تمام هشت CPL تیم آموزش بازگشت پس از FC ادمونتون می شود چراغ سبز به تمرین

تمام هشت کانادا تیم های لیگ برتر خواهد بود, آموزش های پنج شنبه در پی FC ادمونتون گرفتن چراغ سبز از دولت های مح

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

تمام هشت کانادا تیم های لیگ برتر خواهد بود, آموزش های پنج شنبه در پی FC ادمونتون گرفتن چراغ سبز از دولت های محلی و مقامات بهداشت و درمان

ادمونتون آغاز خواهد شد داوطلبانه جلسات آموزشی در کلارک ورزشگاه در روز پنج شنبه.

"تیم هیجان زده است به عقب بر گردیم روی زمین اما اولویت من هنوز هم باقی مانده است برای انجام این کار با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است برای بازیکنان و کارکنان و خانواده های آنها," FC ادمونتون مربی جف Paulus در بیانیه ای گفت.

دفاع از قهرمان جعل FC و سواره نظام FC از سر آموزش دوشنبه در همیلتون و کلگری بود. HFX Wanderers FC اقیانوس آرام FC, York, 9 FC Valour FC و گسترش اتلتیکو اتاوا از سر آموزش در هفته گذشته.

هشت تیم CPL است در نظر گرفتن یک رویکرد مرحله به مرحله در آن بازگشت به آموزش ها شروع با عدم تماس با فرد و پس از آن گروه کوچک تمرین با بازیکنان و کارکنان رعایت پروتکل های ایمنی و فیزیکی فاصله گرفته است.

CPL برنامه ریزی شده بود به شروع فصل دوم آن در آوریل 11, اما به تعویق افتاد فوتبال ژاپن در مارس 20 با توجه به جهانی همه گیر.

لیگ این است که به دنبال در یک تورنمنت به پا زدن کردن اصلاحی 2020 فصل در ماه جولای با پرنس ادوارد جزیره و جزیره ونکوور نامزدهای میزبان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب