همه گیر شمع جدید فشار بر پرورش کودکان مراقبان - Wed, 13 May 2020 PST

نیویورک – جسیکا Overstreet برای اولین بار وارد فاستر مراقبت در سن 14 سالگی جدا از خواهر و برادر و شناخت بسیار

توسط NASERINEWS در 24 اردیبهشت 1399

نیویورک – جسیکا Overstreet برای اولین بار وارد فاستر مراقبت در سن 14 سالگی جدا از خواهر و برادر و شناخت بسیار کمی در مورد آنچه در زندگی جدید خود به معنای گذشته از آنچه او دیده بود در محبوب موسیقی "آنی." بنابراین در حالی که در ابتدا او را نگه داشته و وضعیت او یک راز است.

پرونده مدیر بود "بسیار فرد خوب," او گفت: اما ضعف است که Overstreet خواسته های او می خواهم تا به حال بیشتر از یک در یک زمان برای به اشتراک گذاشتن چگونه سخت بود که از خانواده اش جدا.

"ما زوم کردیم اسکایپ و چیزهای شبیه به آن. اما آن را استفاده در همه" Overstreet در حال حاضر 26 و زندگی خود را در تمپا, فلوریدا, به یاد می آورد در یک مصاحبه تصویری.

فرزندخوانده باید چالش های زیادی حتی در بهترین زمان است. Coronavirus همه گیر را تهدید می کند و آنها را با حتی بیشتر آشفتگی آنها را جدا از سرپرستان و دوستان و ساخت آن را سخت تر به حرکت به زندگی جدید – یا بیولوژیک یا خوانده خانواده و یا به عنوان به تازگی مستقل بزرگسالان است.

Overstreet ترس این واقعیت جدید به ارمغان COVID-19 همه گیر ساخته شده است که برخی از پرورش کودکان و نوجوانان در حال حاضر در شرایط دشوار "100 بار بدتر است."

Celeste Bodner مدیر اجرایی FosterClub, یک سازمان غیر انتفاعی است که از طریق آن پرورش جوانان اتصال و پشتیبانی از یکدیگر می گوید: بهداشت روان در بحران هستند و در صورت لمس خطر ابتلا به "استرس این بحران است و باعث لایه لایه در بالای موجود تروما است."

به دلیل همه گیر معلمان و مربیان و دیگر بزرگسالان که مراقبت و مواظبت چشم پس از اثبات مفید بارومتر فرزندخوانده بودن در حال حاضر نگه داشته و در یک فاصله.

جف نم نم یک دیرین دادگاه منصوب پرورش فرزند مدافع در گرجستان تخمین می زند که در شرایط عادی 17 بزرگسالان مشغول به حدی در زندگی هر یک از فرزندخوانده او کمک می کند. که به شدت منقبض شده, او گفت:.

"این سخت است در کودکان گفت:" نم نم, 66. "اما آن را نیز سخت بر پدر و مادر رضاعی چرا که آنها در نهایت پر کردن کفش از 17 نفر بودند که سرمایه گذاری در زندگی کودکان قبلا."

Bodner گروه میزبانی جلسات آنلاین برای کمک به پرورش کودکان همیشه در ارتباط ماندن در زمان هنگامی که آنها از دست داده ایم معمولی کانال های ارتباطی که در مدرسه و خارج اجتماعی فراهم می کند.

اما مراقبت از کودکان در پرورش ممکن است کمتر دسترسی به فناوری از همسالان خود, او گفت:, به خصوص کسانی که در گروه مراقبت از امکانات که در آن با استفاده از دستگاه های دیجیتال می تواند محدود شود.

گروه امکانات مطرح چالش های دیگر مانند حفظ اجتماعی فاصله و در نظر گرفتن دیگر اقدامات است که مقامات بهداشتی توصیه می شود برای جلوگیری از coronavirus را گسترش اشاره جنیفر Pokempner دادستان ارشد در فیلادلفیا مبتنی بر اطفال مرکز قانون.

طرفداران برای پرورش کودکان به مدت طولانی خواست کاهش تکیه بر چنین موسسات قرار دارد که حدود 10 درصد از 437,283 کودکان در ایالات متحده در تقویت سیستم مراقبت از سپتامبر. 30, 2018, با توجه به گزارش سالانه توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

اما برای برخی از گروه خانه تنها هستند پایدار محیط زیست در دسترس است. پرورش کودکان ماندن در گروه امکانات و یا فردی از خانواده ها در حالی که آنها در انتظار قرار دادن طولانی مدت – یا از طریق تصویب و یا بازگشت به خانواده های بیولوژیکی خود را – و یا سن می آیند و حرکت از خود به خود.

استرس از انتقال از نگهداری فرزند به حقوقی بزرگسالی – هرگز کار آسان – تشدید شده است coronavirus همه گیر است که ویران اقتصاد محلی و بیشتر پیچیده فرایند پیدا کردن یک خانه جدید و کار.

"شما در حال انتظار برای نوبت 18 و انجام تمام این مسائل و این فقط سخت" گفت: Overstreet است که با استفاده از تجربه خود را برای کمک به فعلی و سابق پرورش جوانان از طریق فلوریدا جوانان درخشش گروه حمایت.

ناتاشا یک جوان 19 ساله پرورش جوانان از دروازه جنوبی شهر در خارج از لس آنجلس بود از دیدن او پدر و مادر بیولوژیک با او دو خواهر کوچکتر به تازگی هنگامی که او مطلع شد که او را از دست بدهند و قرار دادن او در پرورشگاه اگر او نمی بازگشت ظرف مدت دو هفته به دلیل فاصله او می خواهم سفر کرد. اما او نیز نیاز به آزمایش این ویروس قبل از اینکه او می تواند بازگشت که او هنوز هم نشده است قادر به انجام.

"دادگاه بسته هستند" گفت: ناتاشا که صحبت می کرد به این شرط که نام خانوادگی او استفاده نمی شود. "ما می توانید با ما تماس بگیرید وکلا, اما آنها واقعا نمی تواند هر چیزی را انجام دهید."

قانون فدرال اجازه متحده به ارائه مراقبت فاستر مزایای جوانان پس از آنها نوبت 18 و بسیاری از گسترش برخی از سطح از خدمات تا سن 21. در پاسخ به این ویروس شیوع چندین ایالت تصمیم گرفتند به پرداخت هزینه نگهداری پرورش جوانان که در غیر این صورت سن ،

در سطح فدرال وزارت بهداشت و خدمات انسانی کودکان را اداره رفاه درخواست آژانس برای اطمینان از اینکه فرزندخوانده ها در یک مکان ثابت باقی بماند تا زمانی که در دانشگاه خوابگاه بسته باقی می ماند.

این اداره نیز اصرار وکیل و دادگاه و مقامات به استفاده از تکنولوژی برای کمک به کودک رفاه موارد حرکت را از طریق سیستم. کانون وکلای آمریکا خواسته رهبران کنگره در ماه گذشته به مسیر $30 میلیون دلار بودجه اضطراری برای کمک به موارد پردازش از راه دور در حالی که دادگاه باقی می ماند بسته شده است.

"مورد تاخیر معنی بیش از فقط گذشت زمان آنها می تواند به معنای جشن تولد دور از خانه اول کلمات یا مراحل است که پدر و مادر دریافت نمی کنید یا فقط از دست رفته احساس امنیت می آید که از بودن با خانواده در طول این نامشخص زمان" کانون جمهور, جودی پری مارتینز در بیانیه ای گفت.

ویروس امداد قوانین شنبه منتشر شد توسط حزب دموکرات کنترل مجلس نمایندگان شامل برخی از فاستر مراقبت های مربوط به مقررات از جمله یک مهلت برای کسانی که ممکن است سن از, مراقبت, هر چند که لایحه این است که در مراحل اولیه کنگره مذاکرات است.

تارا Perry, مدیر عامل شرکت ملی دادگاه منصوب ویژه مدافع/نگهبان Litem آگهی کانون برای کودکان امیدوار است این زمان تحول منجر به مثبت در دراز مدت تغییر در سیستم نگهداری.

"معمولا چه اتفاقی می افتد از این بحران-نوع شرایط است که شما می بینید بشریت در بهترین حالت آن" پری گفت. "من امیدوار هستم که بیشتر خانواده ها در دسترس خواهد بود که وجود خواهد داشت بیشتر انگیزه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن