پیشین کارگردان تئاتر در آنوکا مدرسه برای هنر تحت بررسی برای تجاوز جنسی

پیشین کارگردان تئاتر در آنوکا مدرسه هنر در دست بررسی است و پس از تجاوز جنسی اتهامات علیه او توسط یک دانشجوی سا

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

پیشین کارگردان تئاتر در آنوکا مدرسه هنر در دست بررسی است و پس از تجاوز جنسی اتهامات علیه او توسط یک دانشجوی سابق.

اتهامات علیه جفرسون Fietek این مدرسه کارگردان تئاتر از سال 2005 تا 2019, ظاهر در هفته گذشته در یک Facebook پست سابق نر دانشجویی که در حال حاضر بالغ زندگی در ایالت یوتا است.

Jefferson Fietek (حسن نیت ارائه میدهد عکس)

این Anoka County sheriff را تایید کرد که روز شنبه آن است که به بررسی تجاوز جنسی اتهامات که دو اتهام قربانیان ساخته شده در برابر یک "سابق عضو هیات" در مدرسه هنر است که یک آهنربا مدرسه در آنوکا-Hennepin منطقه مدرسه.

اگر چه این بیانیه نه نام فرد مورد بررسی در این منطقه مدرسه به نام این متهم به عنوان Fietek که در سمت چپ وسط مدرسه به تدریس هنر در کالج امرسون بوستون.

با توجه به کلانتر, یک گزارش ساخته شده بود به آنها را در ژوئن 25 ادعا به تجاوز جنسی به یک دانشجوی سابق حدود نه سال پیش توسط یک مرد عضو هیات. متهم گفت: این حمله رخ نمی دهد در محوطه مدرسه.

او همچنین متهم به آزار جنسی یک دوم دانشجو, کلانتر شدهاند. به اتهام حمله گزارش شده بود که رخ داده است در سال گذشته است.

کلانتر گفت که آن را دریافت کرده است اطلاعات بیشتری از رسانه های اجتماعی اضافی ممکن است مورد اتهام و خواست دیگر قربانیان ممکن است به آنها تماس بگیرید.

"بسیاری از این اطلاعات در مورد قربانیان جدید گزارش شده است اجرای قانون" کلانتر دفتر گفت: در آن بیانیه است.

مدرسه می گوید آن زمان "اقدام فوری"

در بیانیه ایمیل فرستاده شده به پدر و مادر جمعه Anoka-Hennepin منطقه مدرسه گفت: این هشدار به رسانه های اجتماعی پست در روز پنج شنبه و "در زمان اقدام فوری کار با اجرای قانون و سازمان های مناسب در مورد اتهامات علیه تئاتر سابق, مدیر, Jefferson, Fietek."

Fietek شد صریح مدافع برای دانش آموزان در آنوکا-Hennepin منطقه مدرسه. او به طور فعال درگیر در بحث شدید بر ضد همجنسگرایان قلدری که لرزاند مدرسه منطقه در سال 2010 پس از یک رشته از دانش آموز, خودکشی و پر کردن دو فدرال پرونده های حقوقی توسط دانش آموزان بودند که مورد آزار واقع در منطقه مدارس برای آنها واقعی یا ادراک شده با گرایش جنسی.

در ماه مارس 2012, مدرسه, مدیره رای به قبول یک توافق حل و فصل با سابق و فعلی منطقه دانش آموزانی که تا به حال در زمینه پرونده های حقوقی بیش از یک سیاست نیاز به کارکنان برای خنثی باقی می ماند زمانی که موضوع گرایش جنسی در کلاس درس.

حل و فصل های مورد نیاز منطقه به استخدام کارکنان برای بهبود آب و هوا برای همجنس و فراجنسیتی دانش آموزان و بیشتر از نزدیک نظارت و گزارش قلدری. این منطقه همچنین پرداخت یک مبلغ یکجا از $270,000 به تقسیم میان دانشجو شاکیان.

نگاهی FIETEK پرسنل فایل

روز دوشنبه در منطقه مدرسه سخنگوی جیم Skelly گفت که Fietek تا به حال سه شکایات خود را در فایل پرسنل در حالی که در مدرسه اما هیچ یک از آنها منجر به نظم و انضباط و است که آنها را شامل اتهام سوء رفتار جنسی. چون هیچ نظم و انضباط منطقه مجاز نیست تحت دولت به فاش کردن ماهیت شکایت.

"اگر آنها از طبیعت این منطقه را داشته اند به گزارش آنها را بلافاصله به اجرای قانون و موظف به خبرنگار" او گفت:.

در سال 2014 در حالی که زندگی در راگون رپیدز Fietek ناموفق زد برای دولت مجلس نمایندگان منطقه 36A صندلی پس از دریافت DFL تایید.

تا هفته گذشته Fietek شد یک دستیار استاد هنرهای نمایشی در کالج امرسون.

در بیانیه روز شنبه, کالج امرسون گفت که آن آگاه بود از اتهام "سوء رفتار جدی" توسط Fietek قبل از اینکه استخدام دانشگاه و که او دیگر یک فعال عضو هیات علمی. کالج سخنگوی گفت که او نمی تواند فاش اگر Fietek اخراج شد و یا اگر او را ترک کنید.

تلاش برای رسیدن به Fietek دوشنبه ناموفق بودند.

Fietek تئاتر مشاوره وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی حذف شده اند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن