3M باز: Matthew ولف است 'عشق' به صورت دوقلو شهرستانها با وجود ناکامی در دفاع از عنوان

متی ولف قرار داده و او توپ را روی گوه شات در شماره 18 راه سمت چپ از fairway در بعد از ظهر یکشنبه در مجتمع پلاس

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

متی ولف قرار داده و او توپ را روی گوه شات در شماره 18 راه سمت چپ از fairway در بعد از ظهر یکشنبه در مجتمع پلاستیک طبرستان شهرهای دوقلو.

او استادانه گذاشته تا متعاقب آن ضربه تندرست توپ را از سبد خرید خود را در مسیر دادن به خود با یک نگاه به پرچم چوب.

پس از استخوان یک کلاچ زدن توپ به صورت عقاب در شماره 18 به پیروزی آشکار در سال گذشته در 3M باز ولف رفت با پاسخ می دهد در این سال است. او میرود و برای دیو را به پایان برساند در 14 زیر پنج عکس های پشت برنده مایکل تامپسون.

"این یک راه دشوار تا پایان" ولف گفت. "من احساس می کنم بازی واقعا خوب واقعا خوب است."

نیاز به یک نمره کم در روز یکشنبه به چیزهای جالب ولف آغاز شده خود را دور با یک مرغک در شماره 1 همتراز در ردیف 2 و یک مرغک در شماره 3. او مانند نگاه او به خوبی در راه خود را به تعقیب کردن رهبران.

متاسفانه برای ولف خود را کوتاه بازی شکست خورده او را در روز یکشنبه به عنوان او تلاش برای ایجاد مرغک پس از شروع به گرم است.

"راستش من باید خیلی بیشتر putts," ولف گفت. "من به یک دسته از آنهایی که خوب."

این است که ولف بازی ضعیف. او در واقع بسیار سخت برای بسیاری از روز است.

"این است که آنچه در آن است" ولف گفت. "من احساس می کنم واقعا خوب در اینجا. من واقعا دوست دارم این دوره است. به دنبال انجام حرکت برای چند هفته آینده."

این که آیا ولف را دوباره به 3M در آینده باز به نظر می رسد امن فرض کنیم که او خواهد بود سالانه ثابت در این رویداد است.

"آره" ولف گفت. "من عاشق این محل است."

دریافت حق رویداد ؟

با گلف یک بازی از ریتم و احساس به طور کلی کسانی که در حال بازی به خوبی ادامه خواهد داد به انجام این کار. و کسانی که خوب نیست.

به جز برای این آخر هفته. یازده بازیکن به پایان رسید در یک کراوات برای سوم یا بهتر در 3M باز است. برای بسیاری از کسانی که بازیکنان این آخر هفته مشخص شده اولین موفقیت آنها طعم در مدتی.

برنده مسابقات مایکل تامپسون بهترین پایان در سه رویداد قبل از 3M باز بود و یک کراوات برای 46. آدم که به پایان رسید دوم یکشنبه قطع شده بود در سه از پنج رویدادهای او همچنین پس از این تور را راه اندازی مجدد.

از بازیکنان که به پایان رسید در logjam در مقام سوم امیلیانو گریلو قطع شده بود در چهار گذشته خود شش رویدادهای کامرون Tringale قطع شد و در دو تا از سه رویدادهای او می خواهم بازی های برگزار شده پس از راه اندازی مجدد چارلز هاول سوم قطع شد در دو قبلی خود را در سه تورنمنت, Alex Noren قطع شد و او در دو مطلب قبلی رویدادهای حداکثر هما قطع شد در گذشته خود سه تورنمنت و رابی شلتون و Charl Schwartzel شد هر برش از گذشته خود چهار مسابقات بازی های برگزار شده.

شاید 3M باز می تواند به نوبه خود در اطراف خود فصل?

"برای دیدن برخی از نتایج به نوعی به شما می دهد اعتماد به نفس است که شما در حال انجام کارهای درست و شما را در مسیر درست" بلند گفت. "من مشتاقانه منتظر به اتمام کردن بقیه فصل."

پول, پول, پول

تامپسون در زمان خانه نزدیک به 1.2 میلیون دلار برای برنده شدن در این هفته 3M باز است. در مجموع 17 بازیکن به دست آورده و شش رقم بردن.

تمام 68 بازیکنان که ساخته شده از برش به دست آورده حداقل $13,000.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن