واشنگتن را درخواست KKK 'سازمان تروریستی' جلب بیش از 1 میلیون امضا - Mon, 15 Jun 2020 PST

المپیا – پس از جورج فلوید مرگ 27 ساله خوزه Cardenas در بر داشت خود را های بسیاری از سیاه و سفید زندگی می کند

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

المپیا – پس از جورج فلوید مرگ 27 ساله خوزه Cardenas در بر داشت خود را های بسیاری از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به منابع و اطلاعات در توییتر. او به عنوان پیمایش هفته گذشته Cardenas آمد در سراسر یک صدای جیر جیر که او را شگفت زده کرد: "یادآوری دوستانه: KKK است که هنوز هم به عنوان یک سازمان تروریستی است."

او بلافاصله messaged یک دوست. "هی وجود دارد چیزی است که ما می توانید انجام دهید؟"

Cardenas از Kennewick , تصمیم به شروع یک تغییر دهید.org دادخواست اصرار وزارت امنیت داخلی برای تعیین KKK به عنوان یک سازمان تروریستی است. فقط در پنج روز دادخواست جلب بیش از 1 میلیون امضا. از بعد از ظهر یکشنبه دادخواست نزدیک بود 1.5 میلیون امضا.

"این امر می تواند واقعا خوب گام به سوی برچیدن تمام این سیستم ها که این نژادپرستی نظاممند یکپارچه در آنها" Cardenas گفت.

Cardenas گفت که او همیشه آن را پیش بینی می کنید حداقل 1 میلیون امضا. بسیاری از افرادی که ثبت نام شوکه هستند که KKK در حال حاضر نه به عنوان یک سازمان تروریستی است.

بدنام سفید supremacist گروه به خوبی شناخته شده برای آن مجازات و قتل سیاه آمریکایی است که در حال حاضر به عنوان یک داخلی گروه های افراطی توسط وزارت امنیت داخلی.

وجود دارد هیچ KKK-وابسته به گروه در حال حاضر در واشنگتن با توجه به مرکز قانون فقر جنوب. Cardenas گفته او مردم مواجه می شوند در این حالت است که احساس می کنید قابل قبول است به طور فعال نژادپرست است.

هنگامی که این به خوبی شناخته شده سفید supremacist گروه محسوب نمی شود یک گروه تروریستی Cardenas گفت: این پیام می فرستد که آن را خوب است به فکر می کنم که می خواهم.

"با توجه به آنها را یک سازمان تروریستی می تواند یک گام کوچک در مقابله با که بزرگتر طرز فکر" او گفت:.

Cardenas' درخواست یکی از بسیاری از تلفن برای عدالت نژادی در Change.org یک سازمان است که اجازه می دهد تا هر کسی برای ایجاد دادخواست آنلاین و مبارزات. پس از مرگ جورج فلوید سایت دیده 52 جدید دادخواست در آن "عدالت در حال حاضر" جنبش است. حدود 77 میلیون نفر امضا کرده اند این دادخواست که شامل خواستار عدالت برای قربانیان خشونت های پلیس ممنوعیت گلوله های لاستیکی در تظاهرات و defunding پلیس.

تشکر. کتی McMorris راجرز R-Spokane روز جمعه گفت که فلوید مرگ نمایندگی تکان دهنده شکست در این کشور سیستم عدالت. در حالی که بسیاری از آنها مسالمت آمیز اعتراض او افزود: در حاشیه گروه باعث نابودی است.

"کسانی که به دنبال تهدید و ارعاب جوامع ما باید به عنوان سازمان های تروریستی" او در بیانیه ای گفت. "است که شامل گروه های مانند KKK بلکه گروه هایی مانند antifa که در حال حاضر حمله به جوامع در سراسر کشور است."

سناتور. پتی موری, D-بشویید. روز جمعه گفت هیچ سوال وجود دارد که KKK یک سازمان تروریستی که فدرال اجرای قانون باید به مبارزه با سفید supremacist گروه اولویت:

"تلاش برای فشار برای تغییر از اعتراض به, دادخواست, در حال ساخت یک تفاوت و من از همه می خواهیم به نگه داشتن گوش دادن و یادگیری و اقدام به upend سفید برتری در کشور ما و کشور است."

در حالی که تغییر نمی کند و همیشه از این دادخواست, Amanda Mustafic ارشد مدیر ارتباطات در Change.org گفت: این سازمان با این نسخهها کار با متعدد دادخواهان برای کمک به ایده های خود را به ثمر.

او گفت: آنها را دیده ام متعدد قانونی و شرکت های بزرگ پیروزی آغاز شده است که در سایت خود.

برای مثال زمرد Garner, دختر اریک گارنر آغاز شده دو دادخواست در Change.org خواستار عدالت برای پدرش و همچنین ساخت جنایی با استفاده از chokeholds که منجر به آسیب یا مرگ.

گارنر مرگ در خارج از جزیره استاتن زیبایی فروشگاه عرضه باعث اعتراض ملی در ماه جولای 2014 به عنوان او را در یک سبد پس از نزدیک به ظن فروش سست سیگار.

لایحه جرم استفاده از chokeholds که منجر به آسیب یا مرگ و گذشت در اوایل این ماه در نیویورک, دولت, مجلس, Mustafic گفت.

Cardenas گفت: او قصد دارد به دادخواست خود را به مراحل بعدی. او شروع به نوشتن ایمیل به وزارت امنیت داخلی امید به روم نشست به بحث در مورد ایده های بیشتر.

او تا به حال چنین یک واکنش مثبت از امضا Cardenas گفت و او می داند که آمریکایی ها از این می خواهید.

"این فقط گام اول است," Cardenas گفت. "این است که از آن آغاز می شود و این است که در آن به پایان می رسد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب