Kaepernick سزاوار تحسین برای گرفتن غرفه 49saysers مربی

San Francisco 49ers مربی Kyle Shanahan ستایش سابق NFL quarterback khezri برای تلاش به موضوع نژاد پرستی و خشونت

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

San Francisco 49ers مربی Kyle Shanahan ستایش سابق NFL quarterback khezri برای تلاش به موضوع نژاد پرستی و خشونت پلیس به نور با تظاهرات در طول سرود ملی در سال 2016 فصل است.

مسائل اطراف Kaepernick موضع باید مطرح در این هفته به عنوان بسیاری از بازیکنان و تیم ها در لیگ شده اند در اعتراض به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس. فلوید بود یک مرد سیاه و سفید بود که دستبند به عنوان یک افسر پلیس فشرده زانو در گردن او برای چند دقیقه. افسر درک چوین شده است به اتهام قتل درجه دوم.

New Orleans کارفرمایی Drew Brees همچنین عذرخواهی پنج شنبه پس از انتقاد برای تکرار مخالفت خود را با Kaepernick اعتراض.

"آنچه که او انجام شده بود یک معامله بزرگ" Shanahan گفت: شنبه در مورد Kaepernick. "این که آیا شما مخالف با او چگونه آن را انجام داد یا نه مهم نیست. آن را سه سال بعد و هنوز هم وجود دارد برخی از مردم درک آنچه در پیام خود بود. بیش از حد بسیاری از مردم نیست درک این پیام است که هر کس به برای مدت زمان طولانی و کالین آن را قوی ترین از هر کسی. مردم باید احترام او را یک تن که او را تحسین."

Kaepernick اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی در طول سال 2016 فصل با 49ers با در نظر گرفتن زانو هنگام سرود ملی. او پیوستند و چند هم تیمی های خود و دیگران در سراسر لیگ.

Shanahan وارد در سان فرانسیسکو به عنوان مربی سال بعد و می خواستم برای رفتن به یک مسیر متفاوت در کارفرمایی. Kaepernick تصمیم گرفتند قرارداد خود را قبل از گرفتن منتشر شده است و امضا شده توسط تیم دیگری از.

یک تعداد انگشت شماری از بازیکنان اعتراض کردند در سال های پس از آن, اما آن را تا به حال عمدتا توسط faded فصل گذشته. Shanahan گفت: این سازمان به رهبری مدیر عامل شرکت Jed نیویورک به حمایت از هر بازیکن که در پاره ای از موارد اعتراض این فصل است.

"من تمام اعتراضات من همه برای تغییر" او گفت:. "من امیدوارم که این تظاهرات باعث تغییر دهید. هر آنچه که ما باید انجام دهیم به تغییر من برای آن است. من می دانم که ما در سازمان این است که من می دانم Jed است, من می دانم که بازیکنان ما هستند. ما همیشه بوده است."

Shanahan گفت او شده است صحبت کردن با بازیکنان خود را در تمام هفته در مورد مسائل اطراف فلوید کشتن و گفت: این مهم برای مردم سفید نمی شود "نادان" در مورد شیوع نژادپرستی و درک مردم سیاه و سفید می ترسند.

او گفته شده است وجود دارد بحث در مورد آنچه که این تیم می تواند انجام دهد برای رسیدگی به مشکلات و گفت: مهم ترین چیز این است که برای تاکید بر اهمیت رای گیری و ارائه نمونه های خوبی برای افراد جوان است.

"ما می خواهم به انجام کاری در مجموع به عنوان یک تیم است." "این چیزی است که ما هنوز در حال بحث و گفتگو است. اما نکته اصلی این است که چگونه شما آن را در حال حاضر چگونه شما آن را انجام دهید یک هفته از هم اکنون و چگونه شما آن را انجام دهد هر روز از زندگی خود را؟"

Shanahan گفت: NFL نیست مصون از انتقاد در اطراف مسائل مربوط به نژاد. لیگ تنها چهار نفر از اقلیت سر مربیان و فقط دو کلی مدیران. از 13 مربی دهانه دو فصل گذشته تنها دو رفته اند به اقلیت ها با میامی استخدام برایان فلورس در سال 2019 و واشنگتن استخدام ران ریورا این فصل پس از او از کار اخراج شد در کارولینای.

وجود هشت اقلیت سر مربیان اخیرا در سال 2014. لیگ اعلام کرد, تغییرات در ماه گذشته برای تقویت "رونی حکومت" که در سال 2003 تصویب شد برای افزایش تنوع در میان مربیان و در مقابل ،

"چگونه هک وجود دارد تنها چهار سیاه و مربیان در خارج از 32 سر مربیان است. چگونه وجود دارد تنها دو GMs?" Shanahan گفت. "اکثر بازیکنان ما سیاه و سفید هستند. بنابراین این واقعیت است که وجود دارد که تعداد کمی که نه قابل بحث است. من نمی دانم اگر مردم آشکارا فکر آنها در حال انجام آن است. اما آنچه که مشکل است. که تعداد است و نه قابل بحث است. که یک موضوع است. من فکر می کنم ما در مورد آن صحبت زیادی است. آن چیزی است که تا بهتر شود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Shanahan کارکنان شامل یک عرب-آمریکایی دفاعی هماهنگ در رابرت صالح سیاه و سفید ویژه-تیم هماهنگ در ریچارد هایتاور و یک همجنسگرا دستیار زن در کتی Sowers.

"ما باید همه چیز" Shanahan گفت. "این فقط به مردم نشان می دهد که ما در حال تلاش برای متنوع است. این فقط به خاطر من بوده است در اطراف این مردم و آنها واقعا خوب در آنچه انجام می دهند و ما نمی توانید برنده شوید بدون این افراد است. این که چگونه آن کار می کند."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن