NFL می دهد تیم برنامه ریز برای کل بازگشایی امکانات - Mon, 08 Jun 2020 PST

NFL و اتحادیه بازیکنان ارسال یک برنامه به 32 تیم دوشنبه ترسیم مراحل به صورت کامل بازگشایی عمل خود امکانات که

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

NFL و اتحادیه بازیکنان ارسال یک برنامه به 32 تیم دوشنبه ترسیم مراحل به صورت کامل بازگشایی عمل خود امکانات که بسته شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در طولانی مدت چهار بخش یادداشت به باشگاه نوشته شده توسط کمیسر راجر Goodell و تایید شده توسط بازیکنان NFL انجمن لیگ توصیف پروتکل با تمرکز بر غربالگری تست و پیشگیری از عفونت و درمان COVID-19 از جمله پاسخ برای عفونت های جدید. همچنین شامل شد دستورالعمل مناسب امکانات دسترسی به تمیز کردن و ضد عفونی; فیزیکی فاصله; بهداشت آموزش بهداشت و خدمات پزشکی; آماده سازی مواد غذایی; لوازم; و تیم سفر می کند.

هیچ جدول زمانی تعیین شده است برای بازگشت از اکثر بازیکنان به تیم مجتمع — تنها بازیکنان بازسازی صدمات شده اند مجاز به ورود به ساختمان. اما این گام مهم بعدی به سمت اجازه می دهد تمام بازیکنان در باشگاه امکانات.

Goodell دستور داد تمام امکانات بسته در اواخر ماه مارس و لیگ گرفته گام های کوچک نسبت به بازگشایی آنها. هفته گذشته مربیگری کارکنان مورد تایید قرار گرفت به بازگشت اما تنها اگر محلی قوانین دولتی مجاز آن است.

Goodell به ذکر است که این پروتکل برای بازگشت کامل توسعه یافته بودند در مشاوره با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری دوک را کنترل عفونت شبکه و دیگر دانشگاه ها است.

"هیچ مجموعه ای از پروتکل ها می تواند از بین بردن خطر ابتلا COVID-19 و نه اطمینان حاصل شود که بیماری خود را خفیف" Goodell نوشت: در این یادداشت که به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. "و ما نباید انتظار داشت که این پروتکل را تغییر دهید به عنوان پزشکی و دانش علمی از این بیماری همچنان به رشد. اما به اعتقاد ما همراه با NFLPA که این پروتکل ارائه به صورت صوتی برای آوردن بازیکنان به امکانات و حرکت رو به جلو با برنامه ریزی ما برای سال 2020 فصل است."

اردوگاه های آموزشی در حال برنامه ریزی برای شروع در اواخر ماه جولای با اولین پیش فصل بازی دالاس مقابل پیتسبورگ در سالن از شهرت بازی در اوت. 6. NFL هنوز برنامه ای برای شروع فصل به طور منظم در شهر کانزاس در سپتامبر. 10.

یک لایه نزدیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت در تیم امکانات و ارائه می شود باید به لیگ برای تصویب حداقل هفت روز قبل از تاریخ گزارش به صورت اردوگاه های آموزشی. بازیکنان بسیاری مربیان, مربیان و پزشکان و تجهیزات manager — هر کسی که باید دسترسی مستقیم به بازیکنان خواهد بود در درجه 1 با حداکثر 60 در علاوه بر این به بازیکنان است. آنها را از دسترسی به این مناطق محدود به عنوان زمینه و حاشیه, رختکن, آموزش, اتاق, دکتر, مناطق, اتاق جلسه و وزن اتاق.

ردیف دوم را شامل مالکیت نمایندگان; تسهیلات کارکنان اضافی مربیان و تجهیزات پرسنل; مدیر فوتبال عملیات کارکنان; باشگاه ارتباطات کارکنان; امنیت پرسنل و "خاص NFL و NFLPA کارکنان به عنوان مورد نیاز است." آنها را محدود کرده اند دسترسی به مناطق محدود شده است.

همه این افراد در روز باید تحت غربالگری و آزمایش قبل از ورود به پیچیده است.

در درجه سوم خواهد بود پرسنل که انجام ضروری, امکانات ورزشگاه و یا رویداد خدمات اما نیاز به تماس نزدیک با ردیف 1 افراد است.

هر کس داخل این تاسیسات باید با پوشیدن ماسک های جراحی است که باید جایگزین روزانه یا پارچه ماسک که باید شسته روزانه. بازیکنان معاف تنها زمانی که چنین ماسک خواهد از تداخل با عملکرد.

یک ورودی جداگانه به این تاسیسات برای ردیف 1 و درجه 2 به اعضای مورد نیاز است. اگر در دسترس نیست یک زمان تعیین شده برای استفاده از یک ورودی موظف است که ورودی باید تمیز و ضد عفونی قبل و بعد از استفاده از.

فیزیکی فاصله یکی دیگر از چالش بزرگ است. برای نگه داشتن بازیکنان حداقل 6 فوت (2 متر) از هم جدا نیاز به طراحی مجدد همه چیز از قفل نشست و وزن اتاق به سالن های غذاخوری. افزایش تمیز کردن و ضد عفونی روش های اجباری خواهد بود. NFL/NFLPA پروتکل نشان می دهد ادامه داد: جلسات مجازی در هر زمان ممکن است.

در میان تابوهای در پروتکل اشتراک گذاری بطری نوشابه و حوله و بوفه-وعده های غذایی سبک.

"باشگاه مورد نیاز خواهد بود برای تایید که آنها را ساخته اند ترتیبات لازم برای پاسخگویی به تعهدات خود تحت این پروتکل" Goodell نوشت: "در برخی موارد به ارائه جزئیات از کسانی که ترتیبات برای بررسی و تائید به طور مشترک حفظ و کارشناسان بیماری های عفونی در (دوک)."

Goodell وعده داده شده اطلاعات بیشتر و پروتکل های مربوط به آزمایش و درمان از هر کسی که تست مثبت یا نشان دادن علائم کروناویروس.

"این پروتکل ها به طور مشابه در حال توسعه توسط مشترک پزشکی وظیفه نیروهای," او نوشت: "و منعکس خواهد شد بیشتر به تاریخ تحولات در تست و درمان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب