth, برینرد و بمیجی که در آن درجه حرارت نیز افزایش می یابد به در یا نزدیک به 90 درجه در هر روز این تعطیلات آخر هفته.

برخی از طوفان نیز می تواند مانع آزاد قصد دارد در تاریخ چهارم جولای به خصوص پس از تاریکی شب شنبه. یک خوشه از رگبار و رعد و برق خواهد شد به احتمال زیاد در حرکت از شمال و غرب آوردن یک آسیب رساندن به باد تهدید به مناطق مرکزی و شمال مینه سوتا در خاص است.

بزرگترین شانس برای یک شب طوفان خواهد آمد در مناطق شمالی از شهرهای دوقلو به خصوص در شمال با یک خط کشش از خیابان به مرا. کسانی که طوفان می تواند مانع کمپینگ طرح با آسیب رساندن به بادها بودن اولیه تهدید برای هر یک شبه طوفان شنبه به یکشنبه.

بیشتر از یک شب طوفان می تواند یک منطقه مشابه یکشنبه شب را در اوایل صبح روز دوشنبه به عنوان به خوبی.

چگونه این آخر هفته گرما پشته تا در برابر سایر چهارم Julys حداقل climatologically? خوب, برای شروع, شهرهای دوقلو' دمای بالا در جولای 4 83 درجه با میانگین پایین 64. هشت سال پیش مینیاپولیس کردم تا 101 درجه در جولای 4, 2012 ساخت که داغترین روز استقلال در ضبط.

و البته این هرگز کاهش یافته است به انجماد علامت در جولای 4, اگر چه آن را به پایین به 43 درجه در 4 ژوئیه سال 1972 ساخت که سردترین چهارم جولای درجه حرارت ثبت شده در مینیاپولیس.

بار بیش از نه آن باقی می ماند خشک در چهارم. چهل و دو درصد از مینیاپولیس چهارم Julys در هواشناسی ضبط کرده قابل اندازه گیری بارش و کمتر از یک چهارم از آنها (22 درصد) دیده می شود و یا بیش از یک دهم از یک اینچ از باران.

بنابراین چهارم با وجود آن سقوط حق در قلب شهرهای دوقلو' و جنوبی مینه سوتا معمولی طوفانی فصل نیست به خصوص خیس تعطیلات به طور متوسط.

شاید نه کاملا به عنوان به عنوان شما ممکن است فکر می کنم هر دو. تنها 15 درصد از شهرهای دوقلو' چهارم Julys را برجسته درجه حرارت در و یا بالاتر از 90 درجه است که ممکن است به عنوان یک بیت از تعجب به عنوان این است که معمولا یکی از گرمترین هفته سال نیز به طور متوسط.

البته در این سال نسخه ای از روز استقلال به نظر می رسد مانند آن را می توان از راه های داغتر از دمای – معنی آن را مناسب برای یک شیب در استخر و یا دریاچه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب