اقامت نزدیک به خانه: تعطیلات تابستان می تواند نگاه کاملا متفاوت پس از سفر بازگشت - Mon, 18 مارس سال 2020 PST

به عنوان بخش هایی از واشنگتن وارد فاز بازگشایی گردشگری رهبران می گویند خانواده ها شروع کرده اند به درخواست در

توسط NASERINEWS در 29 اردیبهشت 1399

به عنوان بخش هایی از واشنگتن وارد فاز بازگشایی گردشگری رهبران می گویند خانواده ها شروع کرده اند به درخواست در مورد سفر تابستانی. اگر همه به خوبی می رود, بیشتر سفر می تواند شروع ماه ژوئیه یا اوت.

هنگامی که سفر می کند و بازگشت آن را به نگاه های مختلف در حالی که به گفته دیوید بلندفرد از واشنگتن گردشگری داد. در سراسر کشور از این صنعت انتظار دارد روند کوتاه نقلیه سفر به مسافران و کسب و کار حرکت به قوانین ایمنی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بر اساس تحقیقاتی سفر تمام متحده انتظار دارند برخی از سفر برآورد شده را انتخاب کنید تا ماه ژوئیه یا اوت با بیشتر سفرهای جاده ای و کمتر پرواز, او گفت:.

"من فکر می کنم از آن خواهد شد سفر کوتاه تر و نزدیک به خانه" بلندفرد گفت. "خواهیم دید که بیشتر در دولت سفر پس از تراورس در حیاط خلوت خود را. به عنوان زمان می رود توسط ما دیدن بیشتر سفر منطقه ای و ایالات متحده سفر می کند."

به عنوان موقت سر از گردشگری بازاریابی غیر انتفاعی بلندفرد مردم را به انعطاف پذیر باقی می ماند با برنامه سفر اما او گفت: خانواده ها احتمالا باید شروع به تحقیقات در حال حاضر. آنها نیاز به نظارت یک مقصد ایمنی قوانین و لغو سیاست.

"کلید واژه برنامه ریزی و آن را تبدیل به طور فزاینده مهم برای همه مسافران به تحقیق جلوتر از زمان به درک هر گونه محدودیت های ویژه و پروتکل و حساس باشد که مقاصد مختلف و یا سفر ممکن است شرایط متفاوت است."

ارین راجرز, AAA واشنگتن مدیر فروشگاه برای اسپوکن و کار د لین گفت که در سه هفته گذشته بیشتر مردم خواستار برنامه ریزی سفرهای جاده ای در نزدیکی خانه. اکثر اعضای پرسیدن در مورد روز سرمایه گذاری به Palouse می افتد کتری می افتد و Steptoe Butte.

"ما باید بیشتر درخواست ها برای سفر در روز و برای سفر جاده ای اطلاعات" راجرز گفت. "تماس شده اند برای مکان برای رفتن در یک روز و دوباره فقط برای گرفتن خارج از خانه برای روز اما بود با هم در ماشین و لذت بردن از مناظر است."

سفر مسئول خواهد بود کلید با پایبندی به ایمنی بلندفرد گفت. فاز 1 محدودیت در حال حاضر انتظار می رود از طریق پایان ماه مه اما احتمالا به ماه ژوئن یا جولای بسته داده. هر فاز است که انتظار می رود طی سه هفته بر اساس این ویروس جوجه کشی.

"ما احساس می کنیم سفر خانواده باز خواهد شد و در ادامه به آشکار شدن و رشد این تابستان درست مانند هر بخش دیگر از کسب و کار" او گفت:. "ما باید در نگاه به داده ها در زمان واقعی است."

به عنوان سفر اتفاق می افتد مسافران باید بسته پارچه پوشش صورت و ضد عفونی کننده اگر آنها آن را داشته باشد. نمی شود شگفت زده اگر شما روبرو می شوند در دمای کنترل و محدودیت در تعداد زیادی از مردم در یک فضای.

"بسیار سفر جمع," بلندفرد اضافه شده اما کمک هزینه سفر گروه در حال انتظار برای تغییر از طریق مراحل مختلف.

"خانواده نیاز به سازمان دیده بان است که" او گفت:. "آنها در حال رفتن به مجبور به نظارت بر مراحل و می دانم که این بار برای فاز در شار. فرماندار گفت: او باید به بررسی و نگاهی به داده ها است."

"ما امیدواریم که در ماه های ژوئیه و اوت ما نقل مکان کرد و به مرحله 3" که بیشتر سفر می کند.

AAA واشنگتن دفاتر محلی بسته هستند اما کارکنان در حال کار از خانه کمک به مشتریان با سفر آینده, او گفت:. آن را کمی سخت تر برای برنامه ریزی دورتر پرت سفرهای او گفت: اگر چه تعداد کمی از مردم خواسته اند در مورد پرواز به فلوریدا و یا آریزونا.

"ما نمی دانیم که چگونه برنامه های تابستانی در حال رفتن به لرزش بنابراین پیشنهاد من این است که به دنبال دولت دستورالعمل" راجرز گفت.

"ما در حال گرفتن درخواست ها برای سفر در تابستان. مردم هنوز هم علاقه مند در رفتن جایی. خیلی بیشتر مسافرت داخلی محبوب تر است. ما باید افرادی که مایل به رزرو و شروع به نگاه در آن."

او توصیه می کند برای مطالعه سیاست لغو و جلوگیری از nonrefundable نرخ در مورد سیاست های سختگیرانه تر بازگشت. "خواندن سیاست لغو و آنها را درک کنید."

CDC و محلی هدایت

فدرال مشاوره هنوز هم توصیه به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است. این به روز رسانی توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری پیشنهاد ایالات متحده سفر هشدار تحت کاخ سفید را باز امریکا دوباره طرح با عنوان "برخی از نقاط کشور ممکن است متفاوت ارشاد از دیگر مناطق است."

"این COVID-19 شیوع در ایالات متحده است که به سرعت در حال تحول وضعیت" CDC می گوید. "وضعیت شیوع متفاوت با محل و دولت و مقامات محلی در حال به روز رسانی راهنمایی های خود را اغلب."

"بررسی با دولت و یا مقامات محلی که در آن شما در طول مسیر خود را و برنامه ریزی شده خود را در مقصد به یادگیری در مورد شرایط محلی و هر محدودیتی که ممکن است در محل."

این سازمان گفت: مسافران باید دنبال COVID-19 پروتکل های ایمنی از شستن دست به پوشیدن پارچه ماسک صورت ، راجرز نشان می دهد چک کردن با یک منطقه مسافرت ادارات و سازمان ها است که مدیریت فضاهای باز و شهرداری ها.

برخی از هتل ها هستند و دیگران هنوز در حال بسته در انتظار به روز رسانی اما ممکن است در نظر گرفتن رزرو. هر بزرگ-سفر گروه همچنان نامشخص راجرز گفت. کروز او رزرو شده برای اکتبر لغو شد و آن را در حال حاضر برنامه ریزی برای سقوط 2021.

سفر مطابق با بحران

انتظار می رود صنعت جدید پاسخ با توجه به coronavirus بلندفرد گفت. مسافران و صنعت تا به حال به انطباق با قبل از بحران حوادث مانند 9/11 و رکود اقتصادی ،

امنیت تغییرات به دنبال 9/11 و مسافران اقتباس اجازه می دهد تا زمان بیشتری را برای دریافت از طریق چک های امنیتی و در آنچه آنها می تواند به او گفت. رکود اقتصادی را تنگ تر بودجه های سفر رهبری به لاغر مهمان نوازی گزینه ها و نوآوری.

"من فکر می کنم این چیزی است که اتفاق می افتد با همه گیر" بلندفرد گفت. "مسافران نیاز به پیچیده اجازه می دهد زمان, انعطاف پذیر, بررسی لغو سیاست ها و یادگیری دینامیک دیگر سفر می کند. صنعت سفر است که اغلب در لبه پیشرو در تغییر است.

"آمریکایی ها سفر خواهد کرد. ما می دانیم که وجود دارد این است که مقید کردن تقاضا برای سفر است. واقعا چه چیزی تغییر کرده است راه ما سفر. مسافران را وفق دهند و آن را کشف کردن. آنها را پیدا خواهد کرد یک راه برای سفر در این پارادایم جدید."

تحقیقات نیاز به چک کنید اگر مسکن, جاذبه های گردشگری و رستوران ها واقع هستند و اگر هر ساعت متفاوت است. مسافران نیز خواهد شد نیاز به احترام اجتماعی فاصله.

تحت ملاحظات دیگر مسافران باید بررسی کنید که در آن ماسک ممکن است مورد نیاز باشد در داخل و یا خارج در طول راه. در ساخت رزرو انجام کار دیگری سریع چک کنید قبل از اینکه شما را ترک برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه تغییر و یا محدودیت های جدید.

"برای مسافران یکی دیگر از جنبه است که درک مورد نظر خود را به مقصد" بلندفرد اضافه شده است.

"تفاوت وجود دارد بین شهرهای کوچک و شهرهای بزرگ یک تجربه شهری در مقابل تفریح در فضای باز. مسافران نیاز به درک برخی از جوامع کوچک حساس هستند به غرق تعداد زیادی است و ممکن است باید منابع آن را اداره کند."

هر سفر دستاوردهای ممکن است عقب نشینی اگر داده ها شروع به نشان دادن خوشه ویروس و یا اگر وجود دارد یک تجدید حیات در پاییز, او گفت:. اما او امیدوار است که مورد نیست. سفر و گردشگری به عنوان رتبه چهارم بزرگترین صنعت و دولت حمایت از مشاغل و اقتصادی.

"ما نمی توانیم برای جلوگیری از سفر و گردشگری," او گفت:. "ما نیاز به انجام آن را به عنوان امن و پایبندی به پروتکل های. یک راه وجود دارد آن را انجام دهد و من مطمئن هستم که گشوده خواهد شد که ما در طول تابستان است.

"من می خواهم بگویم آن مهم است به درک که سفر درست مثل زندگی خواهد رفت. ما باید برای پیدا کردن امن و هوشمند راه برای انجام این کار ما می توانیم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب