پیتزا کلبه دادن دور 500,000 پیتزا به جشن کلاس 2020; سلام قند; KFC مرغ ساندویچ; Necco ویفر - Mon, 01 Jun 2020 PST

Coronavirus همه گیر است و تحت تاثیر حداقل دو دبیرستان نشانه برای کلاس 2020: ارشد حافظه های فوق شده اند کنار گذ

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

Coronavirus همه گیر است و تحت تاثیر حداقل دو دبیرستان نشانه برای کلاس 2020: ارشد حافظه های فوق شده اند کنار گذاشته و مراسم فارغ التحصیلی راه رفته اند از آنلاین یا motorcades.

در حالی که سالمندان دبیرستان از دست رفته tuxedos لباس و فارغ التحصیلی لباس و کلاه, Pizza Hut است toasting این سال فارغ التحصیلان با دادن دور 500,000 پیتزا در همکاری با کشور های لبنی کشاورزان سی ان ان گزارش داد.

"نام تجاری ما دارای سابقه ای طولانی در جشن لحظات که مهم مانند فارغ التحصیلی – و Pizza Hut طول می کشد افتخار در بخشی از مشتریان ما روز بزرگ" Pizza Hut افسر ارشد بازاریابی جورج فلیکس گفت: در انتشار اخبار.

"پس آن را تنها طبیعی است که ما می خواهم وجود دارد برای دانش آموزان و خانواده های آنها برای کمک به جشن موفقیت از فارغ التحصیلی کلاس از سال 2020 است."

برای دریافت مکمل متوسط یک شکوه پیتزا فارغ التحصیلان می توانند به pizzahut.com/gradparty و وارد کلبه خود پاداش ایمیل برای دریافت یک گواهی نامه برای یک پیتزا به حساب خود سپرده. کلاس 2020 توسعه همچنان از طریق پنج شنبه.

Pizza Hut است nod شرح زیر است Krispy Kreme ارائه فارغ التحصیلان یک دوجین اصلی لعاب دونات ماه گذشته.

سلام به قند تبدیل می شود 2

صحبت از دونات, سلام, قند, جشن دومین سالگرد آن در کندال متری تمام هفته (واقعی آن تولد امروز است) و پس از مشتریان در انتخاب طعم مورد علاقه خود را از آخرین سال های سازنده مینی دونات به سرپرستی یک جعبه تولد برای جشن.

شش طعم Pick-Me-Up صورتی Starburst, هاکلبری, کیک پنیر, دو سخن بی معنی وبیهوده شکلات یکجور دوربین عکاسی برنج Krispie درمان, کیک تولد و بهترین نام Wookie کوکی.

سلام قند واقع شده است در 419 N. Nettleton سنت دوم سلام شکر خروجی باز در 11205 E. Dishman میکا جاده در نزدیکی TT قدیمی آهن آبجوسازی و BBQ در اسپوکین ولی ژوئیه گذشته.

KFC, تست جدید ساندویچ

KFC که در حال حاضر بخشی از ملی ساندویچ مرغ kerfuffle با Popeyes دونالد و Chick-fil-A, است, تست, جدید, درستی با عنوان KFC مرغ ساندویچ برای $3.99 در اورلاندو فلوریدا است که ویژگی های یک بزرگتر مرغ سوخاری فیله بیشتر ترشی و جدید-و-بهبود مستی.

Andrea Zahumensky, KFC ارشد بازاریابی افسر سی ان ان گفت جدید ساندویچ "دارای یک ارتقا از هر جزء" از جمله گوشت مرغ است که 20% بزرگتر و ضخیم تر شور و مستی به "آغوش آن را در راه حق است." پانزده اورلاندو رسانه ها در حال فروش ساندویچ طریق ژوئن 21.

پس از آزمون Zahumensky گفت: KFC مرغ ساندویچ می تواند گسترش به KFC را برآورد 4,000 آمریکا مکان. KFC در حال حاضر ارائه می دهد ترد سرهنگ مشابه ساندویچ است که عرضه در مارس سال 2018 است. KFC نیز آغاز شده است جفت شدن دونات با آن مرغ سرخ شده.

Popeyes برای اولین بار به معرفی محبوب ترین ساندویچ در ماه اوت و به فروش می رسد در کمتر از دو هفته. از آن زمان چند ماه قبل از مرغ سرخ شده زنجیره ای بود قادر به بازگشت ساندویچ به منوی آن است. بر اساس درآمد, Chick-fil-A پنجم-متحده بزرگترین رستوران زنجیره ای پس از مک دونالد, استارباکس, مترو و تاکو بل.

Necco ویفر هستند

Necco ویفر ناپدید شد و در سال 2018 پس از این کارخانه که تولید آنها در ریور ماساچوست, بسته, اما با نام تجاری شده است به دست آورد از ورشکستگی توسط Spangler Candy Co., که آوردن دیرین آب نبات به مصرف کنندگان است.

جدید انگلستان شیرینی Co. ویفر ایجاد شد و در سال 1847 و دیسک به شکل آب نبات – در هشت طعم لیمو (سبز) لیمو (زرد) میخک (نور بنفش) نارنجی (نارنجی) wintergreen (صورتی) شیرین بیان (خاکستری تیره) دارچین (سفید) و شکلات (قهوه ای) — پیچیده شده و توزیع شده در کاغذ مومی.

"فقط زمانی که مواد غذایی راحتی در حال تجربه یک تجدید حیات Necco ویفر با این نوع آشنا و راحت احساس همه ما به نظر می رسد ولع مصرف" Spangler Candy Co. مدیر عامل کرک Vashaw سی ان ان گفت. "ما خوشحال هستیم که به Necco ویفر بازگشت به تولید و به اشتراک گذاری در شیرین خود بازگشت با طرفداران قدیمی و جدید."

موم کاغذ باقی مانده است همان فرمول برای هفت نفر از هشت طعم. تنها شکلات تجدید نظر شده است به اضافه کردن غنی تر و با طعم کاکائو. این ویفر را در مجموعه ای به بازگشت به قفسه های فروشگاه های این ماه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب