دولت راه اندازی تماس با ردیابی ابتکار تست برنامه در حال پیشرفت است - سه شنبه, 12 مارس سال 2020 PST

رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: دولت آماده است برای استقرار "در چند روز متوجه" 1,371 آموزش تماس با ردیاب به عنو

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. جی Inslee گفت: دولت آماده است برای استقرار "در چند روز متوجه" 1,371 آموزش تماس با ردیاب به عنوان بخشی از یک مرحله جدید در مبارزه با این بیماری همه گیر.

او معتقد است که به اندازه کافی خواهد بود برای شرایط فعلی اما دولت می تواند به آموزش بیشتر و "من اعتماد به نفس ما خواهد شد و باید از این منابع برای دریافت این انجام می شود."

از مردم خواسته شده به قرنطینه با اعضای خانواده خود در اولین نشانه از ویروس و آزمایش و دولت خواهد بود افزایش آزمایش های آن را انجام. کسانی که تست مثبت خواهد خواست برای منزوی کردن با تمام اعضای خانواده خود را که آیا یا نه آنها همچنین باید آزمایش مثبت است.

تماس با ردیاب تماس خواهد شد کسانی که تست مثبت در عرض یک یا دو روز و از آنها بخواهید در مورد مکان آنها شده اند و مردم با آنها بوده ام در تماس با روز قبل از علائم توسعه یافته است. ردیاب تماس خواهد شد کسانی که مردم بیشتر با تلفن نگه داشتن هویت ممکن است منبع خود را از قرار گرفتن در معرض راز در حالی که اصرار آنها را تست کنید.

تماس با ردیاب نیز کمک خواهد کرد که ترتیب خدمات تحویل مواد غذایی به مردم در انزوا به طوری که آنها می توانید اقامت در خانه های خود را برای 14 روز و یا سایر ترتیبات مسکن برای کسی که آزمون راه مثبت از اعضای خانواده که هنوز آلوده.

در میان اولین گروه از تماس با ردیاب در حال 351 اعضای واشنگتن گارد ملی در یک ماموریت ویژه به رهبری سرهنگ سرهنگ استیو هابز است که یک دولت دموکراتیک سناتور از دریاچه استیونس.

"حریم خصوصی از اهمیت زیادی برخوردار" هابز گفت: مردم تماس می توانید به طور داوطلبانه پایان تماس در هر زمان. "این یک ماموریت منحصر به فرد برای ما است."

Inslee گفت guardsmen خدمت به عنوان تماس با ردیاب کرد که هر دو اجرای قانون و قدرت است. پرسید: چه اتفاقی می افتد به مردم حاضر برای آزمایش و یا برای رفتن به انزوا او گفت: دولت در گرفتن درصد بالایی از انطباق با زمان مورد نیاز است.

"این فقط نباید به آمده است که" او گفت:.

فرماندار امن شروع طرح می گوید که COVID-19 بار بیماری باید کم و کاهش منظور به حرکت به مرحله بعدی. و در حالی که بستری شدن در بیمارستان و درصد موارد مثبت یافت می شود از طریق آزمایش ایالت را کاهش کلی مورد شمارش باید plateaued برای چند هفته گذشته است نه آنچه که مقامات بهداشتی به دنبال دارد.

"من هنوز هم کمی ناراحت کننده با کلی ما اپیدمیولوژیک منحنی به نظر می رسد که نمی تواند پایین آمدن سرعت واقعی با هنوز هم 200 تا 250 موارد گزارش در هر روز" دولت سلامت افسر دکتر کتی Lofy روز سه شنبه گفت.

برخی از بخش هایی از دولت هنوز هم شاهد رشد در تعداد موارد گزارش روزانه مانند در شهرستان Yakima, در حالی که سایر استان ها مانند اسپوکن گزارش هیچ مورد جدید در روز سه شنبه.

بالا بودن تعداد موارد گزارش شده به صورت روزانه در سطح ایالت می تواند با توجه به افزایش تعداد ساکنان واشنگتن که در حال آزمایش هستند. در حال حاضر حدود 6000 ساکنان در حال آزمایش روزانه در مقایسه با حدود 4000 نفر در هر روز در اواخر ماه مارس و آوریل. تست معیارهای گسترش یافته و مردم با هر گونه علائم COVID-19 فراتر از سرفه یا آنفولانزا مانند علائم مانند از دست دادن طعم و مزه درد و درد و یا درد گلو را تشویق به گرفتن تست شده است.

دولت است که هنوز به جایی که آن را می خواهد برای تست ظرفیت به دلیل کمبود مواد. اما فدرال حمل و نقل از سواب و ویروسی حمل و نقل مواد باید وارد این هفته است. مقامات بهداشتی دولت هنوز نهایی تست استراتژی برای آینده فاز رهبران سه شنبه گفت.

Inslee را در خانه بمانند بهداشت سفارش مجموعه به گذشته از طریق مه 31 و فراتر از فاز 1 کسب و کار بدون تجمعات باید اتفاق می افتد در خارج از فوری خانوارها و سفر باید به صورت اساسی اهداف تنها. تنها هشت شهرستان ترخیص تا کنون به حرکت به فاز 2 یک بار در هر صنعت دریافت دستورالعمل از دفتر والی به بازگشایی شده است.

Lofy گفت: در پایان ممکن است مقامات بهداشتی دولت را در داده های تست و ردیابی تماس به ببینید که چگونه دولت در حال انجام است و اگر آن را حس می کند حرکت به فاز 2.

"مردم نیاز به نگه داشتن در ذهن است که زندگی بسیار متفاوت خواهد بود به صورت بالقوه شش تا 12 ماه مگر ما می توانیم یک واکسن یا درمان هر زمان هر چه زودتر" Lofy گفت: در روز سه شنبه. "... مردم نیاز به نگه داشتن در ذهن است که ما در این برای دراز مدت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن