میراث John Lewis رشد می کند با کمک از نیک و بیشتر NBA مربیان

NBA مربیان در حال کار بر روی هزاران راه برای پیشبرد علل عدالت اجتماعی در این دوران آشفته تعیین آنچه اظهارات را

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

NBA مربیان در حال کار بر روی هزاران راه برای پیشبرد علل عدالت اجتماعی در این دوران آشفته تعیین آنچه اظهارات را که نمادها برای نمایش و چه مکالمات برای زنده نگه داشتن داده پلت فرم است که در دسترس به آنها.

یکی از ملموس ترین تلاش ها در کوتاه مدت خواهد پرداخت نهایی ادای احترام به, و همچنان برخی از کارهای مهم انجام شده توسط این اواخر حقوق مدنی آیکون John Lewis.

80 ساله گرجستان کنگره در گذشت جمعه پایان الهام بخش زندگی از خدمات اختصاص داده شده به جنبش حقوق مدنی حتی اگر اشتباهات او سعی کرد تا شجاعانه به حق هنوز هم وجود دارد.

یکی از کسانی که در میان بسیاری از جنگ ها که خشم امروز است حقوق رای دهندگان — مبارزه با رای سرکوب که آفت مناطق زیادی از ایالات متحده در حال حاضر کمتر از چهار ماه از انتخابات ریاست جمهوری بعدی.

NBA مربیان گرفته اند که باعث یک حرکت است که طنین انداز بیشتر امروز با لوئیس عبور و تمرکز بر آنچه که او زندگی می کردند زندگی خود را ایستاده.

"این به اندازه کافی به می گویند که او الهام بخش بود. من نمی دانم آنچه که می رود فراتر از بودن الهام, اما او فراتر از آن" رپتورز مشاور ارشد Wayne Embry گفت: از لوئیس در یک مصاحبه تلفنی در روز شنبه. "این مطمئن شوید که به عنوان جهنم مهم است زیرا آنها در حال انجام همه چیز آنها می توانید به سرکوب رای بنابراین ما باید به نگه داشتن آن رفتن."

رپتورز مربی نیک پرستار به شدت درگیر در اتحادیه ملی بسکتبال, مربیان, انجمن, کار در ثبت نام رای دهندگان و انتخابات آگاهی است. پرستار گفت: این تیم انتظار می رود برای راه اندازی یک خدمات عمومی اعلام این آخر هفته برای کمک به آموزش بیش از 650,000 مهاجرت آمریکایی زندگی در کانادا چگونه به اطمینان حاصل شود آنها می توانند رای در ماه نوامبر.

"وجود واقعی قوی رای دهندگان فشار. بسیاری از مربیان در حال کار سخت در شهرهای خود" پرستار گفت:.

Atlanta Hawks مربی لوید پیرس یکی از رهبران این گروه عدالت اجتماعی و آگاهی ابتکارات گفت که او امیدوار است برای باز کردن این تیم آرنا به عنوان یک ایستگاه رای گیری برای انتخابات اطمینان زیادی به اندازه کافی محل برای رای دهندگان در حالی که ارسال یک پیام واضح و روشن است که NBA و مربیان حمایت از حقوق رای دهندگان.

"ما می خواهیم به منظور افزایش توانایی برای رای دادن به طوری که یکی از گزینه های, اگر ما می توانید آن را انجام دهید" پیرس گفت: در اوایل این تابستان. "گزینه های دیگر برای ما این است که آمده اینجا و ثبت نام افراد در جوامع خود. اگر آن را بیشتر در مورد فقط گرفتن کلمه هر آنچه در آن است که ما در حال تلاش برای انجام آن است. شده است که یک نقطه کانونی در درون سازمان است. شده است که یک نقطه کانونی برای همه است."

مهم و ملموس فرمت از همه چیز لوئیس ایستاده بود.

"ما همه می توانند صحبت با کلمات, اما عمل به آنچه مورد نیاز" Embry گفت.

خود بسیار مورد توجه حقوق مدنی چراغ است که مبارزه برای برابری در مسائل اجتماعی و اقتصادی دهه Embry برای اولین بار ملاقات لوئیس در طول کار خود را با کنگره سیاه حزبی. او می داند که باعث لوئیس جنگیدند و از طریق زندگی می کردند فراوان نژادپرستی نظاممند وجود داشت که در آنها جوانان و هنوز هم امروز وجود دارد.

لوئیس عبور نمی تواند پایان دادن به مبارزه.

"به احترام جان لوییس میراث ما را به نگه داشتن آن رفتن به نگه داشتن در حال حرکت رو به جلو" Embry گفت. "ما فکر می کنیم وجود دارد. ما در حال پیشرفت در '60s با جنبش حقوق مدنی ... اما به نظر من وجود یک نسل امروز است که بسیار رنجش (از) پیشرفت بود که ساخته شده و در تلاش برای جلب ما را به عقب.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد که به اتفاق می افتد."

باشگاه مهندسان دختر و همسر تری بود در میان کسانی که در راهپیمایی سلما علا. در سال 1965. کسانی که پیاده روی و همه چیز لوئیس ایستاده بود برای نیاز به طنین امروز به عنوان یک نسل یاد می گیرد از سهم خود را و مبارزه و حل و فصل.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آنها می خواهند هر بیشتر الهام فقط به این تصاویر نگاه کنید از زمانی که John Lewis بود مورد ضرب و شتم در سلما ... بود فقط ، فقط صحبت کردن, تصاویری از آن را دوباره در ذهن من از تماشای آن در تلویزیون" Embry گفت.

"ما نمی توانیم اجازه می دهد آن را برای رفتن به عقب وجود دارد نشانه هایی که دوباره اتفاق می افتد. که افتضاح صحنه در واشنگتن (افسران پلیس و لحیم کاری, حمله معترضان بنابراین رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند یک عکس-op در مقابل یک بسته کلیسا) و هر چه می گذرد در پورتلند (مسلح ناشناس "سربازان" به زور از بین بردن معترضان از خیابان). من نمی دانم چه جهنم است.

"ما نمی تواند به عقب برویم."

Doug Smith


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب