Mnuchin نشان می دهد SBA باید بررسی کنید که چگونه کسب و کار استفاده می شود پول - Fri, 17 Jul 2020 PST

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin پیشنهاد جمعه که دولت باید در نظر آمرزنده تمام مالیات دهندگان با پشتوانه وام های

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin پیشنهاد جمعه که دولت باید در نظر آمرزنده تمام مالیات دهندگان با پشتوانه وام های کوچک تحت فدرال چک حفاظت از برنامه بدون بررسی چگونه بودجه استفاده شد یک تصمیم است که می تواند پاک کردن بدهی برای میلیون ها نفر از کسب و کارهای کوچک را نیز افزایش قابل ملاحظه خطر تقلب.

وزارت خزانه داری و مدیریت کسب و کار کوچک در حال دست و پنجه نرم با نحوه رسیدگی به میلیون ها نفر از برنامه های کاربردی برای وام بخشش یک فرایند است که شامل تایید میکند که بسیاری از این وجوه در واقع استفاده می شود به پرداخت کارکنان به عنوان مورد نیاز تحت مراقبت عمل می کنند. اما Mnuchin به نظر می رسید که نشان می دهد در طول کنگره شنوایی جمعه که مورد تایید روند باید به طور کامل چشم پوشی برای وام های زیر یک آستانه خاص است.

"یکی از چیزهایی که ما در مورد بحث باید ما فقط باید عفو و بخشش برای همه وام های کوچک ... من فکر می کنم این چیزی است که ما باید با در نظر گرفتن" Mnuchin گفت: زمانی که خواسته با تشکر. استیو Chabot R-اوهایو چگونه این روند ممکن است ساده.

"بدیهی است که ما باید مطمئن شوید که وجود دارد این است که برخی از حفاظت در برابر تقلب," Mnuchin اضافه شده است.

این معلوم نیست که آیا Mnuchin با اشاره به بخشش تمام وام های تحت PPP برنامه و یا تنها بخشی از آنها است. کوچکترین وام ردیابی توسط SBA در گزارش های منظم در مورد برنامه ها $50,000 و زیر آن را تا حدود 70 درصد از وام های تحت این برنامه است. همچنین مشخص نیست که آیا یک پیشنهاد برای چشم پوشی تایید است که کسب و کار صرف پول در حقوق و دستمزد و دیگر مجاز استفاده به عنوان مورد نیاز است مورد توجه جدی توسط مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

Mnuchin سخنان آمد که میلیون ها نفر از کسب و کارهای کوچک مشتاقانه در انتظار کلمه در مورد اینکه آیا دولت خود یارانه و وام بخشوده خواهد شد. بانک ها درخواست شده است که دولت به صورت واضح تر در وام بخشش به کار گرفته خواهد شد.

در نظارت جلسه صبح روز جمعه قبل از یک خانه کمیته بررسی مراقبت در عمل کسب و کار کوچک برنامه قانونگذاران فشرده Mnuchin و SBA مدیر Jovita کررنزا برای پاسخ در مورد PPP و مربوط به وام اضطراری برنامه.

فقط در چند هرج و مرج ماه پس از coronavirus بحران اقتصادی در مجموعه SBA مقیاس به روند کسب و کار کوچک کمک از در کل 67 سال سابقه در ترکیب SBA مقامات گفته اند. اما رئیس کمیته Nydia ولاسکز D-نیویورک گفت که این برنامه می تواند انجام داده اند بیشتر به آدرس کوچکترین و نیازمندترین افراد کسب و کار. و هرج و مرج راه است که در آن برنامه قوانین و مقررات ارتباط برقرار شد و رهبری برخی از وام گیرندگان و وام دهندگان به قدم به عقب از برنامه, او گفت:.

در آماده اظهارات کررنزا تحت فشار قرار دادند در این ادعا که آژانس شده است کمتر از شفاف و دقیق SBA تلاش برای بهتر رسیدن به کوچک و محروم کسب و کار.

او همچنین بر طبیعت بی سابقه ای از چالش های دولت در تلاش است به آدرس.

"ما باید نه از دست دادن سایت از این واقعیت است که این برنامه بی سابقه ای پدید آمده است به عنوان یکی از موفق ترین و مهم اقتصادی فدرال پاسخ تلاش در تاریخ" کررنزا نوشت.

در موضوع دولت فدرال اجرای دو برنامه های فدرال به منظور کمک به کسب و کارهای کوچک در طول بیماری همه گیر.

این $660 میلیارد PPP بانک ها مجاز به ارائه کم بهره دولت حمایت وام که قرار بود صرف در درجه اول در اشتغال هزینه یک فرصت برای بخشش وام. بسیار کوچکتر اقتصادی آسیب فاجعه برنامه وام وام ارائه می دهد به طور مستقیم از دولت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد در یک آرایه وسیعی از هزینه ها مثل اجاره و هزینه های سرمایه.

PPP وام می تواند به عنوان بزرگ به عنوان 10 میلیون دلار در یک 1 درصد نرخ بهره. EIDL وام پوش شد در $150,000 و حمل 3.75 درصد نرخ بهره. هر دو برنامه ارائه به طور قابل توجهی شرایط بهتر از آنچه که اکثر کسب و کار می تواند در پیدا کردن و بدون کمک دولت.

در یک یادداشت توزیع به قانونگذاران قبل از روز جمعه جلسه ولاسکز توصیف SBA اخیر انتشار برخی از وام داده ها به عنوان "خوش آمدید مرحله اول نسبت به ارائه شفافیت کامل در اطراف برنامه های وام."

واشنگتن پست است که در میان 11 اخبار سازمان های تحت پیگرد SBA برای ثبت در مورد شرکت هایی که دریافت وام از هر دو برنامه بعد از آژانس موفق به انتشار اطلاعات زیر قانون آزادی اطلاعات درخواست. SBA قبلا منتشر شده داده ها در آن وام کسب و کار کوچک و برنامه های ایالات متحده در PPP فرم که داده ها منوط به قانون آزادی اطلاعات درخواست.

ولاسکز همچنین نوشته است که "عدم کافی روشن و کامل راهنمایی" در رابطه با برنامه ها و قوانین. به منظور پرداختن به بحران اقتصادی به سرعت دولت شروع پردازش وام قبل از این مقررات را در جای خود منجر به سردرگمی برای بانک ها و کسب و کارهای کوچک. در برخی موارد SBA و خزانه داری را به دنبال پنجه بازگشت سرمایه پس از گفته سزاوار سازمان دریافت وام.

"در حالی که به رسمیت شناختن اجرای این برنامه های وام دهی شیب دار است چالش به صورت یک سازمان مستقل مانند SBA انتشار برنامه ارشاد پراکنده و گیج کننده برای وام دهندگان و وام گیرندگان" ولاسکز نوشت.

SBA مواجه شده است و انتقادات خود را برای تصمیم گیری به بی سر و صدا درپوش مقدار هر EIDL وام در $150,000 کسری از قبلی خود را حداکثر به منظور حفظ بودجه محدود است. این تغییر بود ابلاغ نشده و به وام گیرندگان تا زمانی که آن را در گزارش واشنگتن پست.

"یکی از اندازه متناسب با تمام رویکرد SBA گرفت و در این راستا shortchanged میلیون ها نفر از کسب و کارهای کوچک که نیاز مبرم اقتصادی امداد و تهدیدی است برای بقای خود," ولاسکز نوشت.

و نگرانی های باقی مانده درباره دولت پردازش برای دست زدن به PPP وام بخشش یک جزء حیاتی از برنامه است. دریافت کنندگان خود را می توانید PPP وام به طور کامل بخشیده به طور موثر تبدیل وام به یک کمک و پاک و دور از هر گونه ارتباط بدهی اگر آنها می تواند ثابت کند حداقل 60 درصد از وام صندوق رفت و به حقوق و دستمزد.

SBA منتشر شد دستورالعمل و اطلاعاتی دقیق در ژوئن 16 نشان میدهد که چگونه وام گیرندگان باید دادخواست خود را PPP وام دهندگان وام بخشش. اما وام دهندگان شکایت کرده اند هنوز هم وجود دارد عدم شفافیت در مورد روند دهندگان باید به دنبال. با توجه به ولاسکز را یادداشت SBA هنوز هم تا به حال ارائه نشده یک فرایند یا پورتال برای پذیرش بخشش وام های کاربردی از وام دهندگان که از جمعه.

ولاسکز نیز ابراز نگرانی می کند که برنامه های وام نمی شد به اندازه کافی هدفمند به کوچکترین کسب و کار از جمله اقلیت متعلق به کسب و کار. او اشاره کرد که 770,756 تنها مالکان دریافت PPP وام فقط 3 درصد از مالکان تنها در ایالات متحده چیزی است که او به نام "شکاف قابل توجهی" در این برنامه را پوشش.

کررنزا گفت: SBA است "اداره این اولین از نوع خود برنامه با چشم نسبت حقوق صاحبان سهام به رسمیت شناختن است که این بیماری همه گیر شده است به خصوص مضر به لحاظ اجتماعی و اقتصادی محروم از کسب و کار است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن