ایتالیا سری آ با توجه به رزومه در ژوئن 20

میلان—ایتالیا سری آ است به رزومه در ژوئن 20.وزیر ورزش وینچنتزو Spadafora به لیگ همه روشن به سر در پنج شنبه, اگ

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

میلان—ایتالیا سری آ است به رزومه در ژوئن 20.

وزیر ورزش وینچنتزو Spadafora به لیگ همه روشن به سر در پنج شنبه, اگر چه آن را به یک هفته صبر کنید و بیش از آن تا به حال در ابتدا امیدوار بود.

Spadafora جلسه با فوتبال ایتالیا مقامات ویدئو کنفرانس, پس از یک پزشکی پروتکل برای مسابقات به تصویب رسید قبلا در روز پنج شنبه.

"در این جلسه بسیار مفید" Spadafora گفت. "در حال حاضر ایتالیا شروع دوباره و درست است که فوتبال دوباره شروع می شود بیش از حد.

"اگر منحنی تغییرات و لیگ باید متوقف شود دوباره فوتبال ایتالیا فدراسیون به من اطمینان داد که وجود یک طرح B — آف — و همچنین یک برنامه C — ترک جدول رده بندی به عنوان آنها هستند."

سری A متوقف شده است از مارس 9, زمانی که دولت دستور داد در سراسر کشور مستند به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ را 20 تیم توافق کردند که در اوایل این ماه به سر رقابت در ژوئن 13 در خالی استادیوم. اما پس از فرمان دولت روز بعد ممنوع ورزشی تا ژوئن 14, ایتالیایی, فوتبال, فدراسیون سریعا اعلام کرد که این امر منطبق هستند. اما آن امیدوار بود برای تقدیر ویژه.

"لیگ را راه اندازی مجدد ژوئن 20," Spadafora گفت. "وجود دارد پس احتمال این که جام حذفی نیمه نهایی و نهایی را می توان در ژوئن 13 و 17."

اول از مرحله نیمه نهایی شده بود قبل از بازی این مستند با آث میلان نقشه کشی 1-1 مقابل یوونتوس و ناپولی پیروزی 1-0 در اینتر میلان.

حقوق برای مسابقات جام جهانی متعلق به ایتالیا RAI تلویزیون دولتی.

"این امر می تواند یک سیگنال خوب از آنجا که شما می توانید از تماشای سه مسابقات مهم free-to-air در کانال" Spadafora اضافه شده است.

پزشکی پروتکل مشابه است که برای تیم آموزش این معنی که اگر یک نفر در گروه — بازیکن یا کارکنان — آزمون مثبت برای COVID-19 کل گروه باید به یک عقب نشینی برای 14 روز.

وجود دارد 12 دور باقی مانده در سری آ به همراه چهار بازی است که به تعویق افتاد از 25 دور.

یوونتوس که مناقصه برای یک رکورد گسترش نهم متوالی در سری آ عنوان یک نقطه استفاده بیش از لاتزیو. مقام سوم اینتر میلان است نه امتیاز پشت سر یوونتوس است اما بازی یک بازی کمتر.

این Lega Serie A است به یک جلسه در روز جمعه که در آن می تواند رسمی تقویم.

سری B ایتالیا بخش دوم نیز به از سرگیری برنامه های ژوئن 20.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"فوتبال مجدد نشان دهنده یک پیام از امید برای کل کشور" رئیس فدراسیون گابریل Gravina گفت. "پروژه ما این است که یکی از مسئولیت های بزرگ به دلیل آن را شامل تمام حرفه ای جهان Serie A, B, C و امیدوارم همچنین زنان Serie A."

در انگلستان, لیگ برتر, اعلام برنامه های روز پنج شنبه از سر در ژوئن 17.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن