موزارلا, مارینارا, به نوبه خود, مرغ کبابی, سبزیجات به فصل تابستان آمار - Mon, 13 Jul 2020 PST

حول برخی از مرغ و سبزیجات در کوره و خواستار آن شام کاملا تابستان خوب غذا استراتژی, اما آن را نمی کند دقیقا است

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

حول برخی از مرغ و سبزیجات در کوره و خواستار آن شام کاملا تابستان خوب غذا استراتژی, اما آن را نمی کند دقیقا استنباط ooohs و aaahs. این دستور غذا را می کشد آن آشنا عناصر با هم اما در راه است که قطعا از آن زرق و برق دار ارائه بر روی صفحه به آن لایه های چندگانه خوش طعم عطر و طعم.

تزریق جذبه شروع می شود با یک ترشی برای مرغ, ایتالیایی-پانسمان-سبک مخلوط روغن زیتون و سرکه و سیر و پونه کوهی خشک شده. فقط 30 دقیقه سرکه مورد نیاز است اما آن می تواند تا هشت ساعت برای بیشتر-عطر و طعم شدید و انجام جلوتر راحتی. یک بار کبابی مرغ می شود پلت فرم که بر اساس آن دیگر مواد تشکیل دهنده در حال بالا انباشت اشیاء بدست آمده. گسترش سس مارینارا می رود در ابتدا به دنبال یک آرایه رنگارنگ از سبزیجات گریل شده. در اینجا من با استفاده از بادمجان فلفل قرمز و پیاز اما دیگر ترکیبات گیاهی هستند خوش آمدید به حزب: قارچ مارچوبه و کدو سبز, به نام چند.

نامحدودی سبزیجات و آوردن غذا با هم یک ذوب لایه تازه و لذیذ, پنیر موزارلا. و در نهایت برخی از ریحان تازه اضافه شده توجه داشته باشید و همچنین به عنوان یک روشن پاپ رنگ. این خوشمزه برج را ندارد تلاش بسیار بیشتر از معمول کبابی مرغ و سبزیجات, اما با هر نیش پر از خیلی عطر و طعم آنها به مراتب بیشتر از خطر ناک .

به چهار نفر نشان داد تنها نیمی از هر سبزی مورد نیاز است اما در حالی که شما در آن شما باید جلو پنجره تمام سبزیجات در یک بار اضافی سبزیجات را حفظ خواهد کرد برای چند روز می توان به اضافه ساندویچ دانه کاسه و یا سالاد.

مرغ گریل شده با سبزیجات و پنیر موزارلا ذوب

5 قاشق غذاخوری روغن زیتون تقسیم یا بیشتر اگر همه فن حریف بق کل سبزیجات

1 ½ قاشق غذاخوری سرکه شراب سفید

1 قاشق چای خوری پونه کوهی خشک شده

¾ قاشق چای خوری نمک کوشر تقسیم و یا بیشتر به عنوان مورد نیاز

½ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین تقسیم و یا بیشتر به عنوان مورد نیاز

2 حبه سیر درشت خرد شده

4 سینه مرغ بدون استخوان بدون پوست (حدود 6 اونس هر) زد به ½ اینچ ضخامت

1 کوچک جهان بادمجان (حدود 1 پوند) کمرنگ

1 متوسط فلفل قرمز, ریشه و کشت

1 متوسط پیاز شیرین مانند ویدالیا

¼ فنجان آماده شده سس مارینارا در دمای اتاق

2 اونس, موتزارلا, بسیار, نازک

4 برگ ریحان تازه یا بیشتر به سلیقه

در یک کاسه کوچک, ماهوت پاک کن زدن با هم 3 قاشق غذاخوری روغن سرکه و پونه و ½ قاشق چایخوری نمک و ¼ قاشق چای خوری فلفل. انتقال ترشی به zip-top کیسه های پلاستیکی و سیر را اضافه کنید و سپس مرغ. مهر و موم کیسه فشار دادن بیش از حد هوا و له کردن مطالب با انگشتان دست خود را برای توزیع به طور مساوی سرکه. در یخچال به مدت حداقل 30 دقیقه و به مدت 8 ساعت.

بریدن بادمجان فلفل و پیاز را در نصف افقی. قطع هر کدام را به هشت ¼ اینچ ضخامت برش یا دور. (شما با استفاده از در حدود نیمی از هر سبزی را برای این دستور غذا. شما می توانید تمام برش و ذخیره بخش استفاده نشده برای استفاده های دیگر و یا ذخیره آنها را نپخته. اگر با استفاده از تمام سبزیجات و برس اضافی نفت و فصل را با نمک اضافی و فلفل.)

پیش گرم کردن گریل یا تابه گریل را روی حرارت متوسط به بالا. مسواک قطعه قطعه سبزیجات در هر دو طرف با باقی مانده 2 قاشق غذاخوری روغن و نم نم با باقی مانده ¼ قاشق چای خوری هر یک از نمک و فلفل. گریل سبزیجات در دسته در صورت لزوم تا زمانی که آنها در حال مناقصه و علائم کوره, 3 تا 4 دقیقه در هر طرف.

حذف مرغ از سرکه, تکان دادن, کردن هر قطعه از سیر که چسبیده به مرغ. (دور انداختن ترشی.) کاهش کوره حرارت را متوسط و گریل مرغ تا تقریبا پخته شده, طریق, 3 تا 4 دقیقه در هر طرف. انتقال مرغ پخته به یک تخته برش یا بشقاب بزرگ.

قاشق 1 قاشق غذا خوری از سس مارینارا بیش از هر قطعه مرغ. بالا و با دو برش هر یک از بادمجان کبابی و فلفل و سپس اضافه کردن چند پیاز کبابی برش. توزیع پنیر در بالای هر یک و سپس بازگشت پشته به کوره پوشش و کوره تا مرغ از طریق پخته شده و پنیر ذوب شده است, 3 تا 5 دقیقه. بالای هر قطعه با ریحان و خدمت می کنند.

عملکرد: 4 نفر

را پیش رو: سبزیجات ممکن کبابی و یخچال در ظروف محفوظ از هوا تا 4 روز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب