کایل لوری آگهی رپتورز به 11th مستقیم پیروزی لیکرز در NBA بازگشت

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—کایل لوری ریخت و در 33 امتیاز و حرفه ای-بالا 14 ریباند منجر به تورنتو رپتورز به پیروز

توسط NASERINEWS در 12 مرداد 1399

دریاچه BUENA VISTA, FLA.—کایل لوری ریخت و در 33 امتیاز و حرفه ای-بالا 14 ریباند منجر به تورنتو رپتورز به پیروزی در بازی افتتاحیه خود را از NBA راه اندازی مجدد در یک شب بود که بزرگتر از توپ بسکتبال.

بازی اول خود را معنی دار بازی در 145 روز و در یک جهان که به شدت تغییر در زمان پس از رپتورز ضرب و شتم لس آنجلس لیکرز 107-92.

OG Anunoby 23 امتیاز در حالی که پاسکال Siakam اضافه 15 و فرد VanVleet سون با 13 امتیاز در یک بازی بسیاری از آنها شعار به عنوان یک پتانسیل NBA نهایی پیش نمایش.

LeBron James بود که آواز به همراه O Canada هنگامی که دوربین panned گذشته او تا به حال 20 امتیاز و 10 ریباند در حالی که کایل Kuzma اضافه شده 16 امتیاز.

NBA راه اندازی مجدد بی سابقه است. ریسک در سطوح مختلف هستند. احساسات در حال اجرا بالا و واضح بود از شب قبل از بازی به نمایش درآمد.

رپتورز و لیکرز زانو برای هر دو سرود. ارتباط اسلحه در یک خط در پشت کلمات "Black Lives Matter" در دادگاه رپتورز تغییر زانو در اتحاد بین "پرچم پرستاره" و "O کانادا" یک پیام قوی از هم.

حاکم NBA قهرمان نشده بود و همچنین معنی دار بازی پس از پیروزی در ایالت یوتا در مارس 9, فقط دو روز قبل از NBA توقیف خطر COVID-19.

نزدیک به پنج ماه بعد از آن بازی در شرایط بی سابقه ای است که شامل طرفداران مجازی و لوله کشی در سر و صدا در NBA "حباب" در والت دیزنی جهان رپتورز به سرعت ساخته شده برای زمان از دست رفته.

رپتورز pounced در لیکرز — که می خواهم لبه کلیپرز 103-101 در بازکن خود را دو شب قبل از آن -- در نظر گرفتن 13-0 منجر شود. اما لیکرز پاسخ داد و تورنتو led فقط 23-21 به پایان سه ماهه اول.

L. A. در زمان اول آن منجر شود از این بازی در اوایل دوم و سپس در زمان 44-41 منجر به شکست حاصل کار دو تیم در پایین به ثمر رساند بازی بین لیگ های برتر دفاعی دو تیم است.

لوری را معکوس لیآپ میدوی از طریق سوم دربسته در محیط یک 22-3 رپتورز اجرا است که تا به حال آنها را با 13. اما لیکرز به حال قطعه قطعه تورنتو مزیت به 72-70 با یک چهارم به بازی.

جیمز که رپتورز مربی نیک پرستار گفته بود که در تلاش برای متوقف کردن یک "قطار باری" زدم back-to-back سه اشاره گر در اوایل چهارم اما Anunoby بلافاصله پاسخ داد: با یک جفت از بمب.

Anunoby که بازگشت از COVID-19 مستند به دنبال بهتر از همیشه در حال سرقت و در حال اجرا غوطه دادن و سپس VanVleet به دنبال آن با سه تا قرار داده تورنتو تا 10 با پنج دقیقه به بازی.

لوری خشک سه بر دست های دراز از Kuzma با 3:01 بازی برای قرار دادن در تورنتو توسط 11, hollering animatedly به هم تیمی های خود در طول متعاقب ایست. سطل بزرگ قرار داده و بازی را تمام اما دور از دسترس است.

بازی روز شنبه بود رپتورز برای اولین بار از هشت بذر-دور matchups هر یک از 22 تیم در حال بازی در NBA را "حباب" در والت دیزنی جهانی. آنها چهره میامی در روز دوشنبه.

عرصه تصاویر صحبت از این زمان فوق العاده ای. تصویری تخته از 300 مجازی طرفداران باید به جای مربا بسته بندی شده جمعیت تورنتو است که عادت به بازی در مقابل. رپتور طلسم شده و از راه دور ظاهر تکان دادن اسلحه خود را دیوانه وار تقریبا از پایه ویدئو روی صفحه نمایش در حالی که جیمز شات رایگان می اندازد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اوج خاموش هفته پس از کشته شدن جورج فلوید موجب آمریکایی قیام — های متعدد بازیکنان NBA در راهپیمایی تظاهرات در روز است که به دنبال — NBA قول داد که در بازگشت از بسکتبال نمی تواند حواس پرتی را از نژادی و عدالت اجتماعی مسائل.

آنها در جلو و مرکز در NBA را راه اندازی مجدد. هر دو تیم گرم در پیراهن سیاه و سفید با سیاه و سفید "زندگی مهم است."

اکثر بازیکنان جایگزین شده اند نام خود را بر روی پشت خود را کشباف با نژادی و عدالت اجتماعی پیام چیدن از یک زن و شوهر از ده ها کشیده شده توسط لیگ.

تاریخ گفتگو

س:

چگونه می توانم به شما فکر می کنم رپتورز بازی امشب ؟

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب