مشخصات، خرید اینترنتی و قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال کالاتیک

از ارسال لینک‌ و اطلاعات فردی از قبیل تلفن، نشانی اینترنتی و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. تجربیات شما

توسط NASERINEWS در 1 مهر 1401
از ارسال لینک‌ و اطلاعات فردی از قبیل تلفن، نشانی اینترنتی و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید. تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری بقیه کاربران جهت خریداری محصولات موثر باشد ، لطفاً داده ها اثر گذار و مربوط به کالا فوق را کلیدی توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید. یک عدد دیگر از موارد مهمی که بایستی به زمان خرید کردن به آن توجه کنید، ابعاد و تراکم هست که هارد اشغال می کند. هاردهایی مناسبند که کمترین فضا را اشغال کرده و وزن متعددی نداشته باشند. هارد اکسترنال ایسوس ، بخش اعظم یک کالای لوکس بشمار می رود و از میزان مرغوب بودن و طراحی زیبایی برخوردار می باشد. کمپانی ایسوس ، یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده قطعات کامپیوتری در جهان می باشد که فعالیت خود را از سال 1989 آغاز کرده است. خرید هارد اکسترنال اگر چه در تهیه و تنظیم یک سیستم کامپیوتری در در بین قطعات کامپیوتر که تهیه می کنید حتمی نمی باشد البته کاربردهای دوچندان دیگری دارد که از پاراگراف آن ها می اقتدار به جابجایی سرعت بالا ودسترسی آسان به اطلاعات گزینه نیاز در هر مکانی اشاره کرد. کلیه برندهای ساخت کننده هارد اینترنال در راستا ساخت هارد اکسترنال هم عمل دارا هستند که از مثال های شناخته شده آن می قدرت به برند وسترن دیجیتال ، سیلیکون پاور ، ای داده و سیگیت اشاره کرد. با در نظر گرفتن ویژگی های بالا به راحتی می توانید از روش این برگه گونه های هارد اکسترنال ضد آب، ضد ضربه و ضد شوک را بازدید نموده، گزینه مورد حیث خویش را گزینش کرده و اصلی کامل شدن سبد خرید کردن آن را از مغازه اینترنتی تکنوسان تهیه نمایید. قبل از خرید حافظه ای اساسی سرعتِ زیاد، نخستین مطمئن گردید که کامپیوترتان اساسی شیارهای نوین به جهت جابجایی سرعت بالا دیتا ها هستند. استانداردهای متنوعی در این نصیب می باشد مثل تحمل-پذیری در برابر سقوط از طول 1.5 متری، مدرک IP68 به جهت کاملا ضد آب بودن و... معمولا، هاردهای اکسترنال ضد ضربه و ضد آب اندکی پهناور تر از جور های شبیه بی آلایش خود هستند. به احتمال خیلی کار کشته هاردتون بخاطر نوسان برق اینطوری شده، بخاطر اینکه هاب چه عالی یا غیر خوب نوسان الکتریسیته داره. ممکن است هاردتون مشکل بدسکتور داراست و ویندوز چون هوشمند میباشد میتونه تشخصی بده ایراد را البته تلویزیون همچین امکان تشخیصی نداره. احتمال دارد هاردتون بدسکتوری میباشد و بایستی بدسکتور گیری کنید.البته اگر بدسکتور زیاد باشه این فرمت کردنها ممکنه خرابترش کنه و دیگه هارد بالا نیاد. تمامی حقوق این وب سایت وابسته به کامپیوتر پارسیک (فروشگاه آنلاین بامیلو آی تی) می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی مای ساپورت، سازش آن اصلی دستگاه‌های متفاوت مخصوصاً سیستم‌عامل ویندوز است.
  • بعد از خرید کردن هر محصول از کمپانی دیدنگار، ارسال به جهت تهران 24 ساعت هست و برای شهرستان‌ها 2 تا 3 روز کاری زمانه می‌برد.
  • هارد اکسترنال ای داده دسته HD330 ظرفیت 2 ترابایت بوسیله دکان بالون به شما عزیزان ارائه می شود.یک متاع لبریز طرفدار .
  • مدل HD710M Pro وقتی که درب پورت USB کاملا بسته باشد، ضد گرد و غبار و آب است.
  • هارد Elements Portable External Hard Drive 2TB یکی از محصولات این شرکت میباشد که گنجایش ۲ ترابایتی داراست و شما ارزش هارد اکسترنال را هم می‌توانید زیاد مطلوب قلمداد کنید.
ولی قبل از خرید آن، باید از مواردی اطلاع داشته باشید تا خریدتان هوشمندانه باشد. در حال حاضر، هاردهای اکسترنال کلیدی ظرفیت های 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و حتی فراتر هم به فروش می رسند. احتمالا فکر کنید که اشغال 1 ترابایت (1000 گیگابایت) فضا غیرممکن است؛ البته هنگامی که به کارگیری از هارد اکسترنال را برای انتقال دیتا هایتان را شروع کردید، می فهمید که یک حافظه 1 ترابایتی را تا چه حد سریع می توان مالامال کرد. خصوصیت های یک هارد اکسترنال در ادامه نگاهی داریم به ویژگی ها و مشخصاتی که باید پیش از خریدن یک هارد اکسترنال به آن دقت داشته باشید. اگر قصد خرید قطعات دیگر کامپیوتر مثل هارد اینترنال یا این که درایو نوری را د ارید، می‌توانید از طرز کاغذ تاپ رایان مبادرت فرمایید. هارد اکسترنال ای داده HV620S هارد اکسترنال ای داده HV620S محصولی خوشگل و خاص می باشد که به وسیله شرکت ای دیتا طراحی شده است. از نقاط قوت همین هارد اکسترنال می توان به بدنه ضد خط و خش آن اشاره کرد. گوشه های این جنس به صورتی طراحی شده میباشد تا تراز هارد اکسترنال از خراشیدگی و اصطحکاک در امان... به طور کلی قیمت‌ هارد اکسترنال پانصد گیگ تا 1 ترابایت برندهای متعدد می‌تواند در بین 1 تا 2 میلیون تومان باشد. اما‌ هاردهای رومیزی خارجی دسته‌ای از حافظه‌ها میباشند که به جهت استفاده از آنان به مرجع الکتریسیته نیاز دارید. چرا که این حافظه‌ها بیشترین کاربرد را در آرشیو و مراقبت از داده ها شما دارند. هاردهای ۷۲۰۰ به دور بر دقیقه تقریبا ۳۰ درصد سریع‌تر از مدل‌های ۵۴۰۰ هستند؛ عمده هارد اکسترنال‌ها و اینترنال‌ها معمولی بازار از مدل ۵۴۰۰ میباشند کلیدی این اکنون دارای پرداخت هزینه بیشتر حاذق به خرید مدل‌های اینترنال دسکتاپی و رومیزی نیز خواهند بود. بر بر خلاف SSD‌ها هاردها در ظرفیت‌های دوچندان بالایی ساخت و عرضه می‌شوند. عموما در کامپیوترها عضو قوی به اتصال بیش از یک هارد دیسک به مادربرد میباشد اما همین قابلیت در لپ‌تاپ‌ها عموما وجود ندارد؛ بدین ترتیب باید پیش از گزینش هارد به گنجایش و کاربرد آن اعتنا کنید. هاردهای اینترنال و اکسترنال بی آلایش همانطور که از اسم آن ها معلوم میباشد به جهت اعضا عادی درنظر گرفته شده است. این هارد دیسک ظاهر معمولی و زیبایی هم داراست و در ظرفیت‌های 1 تا 4 ترابایت ساخت می‌شود. همچنین چون گنجایش هارد دیسک لپ تاپ ذیل است و حجم فیلم و سریالهای جدید بالا، درصورتیکه بخواهید آنها را نگه دارید، عملا نیاز به هارد اکسترنال خواهید داشت. به طور کلی هارد اکسترنال برای برخی مواقع مانند کارگزاری ویندوز نیز ضروری است، چون ممکن میباشد مجبور شوید تمام هارد لپ تاپ را فرمت کنید. با ترقی روز افزون تکنولوژی در دنیای دیجیتال سبب شد که شرکت‌هایی همچون سیگیت دارای ارائه محصولات اساسی کیفیت به یک برند دارای اسمو رسم تبدیل شوند و کالاهای بسیار متعددی را به بازار روز دنیا ارائه دهند. در همین قسمت قصد داریم بهترین برند‌های هارد اکسترنال فروش جهان را در حوزه ساخت هارد اکسترنال به شما معرفی کنیم تا تعیین خوبی را تجربه نمایید. هارد اکسترنال Armor A85 در ظرفیت‌های 1 ترابایتی، 2 ترابایت، 4 ترابایتی و 5 ترابایتی تولید می‌شود. هاردهای اکسترنال به دو مجموعه مهم آداپتور (بزرگ و کمی سنگین) و سوای آداپتور (کوچک و سبک) تقسیم می‌شوند. هارد اکسترنال آداپتوری به جهت آرشیو نمودن مناسب هست و هارد اکسترنال فارغ از آداپتور برای حمل و جابجایی راحت.

تبلت

این فناوری معایبی داراست و مناسب سرزمین عزیزمان کشور ایران نیست به استدلال این‌که به جهت آپلود و دانلود برخی فایل های حجیم ناچارید مقادیر زیاد زیادی راه‌بندان اینترنت مصرف کنید. همین هزینه ها طی یک‌سال سر جمع از هزینه خرید این فضای ذخیره سازی عمده می شود پس خرید کردن به گزارش همین سایت یا این که خرید پیکان مموری منطقی خیس است. کمپانی سیگیت یک کمپانی پیشرو در ایجاد هارد دیسک می باشد و اهمیت تنوع محصولات دوچندان زیادی توانسته برای هر جور مصرف و نیازی یک جنس را عرضه نماید. از سری تولیدات این کمپانی در راستا هارد اکسترنال می‌توان به هارد دیسک‌های قابل حمل اکسپنشن و وان تاچ اشاره نمود. هارد اکسترنال قسمتی از تجهیزات جانبی رایانه هست که حجم و فضای ذخیره سازی اضافی در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع همین گجت، یک هارد دیسک خارجی قابل‌حمل به جهت ذخیره نمودن فایل‌های یکسری دستگاه متفاوت است. عمومی آخرین استاندارد در همین راستا MIL-STD-810G می باشد که دارای ارقامی که در انتهای آن می آید می قدرت مورد استفاده و توان مقاومتی متاع را سکو کرد . در همین محصولات به طور معمول از استاندارد MIL-STD-810G 516.6 استفاده می شود که در برابر شوک و افتادن از ارتفاع یک متر و هشتاد سانتی متری مقاوم می باشد . در اکنون حاضر شرکت های بزرگی سازنده محصولات ذخیره سازی ضد ضربه و ضد آب و گرد و غبار می باشند که به طور مثال می قدرت از هارد ای داده ، هارد سیلیکون پاور ، هارد سیگیت ، هارد وسترن دیجیتال و هارد توشیبا یاد کرد . از محصولات این کمپانی در زمینه رایانه می توان به ایجاد هارد داخلی توشیبا ، هارد اکسترنال توشیبا ، حافظه اس اس دی و لپ تاپ اشاره کرد . اما بریم سراغ اورجینال مطلب و به باز‌نگری گونه های هارد‌های وسترن دیجیتال بپردازیم تا شما اعضا عزیز حیاتی تصور برای خرید انواع هارد تصمیمتان را بگیرید. هر چه حجم هارد اکسترنال اکثر باشد، فشردگی قطعات درونی آن بخش اعظم هست و احتمال آسیب‌دیدن آن هم ارتقا می‌یابد. به علاوه چنانچه یک دیسک اساسی حجم بالا جراحت ببیند، حجم اطلاعاتی که ممکن است از دست بدهید، مضاعف دوچندان خواهد بود. این هارد کاملاً با بقیه مدل‌های گذشته خویش متعدد می باشد چون قطعات متحرک ندارد. هارد اس اس دی داده‌ها را دارای استفاده از مغناطیس ذخیره نمی کند بلکه از فناوری نشانه گر مموری برای این فعالیت یاری می‌گیرد. هاردهای لپ‌‌تاپ فرم‌فکتور ۲.۵ اینچی دارند در صورتی که هارد‌های کامپیوتر دسکتاپ عموما ۳.۵ میلی‌متری هستند. از نحوه بخش راهنمای خرید می‌توانید محصولات برتر بازار که زومیت آن را توصیه می کند را نیز تماشا کنید. همینطور در بخش پرسش و جواب می‌توانید پرسش‌های خود را مطرح کنید، تیم زومیت و اعضا در اسرع وقت به پرسش‌های شما جواب خواهند داد.

هارد اکسترنال آدیتا کلیدی ظرفیت یک ترابایت Adata HD770G External HDD 1Tb

در صورتی که هارد شما در حال کار می باشد و آن را حرکت بدهید کوچکترین لرزش یا حرکت می‌تواند منجر به خراب شدن هِد شود. علاوه‌بر همین شما باید هارد اکسترنال خود را در جایی قرار دهید که خطر سقوط و افتادن هارد به دست کم برسد. قابلیت‌های خوب هارد اکسترنال ADATA HD710 Pro آن را به انتخابی خوب به جهت کاربران متفاوت تبدیل کرده است. مقاومت بالا در برابر ضربات به‌خاطر روکش سیلیکونی، وجود سنسور شوک (برای پرهیز از صدمه به دستگاه در برابر شوک‌های الکترونیکی یا لرزش شدید) و حمل‌ونقل آسان، تنها بعضا از ویژگی‌های این هارد هستند.

هارد اکسترنال توشیبا Canvio Ready 2TB

حتی چنانچه از کیف‌های منحصربه‌فرد هارد اکسترنال به کارگیری کنید، گشوده نیز می‌بایست توجه کافی در زمان حمل و نقل را به عمل آورید. دیسک سخت در درمقابل ضربه مقاومت متعددی ندارد و در صورتی که دیسک سخت خویش را به شکل مداوم جابجا می‌کنید، خوب تر هست تهیه‌ی پشتیبان در محلی اثبات از داده ها خود را نیز در نظر داشته باشید. در صورتی که می خواهید هارد اکسترنال را برای مراقبت داده های بااهمیت خرید کنید، پیشنهاد می کنیم کالاهایی را انتخاب نمایید که حساس امکان رمزنگاری دیتاها هستند. آیا هارد ضدآب و ضد‎ضربه می‎خواهید؟ که اهمیت مقداری تحقیق و جست‎جو در بازار می‎توانید هارد ‎اکسترنال آیتم نیاز خویش را تهیه کنید. هارد‎ اکسترنال یک دستگاه ذخیره سازی خارجی هست که از آن برای ذخیره‌ سازی اطلاعات، داده‎ها و فایل‎های اساسی و اهمیت قیمت و یا این که انتقال داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر استعمال می‎کنیم. هارد ‎اکسترنال در واقع به عبارتی هارد‎ دیسک داخلی کامپیوتر، که فقط از حیث ظاهری و درگاه اتصال متعدد است. در صورتی که قاب هارد ‎اکسترنال را گشوده کنید، در ذیل کادر یک هارد بی آلایش می‎بینید. پورت‌های هارد اکسترنال به رخ USB طراحی شده‎اند و امکان اتصال به هر دستگاهی دارای پورت USB را دارند. ولی بااین‌حال، سه کمپانی توشیبا ، سیگیت و وسترن دیجیتال ، معروف‌ترین‌های این حوزه هستند.

محافظ برق صوتی چهره یی ۴ منزل ارت دار پارت الکتریک حیاتی کابل ۱٫۸ متری PE8791

دسته‌بندی دیگری که به جهت هارد دیسک‌ها به کارگیری می‌گردد به صورت پایین است. در صورتی که سرعت انتقال اطلاعات برای شما بسیار اصلی دارد، خوب تر می باشد مبادرت به خرید کردن فلش مموری نمایید و از خریدتان لذت ببرید. آداپتور ملازم هارد اکسترنال رومیزی را به برق متصل کرده و به هارد از طرز پورت مخصوص آداپتور متصل کنید. هارد External قابل حمل به طور معمول در ترازو های کوچک‌تری ساخت می‌شود و همانطور که از اسم آن پیداست، به راحتی داخل کیف، کوله پشتی، جیب و یا.. هارد هارو در سیستم های دیگر آزمون کردید؟ چنانچه سلامت بودن مطلقا خلل از سیستمتونه هم اکنون باید باز‌نگری بشه ممکنه مادر بورد باشه ممکنه خلل از جای دیگر باشه. یه هارد دو ترا segaite دارم بعد از آن از کپی ۱۰۰ تا ۲۰۰ گیت دیتاها دیگه اذن نسخه برداری نمیده و خطای x d را میده و چند بارم فرمتش کردم دوباره گهگاه رو ۲۵۰ گیگ انتقال دیتاها این اروره میاد بالا و نیکی پاک میشه و خیر میشه چیزی اضافه کرد. یکبارم فرمت فرمتم به فرمت کارخونه بردم که ویندوز قوی نشد به این فرمت میشه عنایت کنید و بنده را راهنمایی فرمایید. هارد‎ اکسترنال‎ها دو نوع‎اند قابل‎حمل و رومیزی که حیاتی توجه به دسته استفاده، هر یک می‌توانند کاربرد خاصی داشته باشند. بامیلو آی تی بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي کشور، اينک در آستانه‌ي دهمين سال فعاليت، حساس گستره‌اي از کالاهاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي کاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يک خريد اينترنتي» را تداعي مي‌کند. گستره‌اي به وسعت کالاي ديجيتال از برندهاي متنوع، مختلف و سرشناس جهاني همچون اپل سوني، سامسونگ، ال‌جي ، اچ‌پي ، کانن ، بوش ، نايک ، آديداس ، نيوا و ... از دیگر امکانات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال می توان به سیستم رمز گذاری بر بر روی هارد اکسترنال اشاره کرد که همیشه حافظ مطمئنی به جهت دیتاها شما می باشد . امکان ضد ضربه و ضد گرد و غبار و ضد آب بودن در سری هارد های وسترن دیجیتال وجود ندارد و در رخ نیاز می توانید به هارد اکسترنال های کمپانی ای داده و سیلیکون پاور مراجعه نمائید . از رقبای جدی کمپانی وسترن دیجیتال در زمینه ساخت هارد اکسترنال حساس قابلیت پشتیبان گیری دیتاها می قدرت از کمپانی سیگیت نام برد . ویژگی دارای برای خرید هارد اکسترنال ، امکان ضد ضربه و ضد آب بودن آن می باشد که کمپانی های مهمی در این راستا مبادرت به عمل می کنند . از گزاره این شرکت ها می قدرت به هارد اکسترنال ضد ضربه سیلیکون پاور و هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا اشاره کرد . یکی از نکات اصلی برای خرید کردن این محصول ، مقاومت آن در برابر خطرات احتمالی نظیر افتادن ویا ضربه دیدن و یا در معرض گرد و خاک و آب قرار گرفتن می باشد که به استدلال الکترونیکی بودن قطعات داخلی این کالا آسیب شدیدی به آن وارد می شود .

هارد دیسک اینترنال وسترن دیجیتال گونه Red گنجایش 6 ترابایت

با اعتنا به ارزش بالای اس‌اس‌دی به جهت ذخیره‌ اطلاعات کلیدی حجم بالا و آرشیو کردن مناسب نیست. مضاعف فراتر از هارددیسک است و دسترسی سریع‌تر به داده، حساسیت کمتر، تداوم بخش اعظم و مصرف تحت برق را به همپا دارند. به طور کلی چنانچه شتاب انتقال داده ها برای شما حائز دارای می باشد خوبتر هست یک فلش مموری تنظیم کنید. کابل USB را به سیستم خویش متصل کنید و منتظر باشید تا درایو به نمایش در بیاید.

Silicon Power Armor A62S External Hard Drive 1TB

اگر اطلاعات بسیار و مهم اهمیتی دارید مسلما تلاش کنید از هارد اکسترنال اهمیت بدنه های فراوان مقاوم بی خبر نشوید. به طور کلی همین نشانه گر مموری ها عمده مطلوب افرادی میباشد که نیاز به انتقال دیتاها حجیم حساس شتاب مضاعف هستند، مثل عکاسان و فیلمبرداران رشته ای که به ادله حجم بالای مشتریان نیاز به انتقال سرعت بالا دیتا ها دارند. در نگاه نخستین به محض اینکه هارد اکسترنال و فلش مموری را بازدید کنید، متوجه تفاوت ابعاد آن ها می شوید. نشانه گر مموری بعد ها کوچکتری نسبت به هارد اکسترنال دارد البته تفاوت همین دو صرفا ابعادشان نیست. شما کلیدی تنظیم نسخه‌ی پشتیبان از دیتاها خود بر روی هارد اکسترنال، می‌توانید صاحب حقیقی داده‌های خود باشید. اکثری از مردمان تصور می‌نمایند که زمانی از سرویس‌هایی مثل وب سایت گوگل درایو استعمال می‌کنند، هنوز نیز چنین مالکیتی برای آن‌ها تعریف و تمجید می‌شود. اما در واقع اینطور نیست و زمانی که شما این داده ها را در سرور آپلود می‌کنید، شرکتی که صاحب و مالک سرویس ابری است، به هر عاملی که خودش بخواهد، می‌تواند از داده‌های شما به روش‌های مختلف به کارگیری کند. هارد دیسک اکسترنال اصلی یک پیروزی الکترونیکی می باشد که مرکز کنترل هارد در آن قرار دارد. همچنین این حافظه از مدارهای مجتمع یا این که دستگاه‌های نصفه هادی به جهت ذخیرۀ دائمی داده‌ها، دست‌کم تا هنگامی که پاک شوند، استفاده می‌کند. در ادامۀ مطلب به باز‌نگری انواع هارد، مزایا و معایب و در غایت ارزش هارد اکسترنال می‌پردازیم. هارد اکسترنال یک وسیله زیاد ریز است که می توانید هر فولدر یا این که برنامه‌ای را بر روی آن ذخیره کنید. چنانچه بخواهم یک مثال ساده درباره همین وسیله بزنم، به پیکان می‌توان اشاره کرد. فضاهای ذخیره سازی اکسترنال حساس ظرفیت‌های ذخیره‌ متفاوتی در دسترس هستند، البته همگی آنها همانطور که از نام آن پیداست به صورت خارجی به رایانه متصل می‌شوند. محصولات این شرکت از تنوع طرح و رنگ بی‌نظیری برخوردار هستند و به برهان اندازه کوچک و ساختار ظریف آنان بایستی احتیاط بیشتری را زمان حمل و نقل و عدم برخورد حساس مایعات داشته باشید. بنابراین در صورتی که به دنبال یک متاع معمولی ولی کاربردی هستید و می‌خواهید بها هارد اکسترنال 1 ترابایت آیتم حیث در محدوده قابل قبولی قرار گرفته باشد، محصولات این مارک را به شما سفارش می‌دهیم. اهمیت دقت به گونه های متعدد هارد دیسک اکسترنال در بازار، به یاری راهنمای انتخاب هارد دیسک اکسترنال می‌توانید دید بهتری زمان خرید کردن داشته باشید. در واقع حساس اعتنا به کاربری آیتم لحاظ شما، ظرفیت بالای هارد دیسک، جور اتصال آن و امکانات طولانی تر مثل محافظت در برابر آب و گرد و غبار نکاتی می باشد که می‌توانید در حیث داشته باشید. هارد اکسترنال ای داده 1 ترابایت مدل HD680 یکی از از جدیدترین هارد اکسترنال های شرکت ای داده ، هارد اکسترنال ای داده HD680 می باشد. هارد اکسترنال ای داده HD680 دارای رابط USB 3.1 می باشد و از روش همین رابط می تواند... توشیبا یک عدد دیگر از مطرح‌ترین تولید کنندگان هاردهای اکسترنال می باشد که تنوع بالایی از محصولات همین شرکت جهت خرید موجود هستند. این برند به تولید محصولات اقتصادی اما اصلی میزان مرغوب بودن آوازه دارد که مدل‌های گوناگون هارد اکسترنال لپ تاپ 1 ترابایت توشیبا نسبت به بقیه رقبا از برچسب قیمتی پایین‌تری برخوردار هستند. هارد اکسترنال ای داده HD710 Pro هارد اکسترنال ای داده HD710 Pro یکی از از مالامال فروش ترین هارد اکسترنال های ضد ضربه بازار می باشد. این هارد دیسک اهمیت روکشی سیلیکونی حساس ساختاری سه لایه ای می باشد که مقاومت لطف نسبت به ضربات و افتادن از طول دارااست و بالاترین استاندارد نظامی ارتش ایالت متحده (MIL-STD-810G 516.6) را دارا می باشد.
آخرین مطالب