Dear Abby: مرد تحت تأثیر قرار نمیگیرند با پسر عموی دوم پنهان ارتباط, از, همسر,

DEAR ABBY: سه ماه پیش من زد به یک دوم پسر عموی او تا به حال دیده نشده در 40 سال است. آنها نزدیک برای یک زمان ک

توسط NASERINEWS در 8 مرداد 1399

DEAR ABBY: سه ماه پیش من زد به یک دوم پسر عموی او تا به حال دیده نشده در 40 سال است. آنها نزدیک برای یک زمان کوتاه دوران دبیرستان و دیدم یکدیگر یک زن و شوهر از زمان پس از آن.

من آگاه بود تا همین اواخر که او تا به حال نگاه خود را در رسانه های اجتماعی شده است و برقراری ارتباط با او را هر روز پس از آن. من فکر نمی کنم خیلی از آن زمانی که او به من بگویید که تا زمانی که یک شب هنگامی که او در آنجا ماند بر روی کامپیوتر با او تا ساعت 3 صبح

او به دروغ به من در مورد تعداد دفعاتی او شده است به صورت آنلاین با او و اگر او تماس و یا متون او به من می گوید آن است که شخص دیگری. او او را فرستاده تصاویر — که من تو را دیدم — و در عین حال او را تکذیب کردند آنها را دریافت. یک بار او را فراموش کرده به ثبت نام در یک پیام فرستاد و البته من آن را بخوانید. به من شوک او confiding بسیاری از چیزهایی که او انجام داده است در حالی که ازدواج به من که من بی اطلاع. داشتم و من به او گفتم ،

به تازگی من در بیمارستان بود. وقتی که من او را به نام یک زن و شوهر از زمان در شب, او ادعا کرد او را نمی انتخاب کنید تا آنجا که او بود "خسته شده است." متوجه شدم بعد او بر روی کامپیوتر خود.

من او را خواسته بیش از یک بار به همین دلیل این روابط بسیار خصوصی و او می گوید آنها فقط دوستان است. اما وقتی که من به دیدن برخی از چیزهایی که او نوشته است به او خودداری کرد و به من نشان می دهد. گفتم خوب پس من را از او بپرسید. به خوبی او را منفجر کرد!

زمانی که من به او گفتم آن را به من لطمه می زند که او صرف زمان زیادی را با او در شب او نمی دهد پاسخ. من زیاده? اگر شما می توانید لطفا به من بگویید که چگونه به حل و فصل کردن و مقابله با آنچه که اتفاق می افتد ؟ — پسر عموی مشکل در میانه

عزیز پسر عموی مشکل: شما زیاده. از آن زمان به انجام آنچه شما گفتید که قصد دارید انجام دهید — تماس بگیرید و از او بپرسید چه چیزی در جریان بوده است. پس از او شما را پر می کند در خود بپرسید اگر شما هنوز هم می خواهید به ازدواج به عنوان یک انسان است که فریب خورده شما از نظر احساسی و احتمالا از لحاظ جسمی.

اگر شما احساس می کنید وجود دارد این است که هر گونه امید به صرفه جویی در ازدواج شما ارائه شوهر شما این گزینه را از دیدن یک ازدواج و خانواده درمانگر با هم. اما دانستن او هیچ پشیمانی در مورد دروغ گفتن به شما و یا هر گونه احترام به احساسات خود را, شما ممکن است ترجیح می دهند به سادگی با یک وکیل مشورت در مورد آنچه در گام های بعدی خود را باید بود.

عزیز ابی: من 18 سال. پدر و مادرم از هم طلاق می گیرند. پدر من می گوید من باید با داشتن سرگرم کننده و من مدیون هیچ توضیح برای هر کسی است. مادر من, از سوی دیگر بسیار سخت است. من احترام او را خواسته و انجام نمی آنچه بسیاری از افراد سن و سال من را انجام دهد. من سعی کنید باید بسیار مراقب باشید با آنچه من می گویم در هر گونه گفتگو با او, اما آن را همیشه به پایان می رسد تا با او بسیار عصبانی به سمت من. من می خواهم به زندگی می کنند و یا حداقل سعی کنید به. چه کار کنم ؟ — CLUELESS در تگزاس

عزیز نوجوانان: 18 سال باید بی خیال و درگیر در کشف خود. اما مردم از هر سن و سال داشتن به سرپا ایستادن کردن و محدود کردن فعاليت های اجتماعی این روزها به دلیل زندگی خود را می تواند در آن بستگی دارد. و به عنوان به توجه بدون توضیحات به هر کسی تا زمانی که شما در حال حمایت از خود و در خود شما باید پاسخگو باشد.

مادر خود را ممکن است احساس نا امنی چون دختر او در حال حاضر یک فرد بالغ جوان به جای دختر کوچک که نیاز به حفاظت است. او نیز ممکن است در واکنش به "مشاوره" پدر شما به طور آهسته ، شما در حال رفتن به کشف کردن آنچه باعث مادر خود را به خشم در آن گفتگو و پیدا کردن یک محیط شاد.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب