Collin Morikawa ایجاد برتری در Muirfield ایجاد کرد قبل از طوفان

دوبلین اوهایو -- در میان درس Collin Morikawa در زمان دور از دست رفته خود را ابتدا برش داده و به عنوان یک نرم ا

توسط NASERINEWS در 21 تیر 1399

دوبلین اوهایو -- در میان درس Collin Morikawa در زمان دور از دست رفته خود را ابتدا برش داده و به عنوان یک نرم افزار بود که او قابل اعتماد برش شات او را ترک کرده بود. او در بر داشت در آن Muirfield ایجاد کرد و به طور ناگهانی به نظر می رسد به عنوان اینکه او می تواند دشوار است برای گرفتن در روز کاری خیریه باز است.

Morikawa فرار کردن چهار مستقیم birdies پس از ساخت به نوبه خود روز شنبه به پایان رسید با یکی دیگر از مرغک و شات 6-تحت 66 به ساخت یک شات سرب بیش از سام برنز (66) در طوفان-تاخیر در مسابقات است.

او 13-تحت 131 بود یک شات آف این دوره رکورد تعیین شده توسط Jason Dufner در سال 2017 در یادبود.

روز کاری خیریه باز که جایگزین لغو جان دیر کلاسیک برای این سال تنها راه اندازی شده است کمی ساده تر از آن خواهد بود برای یادبود سال آینده با کمی کندتر سبزی و خشن است که کاملا به عنوان بالا و یا ضخیم.

Morikawa هنوز هم بازی های مختلف با نام تجاری گلف بیش از هر کس دیگری. از طریق دو دور او دارای 15 birdies و عقاب. چهار bogeys آمده اند از اشتباهات احمقانه است که ملزم به اتفاق می افتد.

ایان Poulter در Muirfield ایجاد کرد برای اولین بار از سال 2009 به دلیل پیکربندی مجدد برنامه در آورده با COVID-19 گیر تا به حال 69 پیوست و تعقیب Seiffert (69) 7-تحت 137.

دور دوم تا به حال یک جفت از 75 دقیقه تاخیر به دلیل غرش رعد و برق و رعد و برق به نظر می رسد که به نظر می رسد هر زمان که PGA Tour در Muirfield ایجاد کرد.

"چه کسی می داند که رفتن به آن را عمیق امروز؟" Morikawa گفت. "آیا من باید بخوره یا نه من برای رفتن به تعطیلات آخر هفته احساس کردم به همان مقدار از birdies من دو روز گذشته. من احساس می کنم مانند بسیاری از birdies در خارج وجود دارد برای من به خصوص راه من شده است با هدف قرار دادن آن است."

Morikawa که تبدیل نرم افزار فقط بیش از یک سال پیش پس از فارغ التحصیلی از کال است ساخت اولین خود را در دوره جک نیکلاس ساخته شده است و شاید این تصادفی نیست که نیکلاس معروف بود برای هدف قرار دادن یک برش.

"من تا به حال شنیده ام از بسیاری از مردم قبل از این دوره قرار بود با توجه به چپ-به-راست ضربه به هر حال" Morikawa گفت. "بدیهی است که جک آمار که و من فکر می کنم آن را ندارد. اما من قادر به ترک برخی از خودم واقعا خوب اعداد به روش عکس. من شده است با نگه داشتن خودم در fairway ترین و بدیهی است که کمک می کند."

در میان کسانی که در بعد از ظهر Jon رحم و بروکس Koepka اول مجبور به نگرانی در مورد ساخت پس از قطع کند شروع می شود. Koepka آغاز شده و در بیش از 2. رحم بود و حتی همتراز.

فیل مایکلسون تا به حال یک روز هیجان انگیز منهای بحران در پایان دور. او باز با پیکور برای مرغک و ساخت 12-پا عقاب زدن توپ. با سه حرکت رو به جلو در تاریخ 14 سوراخ های پر 4 محافظت شده توسط یک برکه حق سبز ضربه او راننده به 10 پا و تا به حال به حل و فصل برای مرغک.

و درست قبل از اولین دسته از طوفان وارد مایکلسون احساس باد تغییر و قوی تر پس از او در زمان راننده در par-5 پنجم و whaled دور درختان و فقط در داخل حیاط نرده ها. حل و فصل آن را در خشن, اما آن را به سمت چپ او تنها 114 متری و یک تبادل گوه به سبز است.

سرعت سبزی ها را فریب داده و او بارها و بارها چپ putts کوتاه است. حتی پس از او موفق به ارسال تعداد مناسب. Jordan Spieth نبود به عنوان خوش شانس. او در زمان دو دیو در او 17th, سوراخ par-3 هشتم شد و به احتمال زیاد به دست برش.

Morikawa ساخته شده بود 22 کاهش در یک ردیف برای شروع نرم افزار حرفه ای یک خط به پایان رسید که دو هفته پیش در مسابقات قهرمانی مسافران. که سه کوتاه از خط تایگر وودز با هم قرار داده زمانی که او تبدیل حرفه ای.

اما 23 ساله کالیفرنیایی بود بیشتر علاقه مند به نمرات پایین تر از به سادگی گرفتن در چهار دور و paycheque.

"در پایان روز شما در خارج وجود دارد برای برنده شدن در مسابقات" او گفت:. "اگر شما از دست برش آن را با هر آنچه که شما فقط می خواهم به یاد بگیرند که از هر هفته. و مثل من گفت: من چیزهای زیادی یاد گرفتم از این دو روز از دست رفته قطع از من در بسیاری از حوادث بسیار دور زمانی که من در پایان هر چیز دیگری."

این یکی باعث شد او را به نگاهی نزدیک تر به آنچه وجود نداشت در بازی خود را به جای مناسب بودن محتوا با یک جامد به پایان برسد.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فکر می کنم گاهی اوقات وقتی چیزی واقعا در رفتن نیست راه خود را مانند از دست رفته یک برش آن را فقط می ایستد و کمی بیشتر," او گفت:.

در جایی در امتداد راه او نمی تواند تکیه بر خود را کاهش شات اجازه می دهد او را به هدف از برخی از 6 متری سمت چپ از هدف خود و محو شدن آن به سمت پین بدون توجه به جایی که در آن واقع شده بود. آن را پس از تمرین دور روز شنبه که او نمیفهمد چه چیزی از دست رفته بود و او رفت و برگشت به یک مته چسبیده دستکش خود را در زیر بازوی چپ خود را. این یک دورانی مته و آن را پرداخت کردن.

او تا به حال به صبر کنید تا زمانی که طوفان به دیدن اگر هر کسی می تواند او را گرفتن با دور دوم به احتمال زیاد به پایان رسید تا شنبه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب