این ورزشکاران تا به حال coronavirus. آنها همیشه یکسان است ؟

این بود پایان ماه مارس و جاش Fiske, یک اورولوژیست از Livingston, N. J., در بیمارستان مبارزه با یک نبرد دشوار د

توسط NASERINEWS در 11 خرداد 1399

این بود پایان ماه مارس و جاش Fiske, یک اورولوژیست از Livingston, N. J., در بیمارستان مبارزه با یک نبرد دشوار در برابر coronavirus. فقط یک هفته زودتر او را به راحتی سرش می دویم. هشت کیلومتر مسیر در اطراف محله. اما بدن او شکست او در حال حاضر.

اکسیژن خود را در سطوح غوطه ور خطرناکی پایین و تب پرورشی به یک نگرانی در سطح. تغییر بدن خود را در تخت او را خسته. راه رفتن چند قدم احساس "پیاده روی در هوا نازک." باز کردن یک بطری چای سرد شد "یک کار بزرگ است."

Fiske نگهداری مبارزه با, چند, و سرانجام با کمک پزشکان او تبدیل به یک گوشه. در عین حال حتی به عنوان او حتی به عنوان او به نظر می رسید مطمئن اجتناب از بدترین نتایج این ویروس یک نوع متفاوت از اضطراب مصرف او.

"من شروع به فکر می کنم 'من می خواهم به قادر به اجرای دوباره ؟ من می خواهم به قادر به راه رفتن روی زمین گلف?'" گفت: Fiske, 46, که نشانی از یک ماراتن و یا نیمه ماراتن در هر سال است. "این چیزهایی که من دوست دارم را انجام دهد."

Coronavirus آلوده کرده است میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان است. ورزشکاران تمایل به مشاهده خود را به عنوان شاید بهتر مجهز تر از جمعیت عمومی برای جلوگیری از بدترین عواقب این بیماری ویروس علل COVID-19.

با این حال مصاحبه با ورزشکاران که قرارداد ویروس — از حرفه ای ها به دانشگاه ورزشکاران به آخر هفته علاقمندان — نشان داد تعجب خود را در قدرت از آن علائم در تلاش برای برقراری مجدد رژیم های تمرین طولانی جنگ با ریه مسائل و ضعف عضلانی و نگران کننده حملات اضطراب در مورد اینکه آیا آنها قادر خواهد بود به بازی فیزیکی خود را به قله.

و با ورزش لیگ در سراسر جهان تلاش برای راه اندازی مجدد بازی بیشتر ورزشکاران به زودی می تواند مصرف مقدار قابل توجهی از خطر است.

"این قطعا من را تکان داد تا کمی — آن را بسیار سورئال, شما می دانید؟" فون میلر یک linebacker برای Denver Broncos که قرارداد این ویروس در مصاحبه ای گفت:. "بزرگترین غذای آماده از این تجربه این است که مهم نیست که چگونه بزرگ از شکل شما در جسمی مهم نیست که چه سن شما است که شما سیستم ایمنی بدن از چیزهایی شبیه به این."

میلر که تا به حال به آسم در تمام عمر گفت: او در سمت چپ متزلزل کردن با تنگی نفس و سرفه هنگامی که او تلاش برای خواب. او گفت که او احساس خود را در "خسته سریعتر" زمانی که او برای اولین بار سعی کردم کار کردن دوباره در خانه خود ورزشگاه اما در حال حاضر او آموزش کامل "در" دوباره.

کارشناسان هشدار می دهند که این ویروس تبعیض قائل نیست.

که درس اندرو Boselli یک offensive lineman در ایالت فلوریدا آموخته به عنوان اعضای خانواده اش از جمله پدرش تونی یک زن 47 ساله سابق NFL lineman — شروع به نشان دادن علائم در ماه مارس است.

"من می دانستم که من جوان و سالم" گفت: Boselli, 22 که نقل مکان کرد خانه را به جکسون ویل فلوریدا., پس از دانشگاه بسته خود را درب. "من بازی بخش 1 فوتبال من, آموزش لب به لب من تمام زمستان و بهار است. من فکر کردم من تا به حال هیچ نگرانی. من که قرار بود به آن را دریافت."

که صعودی نگرش پژمرده روز بعد هنگامی که او از خواب بیدار شد احساس کند و نفس. شب که دمای بدن بالا رفت.

"آن بدحال من تا کنون احساس" گفت: Boselli که در ادامه به احساس تنگی نفس و خستگی برای حدود یک هفته و نیم.

در ایتالیا پائولو Dybala آرژانتین است بازیکن با یوونتوس توصیف خود را تجربه دلسردکننده برخورد با علائم تنفسی.

"من سعی خواهد کرد برای آموزش و کوتاه بود از نفس پس از پنج یا 10 دقیقه" Dybala گفت: در مصاحبه با آرژانتین فدراسیون فوتبال "و ما متوجه چیزی درست نبود."

Panagis Galiatsatos یک ریوی پزشک و دستیار استاد در دانشگاه جانز هاپکینز گفت که مانند خیلی در مورد این بیماری عواقب طولانی مدت برای ورزشکاران که قرارداد آن را به طور کامل درک نشده. ورزشکاران هر چند نشان دهنده جالب مطالعات موردی برای پزشکان داده شده خود را به طور کلی خوب پایه سلامت و متنوع آگاهی از بدن خود را.

"بیمارانی که ورزشکاران آنها را دوست دارم چرا که آنها را انتخاب کنید تا تغییرات ظریف گاهی اوقات راه حتی قبل از آزمون شناسایی یک بیماری" Galiatsatos گفت.

Galiatsatos خاص سه عوارض ناشی از COVID-19 است که می تواند از نگرانی های خاص برای ورزشکاران است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

اول coronavirus بيماران مانند هر کسی که با جدی عفونت تنفسی شد و در معرض طولانی مدت ریه مسائل. او اغلب دیدم بیماران "که سه ماه پیش تا به حال یک ویروس بد و هنوز هم نمی توانید تنفس خود را به حالت عادی بازگشت."

"گاهی اوقات یک ویروس بد ایجاد یک راه هوایی بیماری شبیه به آسم," او گفت:. "آنها می تاخت و تاز ریه ها که در آن ریه ها بازسازی شد اما نه به خوبی و بیماران گیر با یک asthmalike واکنشی راه هوایی بیماری وضعیت است."

یکی دیگر از عارضه Galiatsatos در نظر گرفته شده به خصوص مربوط به ورزشکاران و کارشناسان هنوز در تلاش برای قرار دادن سر خود را در اطراف, بود, بالا, بروز لخته شدن خون از پزشکان با دیدن در coronavirus بیماران. افراد مبتلا به لخته شدن خون و تجویز رقیق کننده های خون هستند که به طور معمول دلسرد از شرکت در ورزش های تماسی.

در نهایت Galiatsatos گفت: مردم به اندازه کافی تاسف به بود قرار داده شده در بخش مراقبت های ویژه می تواند مقابله با "ICU-به دست آورد و ضعف است." بیماران قرار داده شده بر روی هواکش و محدود به یک تخت خواب اغلب از دست داده و بین دو تا 10 درصد از توده عضلانی در هر روز است.

بن o'donnell یک triathlete زندگی می کند که در Onoka County, Minn. از دست 45 پوند در طول چهار هفته در بیمارستان بماند که در طی آن او قرار داده شده بر روی یک دستگاه تهویه و کوتاه مدت زندگی-پشتیبانی از دستگاه.

O'donnell, 38, سابق, کالج, بازیکن فوتبال که به اتمام مرد آهنین نژاد چند سال پیش بود و برنامه ریزی در انجام دیگر در پاییز امسال گفت: او به عقب کشیده شد از آستانه مرگ پس از مبارزه با خطرناکی سطوح پایین اکسیژن و کلیه و نارسایی کبد در واحد مراقبت های ویژه.

در اواسط ماه فوریه در انتظار ramping تا آموزش o'donnell به اتمام بود دو روز, جامع معاینه فیزیکی و دریافت یک برسد. پزشکان معتقدند او قراردادی ویروس پنج روز بعد.

پشت در خانه خود دلخراش ماه در بیمارستان o'donnell مجموعه مناظر خود را در رقابت در یک مسابقه مرد آهنین در آریزونا در این پاییز. او اذعان کرد این یک هدف بلند پروازانه.

"آنها هنوز مطمئن شوید که اگر من تا به حال تمام ظرفیت ریه بازگشت," او گفت:. "من ممکن است یا نه ممکن است."

او نه قرارداد این ویروس اودانل یک مدیر اجرایی در یک شرکت شیمیایی انجام می شود و سه اجرا سه شنا و سه دوچرخه تمرینات در هر هفته در این مرحله در چرخه آموزش. اما این ویروس از خط خارج زندگی خود را برنامه.

پس از بازگشت به خانه او نیاز به یک واکر فقط به بیرون رفتن به صندوق پستی در پایان در جلوی خانه. در اولین تلاش خود به ورزش, دو روز پس از ترک بیمارستان, او راه می رفت و به مدت هفت دقیقه در سرعت 1.9 متر/ثانیه, با استفاده از اکسیژن اضافی. او شده است تلاش برای اضافه کردن یک دقیقه از زمان و کمی از سرعت در هر روز.

O'donnell گفت که او در حال مبارزه با "یک مقدار عادلانه از شک" در مورد توانایی های خود را به عقب بر گردیم در شکل برای مسابقه. اما او انگیزه خود را با هدف ثانویه از جمع آوری پول برای coronavirus امداد و او شده است تکرار همان شعار همیشه از او تلاش خود را در تخت بیمارستان: "نمی کند. را ترک نمی کند. نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب