اردن موریس نیکولاس لودیرو منجر Sounders گذشته رقیب Whitecaps 3-0 - Sun, 19 Jul 2020 PST

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — نیکولاس لودیرو گل از نقطه پنالتی در اوایل نیمه اول اردن موریس اضافه شده به سرب با گ

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — نیکولاس لودیرو گل از نقطه پنالتی در اوایل نیمه اول اردن موریس اضافه شده به سرب با گل سوم از فصل و Seattle Sounders ضرب و شتم ونکوور وایت کپس 3-0 در MLS برگشت مسابقات یکشنبه شب.

سیاتل (2-1-2) مسجل یک نقطه در دور حذفی از این مسابقات بازگشت از ناامید کننده از دست دادن به شیکاگو پیش از آن در مرحله گروهی. سیاتل را به پایان برساند یا دوم یا سوم در گروه B بسته شیکاگو نهایی مسابقه مرحله گروهی. چهار مقام سوم مانكن در میان تمام گروه پیشبرد به دور 16 و سیاتل در بدترین مسجل یکی از آن نقاط است.

سیاتل نمی خواهد دوباره بازی تا زمانی که یا جولای 26 یا 27.

رائول Ruidiaz نیز به ثمر رساند برای سیاتل که تحت سلطه آن Cascadia رقبا هنوز دوباره. این رونالدینیو در حال شکست نخورده در گذشته نه مسابقات در برابر ونکوور با شش نفر از کسانی که در پیروزی.

اما موریس ستاره بود برای سیاتل. جناح جلب پنالتی که منجر به لودیرو را هدف باز در 16 دقیقه است. موریس شات گرفتار دست از ونکوور مدافع Jasser Khmiri و لودیرو ارسال Whitecaps دروازه بان Maxime Crepeau جهت اشتباه در مجازات.

موریس پس از آن رو خود را هدف بعد از آن در نیمه اول جمع آوری سون عبور از لودیرو برگزاری خود را مدافع و ضرب و شتم Crepeau. موریس تا به حال دو گل در سیاتل باز فصل در ماه مارس.

Ruidiaz اضافه کوسن در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند و یک ضربه کرنر و یک flicked هدر از Handwalla Bwana.

سیاتل افتتاح این مسابقات با 0-0 قرعه کشی در برابر گروه برنده سان خوزه و 2-1 از دست دادن به شیکاگو. این صدا باید منتظر نتیجه پنج شنبه گروه آخر بین ونکوور و شیکاگو به خود را تعیین و قرار دادن حریف در حذفی دور.

ونکوور (1-3-0) بود و در حال حاضر کوتاه دست وارد مسابقات با تعدادی از بازیکنان کلیدی انصراف و در حال حاضر ممکن است بدون آن دروازه بان. Crepeau بود subbed را در اوایل نیمه دوم پس از دست سهوا پا است. پشتیبان گیری دروازه بان Bryan مردیت قبلا سمت چپ وایت کپس در فلوریدا با توجه به دلایل خانوادگی ترک 21 ساله توماس Hasal خود را به ونکوور اولین. Hasal به پایان رسید با یک ذخیره کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن