مردم - Tue, 11 Jun 2020 PST

Kelly Clarkson ثبت شده است برای طلاق از شوهرش را از نزدیک به هفت سال براندون Blackstock. خواننده میزبان بحث

توسط NASERINEWS در 23 خرداد 1399

Kelly Clarkson ثبت شده است برای طلاق از شوهرش را از نزدیک به هفت سال براندون Blackstock.

خواننده میزبان بحث نشان می دهد و قضاوت در "صدای" ثبت مدارک دادگاه برای پایان دادن به ازدواج تحت, ازدواج نام کلی Blackstock در 4 ژوئن در لس آنجلس.

38 ساله کلارکسون و 43 ساله Blackstock باید 5 سال و 4 ساله پسر.

کلارکسون ذکر نمایند به عنوان دلیلی برای تقسیم و درخواست کرد که او را نمی توان ملزم به پرداخت Blackstock حمایت همسر است.

تشکیل پرونده می پرسد که خواننده حقوقی نام خانوادگی تواند به Clarkson و این نشان می دهد که زن و شوهر تا به حال prenuptial agreement.

دو بحباله نکاح در اوردن, در ماه اکتبر سال 2013 در اولین ازدواج برای کلارکسون و دوم برای Blackstock.

Blackstock استعداد مدیر که پسر Clarkson سابق مدیر دارای دو فرزند از ازدواج اول خود را.

پیام به دنبال نظر از زن و شوهر نمایندگان در روز پنج شنبه شد و بلافاصله بازگشت.

Lady Antebellum تغییر نام به یک

محبوب کشور سه نفر اعلام کرد صبح روز پنجشنبه که در آن است رها "Antebellum" – یک کلمه به طور گسترده ای درک برای اشاره به دوره قبل از جنگ – از خود نام و رسمی را اتخاذ "نام مستعار طرفداران ما به ما تقریبا از شروع."

"هنگامی که ما مجموعه ای را با هم تقریبا 14 سال پیش ما به نام گروه ما پس از جنوبی 'antebellum" سبک خانه که در آن ما در زمان ما برای اولین بار عکس" این گروه نوشت: در یک پیام پست شده در رسانه های اجتماعی. "به عنوان نوازندگان آن را به ما یادآوری از تمام موسیقی متولد در جنوب که تحت تاثیر ما. ...

"اما ما پشیمان و خجالت می گویند که ما نمی کند را به حساب انجمن که وزن پایین این کلمه" سه نفر ادامه داد: با اذعان به نقش محوری برده داری در طول دوره.

"ما عمیقا متاسفم برای صدمه دیده و این باعث شده است که و برای هر کسی که احساس ناامنی نهان یا unvalued. باعث درد هرگز دل ما قصد اما آن تغییر نمی کند این واقعیت است که در واقع آن را فقط که."

جوجه یک نام تغییر می آید در پی در سراسر کشور تظاهرات علیه نژادپرستی برانگیخته توسط پلیس به قتل جورج فلوید ماه گذشته در مینیاپولیس.

در آن پیام یک بانوی گفته الهام به عمل "بعد از بازتاب شخصی گروه بحث نماز و بسیاری از صادق, گفتگو با برخی از نزدیک ما سیاه و دوستان و همکاران."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب