NYPD رئیس می خواهد آرام پس از سلاح سرد دیگر حمله پلیس

توسط MICHAEL R. سیساک و جیم MUSTIANنیویورک (AP) — پلیس شهر نیویورک در حال تلاش برای تعیین اینکه آیا چهارشنبه ک

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

توسط MICHAEL R. سیساک و جیم MUSTIAN

نیویورک (AP) — پلیس شهر نیویورک در حال تلاش برای تعیین اینکه آیا چهارشنبه کمین سلاح سرد از یک افسر در بروکلین بود که با الهام از ضد پلیس ابراز احساسات در طول روز از تظاهرات و ناآرامی بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس کمیسر درموت شیا گفت: پنج شنبه.

افسر Yayonfrant ژان پیر شد چاقو در گردن در حالی که بر روی یک ضد غارت گشت ترغیب مبارزه را دیدم که مظنون به ضرب گلوله کشته و دو تن دیگر از افسران حفظ گلوله آسیب به دست خود. ژان پییر و دیگر افسران سفت Ramnarine و دکستر چیو شد انتظار برای بازیابی, پلیس گفت:.

مظنون 20 ساله Dzenan Camovic بود در بیمارستان بستری و در شرایط بحرانی با زخم گلوله چند شیا گفت. او هنوز به شارژ می شود و این مورد می تواند تا پایان در دست دادستان فدرال با اف بی آی گفت: این امر با استفاده از "هر قانون فدرال در دسترس نگه داشتن مجرم پاسخگو باشد." اطلاعات در Camovic وکیل بود فورا در دسترس است.

خونریزی اتفاق افتاده است درست قبل از نیمه شب چهارشنبه در ساعت 8 بعد از ظهر حکومت نظامی که در نظر گرفته شده بود برای سرکوب روز در برابر خشونت در پی فلوید مرگ است. همراه با تظاهرات مسالمتآمیز شده اند وجود دارد سر و صدا-و-گرفتن sprees و یک رشته از ضرب و جرح بر افسران پلیس.

درخت روغن قلم برای آرام به نام پنج شنبه در یک کنفرانس خبری که باز با یک سطح پهن هرچیزی در برابر مقامات منتخب و دیگران که او مقصر تکان دهنده دشمنی با صحبت کردن در برابر پلیس و به اشتراک گذاری ویدئوها در رسانه های اجتماعی است که ارائه شده و بدون زمینه دیده می شود به عنوان شواهدی از سوء رفتار افسر.

"چگونه ما حرکت رو به جلو؟" شیا گفت. "من نمی دانم که چگونه ما را دریافت کنید وجود دارد. من آرزو می کنم من تا به حال تمام پاسخ, اما من می دانم که تا این حد. ما نمی تواند رسیدن به جایی که تا زمانی که ما در پایان این گفتار نفرت و قانون شکنی و بی دلیل حملات علیه افسران پلیس و لفاظی که سوخت."

شیا گفت که خیلی زود در این تحقیقات می گویند چه انگیزه شنبه شب حمله اما پلیس اتحادیه سر پاتریک لینچ گفت: او را دیدم یک اتصال به تظاهرات.

"آیا ما شک ؟ به دلیل شعارهای ما در حال شنیدن ضد پلیس شعارهای که طوفان به خیابان های ما هستند و ما شگفت زده گفت:" لینچ رئیس پلیس خیرخواه انجمن. "من نه. گفت: ما آن را به اتفاق می افتد."

چهارشنبه سلاح سرد اتفاق افتاده است یک بلوک از یک نقطه که در آن تظاهرکنندگان و پلیس درگیر روز پیش از آن در یک hourslong بن بست که در طی آن یک ماشین پلیس را آتش زدند و معترضان مورد ضرب و شتم با باتوم.

شیا گفت: مهاجم معمولی با نزدیک شدن دو افسر مستقر در منطقه برای جلوگیری از pilfering حدود 11:45 p. m. و چاقو یک — Jean Pierre به گفته شهردار, بیل د Blasio.

افسران کوتاه فاصله دور شنیده می شود صدای شلیک گلوله با عجله به صحنه و دیدم مرد با یک تفنگ را در دست خود را اعتقاد بر گرفته شده از یکی از افسران شیا گفت. پاسخ افسران پس از آن آتش گشودند.

"به نظر می رسد کاملا بزدلانه نفرت بی دلیل حمله" شیا گفت.

کمیسر گفت: 22 پوسته پوسته کشف شد. او نگفت که آیا افسران دست زخم آمد از افسران همکار' اسلحه.

Jean Pierre هائیتی مهاجر و Ramnarine و چیو هستند فرزندان مهاجران de Blasio گفت.

آنها نشان دهنده "همه این است که در مورد شهر نیویورک" د Blasio گفت. "آنها نمایانگر این واقعیت است که مردم از سراسر این کشور در سراسر جهان برای پیدا کردن یک زندگی بهتر و ... پس از آن برخی از را انتخاب کنید برای خدمت به همه ما است."

سلاح سرد یکی از متعدد ضرب و جرح بر افسران پلیس در روزهای اخیر از جمله یک راننده شخم به یک گروهبان در برانکس ستوان زده در کلاه ایمنی توسط یک آجر در یک نزاع و جدال در منهتن, کوکتل مولوتف پرتاب را به یک وان پر از افسران در بروکلین و اثر شلیک گلوله افراد ناشناس به یک اشغال رزمناو پلیس در کوئینز.

ساعت پس از بروکلین کمین پلیس در کوئینز به ضرب گلوله یک مرد به آنها گفت: به دنبال دو افسر را به یک فروشگاه menaced آنها را با چاقو و رد دستورات به رها کردن سلاح. او در بیمارستان بستری و در شرایط با ثبات پلیس گفت:.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو به نام حمله به افسران پلیس "بی وجدان."

"مردم حمله افسران پلیس? آنها را اجرا کنید تا به افسران پلیس آنها چاقو یک افسر پلیس? آنها به درمان افسران پلیس با چنین بی احترامی در شهر نیویورک که من حیرت زده کرد" کومو یک دموکرات گفت: در اخبار جلسه در آلبانی.

در همان زمان پلیس مورد انتقاد قرار گرفته خشن تاکتیک به جای اسب و گله معترضان و اجرای مقررات منع رفت و آمد. بیش از 350 نفر از اعضای فعلی و قبلی de Blasio دولت طی یک نامه سرگشاده یکشنبه محکوم کردن خشونت مانند افسران سخنان معترضان با باتوم پلیس از خودرو محور به یک جمعیت و یک افسر دیده پرتاب یک زن به روی زمین.

شیا عذرخواهی برای "ما در آسیب به ثبات" و گفت: برخی از این افسران را نظم و انضباط.

___

این داستان درست شده است نشان می دهد که سلاح سرد اتفاق افتاده در 11:45 p. m. نه 11:45 صبح

___

آسوشیتد پرس نویسندگان جنیفر Peltz در نیویورک و مارینا Villaneuve در آلبانی کمک کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن