از پزشکان: عبور گاز واقعیت زندگی - شنبه, 30 آوریل سال 2020 PST

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند سلام دکتر: من 102 سال و جنگ جهانی دوم کهنه.

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

توسط حوا شیشه گر, M. D. , الیزابت Ko و M. D. اندروز McMeel پیوند

سلام دکتر: من 102 سال و جنگ جهانی دوم کهنه. مشکل من این است که من عبور تعداد زیادی از گاز است. چند روز پیش من یک سیب و یک تکه کوچک از سیب زمینی شیرین و من stunk تا کل خانه. من تا به حال برای باز کردن همه پنجره ها و درها. آیا شما هر گونه پیشنهاد ؟

خواننده عزیز: ما باید برخی از افکار خود را در موضوع اما در ابتدا ما می خواهیم به شما تبریک می گویم در یک زندگی طولانی است. خوانندگان ما اغلب شامل سن خود را در نامه های خود را و شما پیشی گرفته اند همه آنها را با چند سال.

داخلی گاز است یک واقعیت زندگی است. این که آیا آن را ساطع شده از طریق دهان به عنوان یک آروغ یا از طریق مقعد به عنوان نفخ آن را در واقع یک علامت بدن به درستی کار. گاز تجمع می تواند به عنوان یک نتیجه از هوا مصرف در حالی که خوردن و نوشیدن صحبت کردن یا بلع. آن را نیز یک محصول جانبی از هضم طی آن باکتری های روده کمک به شکستن مواد غذایی و منتشر می کنند طیف وسیعی از گازها به عنوان کار می کنند. اکثر نفخ شکم است ساخته شده از دی اکسید کربن و متان و هیدروژن است که اساسا بی بو است. درصد کمی از گذشت گاز شامل هیدروژن سولفید است که قدرتمند بو. باور کنید یا نه ما انسان ها عبور گاز از یک ده به ده بار در روز است.

هنگامی که بیش از حد گاز همراه است علائم اضافی از قبیل نفخ شکم, درد شکم, مدفوع شل یا اسهال, بی اشتهایی, تهوع و غیر قابل توضیح وزن از دست دادن آن می تواند نشان از وجود زمینه مسائل روده. این می تواند شامل سندرم روده تحریک پذیر التهابی روده, بیماری سلیاک, بیماری کرون و یا کوچک و روده باکتری رشد بیش از حد. اگر شما این علائم اضافی حتما به اطلاع پزشک خود می دانم.

یکی دیگر از عوامل در بیش از حد گاز است که سن یک فرد. با توجه به تغییرات مداوم در بدن ما به عنوان ما سیستم گوارشی کمتر کارآمد در پردازش مواد غذایی که ما می خوریم. برخی از افراد حتی ممکن است توسعه لاکتوز یا عدم تحمل فروکتوز.

یک روش برای این مشکل این است که برای شناسایی مواد غذایی خاص باعث. شما می توانید این کار را با از بین بردن تمام مشکوک مواد غذایی از رژیم غذایی خود را و سپس به تدریج reintroducing آنها را یکی یکی. مجرمان شایع عبارتند از: غذاهای با فیبر بالا برخی از میوه ها و سبزیجات چلیپاءی لوبیا و آیتم های با شیرین کننده مصنوعی سوربيتول. پیگیری علائم و شما قادر خواهید بود برای شناسایی نه تنها مواد غذایی خاص است که منجر به بیش از حد گاز بلکه در خدمت اندازه که در آن مشکل می شود.

شما باید چندین گزینه برای مدیریت نفخ شکم. برخی از مردم سوگند پروبیوتیک مواد غذایی و مکمل های که می تواند تعادل روده. خود را از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید اگر این گزینه برای شما و شما را در جزئیات. ضد ضد گاز و فرآورده های مانند Beano و یا کسانی است که شامل simethicone (Mylanta دوم Maalox II) و یا بیسموت (Pepto-Bismol) می تواند گاز را کاهش می دهد. مصرف Lactaid آنزیم مکمل کمک می کند تا افرادی که مشکل دارند با محصولات شیر.

و نگاهی به خود داروهای تجویزی. فشار خون, مواد مخدر, مواد مخدر و آلرژی meds می تواند هضم کند و همراه با گاز اضافی. همیشه با پزشک خود قبل از ساخت هر گونه تغییرات به داروها.

ارسال سوالات خود را به askthedoctors@mednet.ucla.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب