Dear Abby: دوستان اجازه زن را برای سقوط او را طلاق

DEAR ABBY: "Darlene" و من شده اند دوستان برای 40 سال. او نقل مکان کرد و به آریزونا با من در '80s در از میشیگان

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

DEAR ABBY: "Darlene" و من شده اند دوستان برای 40 سال. او نقل مکان کرد و به آریزونا با من در '80s در از میشیگان. دوست پسر او را بیرون راندند و او را متقاعد به بازگشت به میشیگان و ازدواج, که, او, اما او همیشه متنفر بودم میشیگان. او مطرح شده ، من همیشه به نام "خاله" و در نظر گرفته شد ،

سال گذشت و ازدواج تلاش شد. من دعوت Darlene می آیند و بازدید به دور کمی. او سقوط در عشق با آریزونا. او ابراز ناخشنودی در ازدواج و من به او گفتم که اگر او تا به حال نیاز به یک محل به محل اقامت او می تواند با من زندگی می کنند. آمد او را برای یکی دیگر از بازدید در بر داشت یک کار و تصمیم به ماندن بگیرید.

دختران او در حال حاضر در اوایل 20s شوکه شده بودند و صدمه دیده توسط مادر خود تصمیم به طلاق پدر خود را. یکی از آنها مقصر من مسدود شده من در Facebook و دیگر مذاکرات برای من. این سه سال بوده است و هنگامی که Darlene دختر آید به دیدار من باید به دور ماندن. Darlene حاضر به صحبت کردن با دختر, برای صاف کردن همه چیز بین ما. من فکر می کنم او باید انجام دهید چیزی برای دفاع از من. من اشتباه است ؟ — اشتباه سرزنش در غرب

عزیز اشتباه متهم: نه شما اشتباه نیست. شما Darlene به استقبال او به آریزونا اما شما نه مسئول برای طلاق است. به نظر می رسد no good deed می رود مجازات. او نباید اجازه دادن به شما را از گرما برای این واقعیت که او سمت چپ ،

Darlene باید به او توضیح داد, دختر, ازدواج ناراضی برای یک مدت زمان طولانی و بدون در نظر گرفتن جایی که او تصمیم به زندگی می کنند پس از آن, آن را نمی توانست به نزدیکی پدر خود را. Darlene و دختر خود را مدیون شما عذرخواهی. چرا که شما نیاز به دور ماندن زمانی که دختر بازدیدکننده داشته است شاید آن بهتر خواهد بود اگر Darlene یافت می شود دیگر جایی برای زندگی به جای خانه خود را.

DEAR ABBY: در طول خواهر من بارداری او ساخته شده و بسیار روشن است که مردم تنها او می خواست به حمل و نقل و فرزند او خواهد بود او شوهر و مادر ما است. من مخالف اما به دلیل بارداری من خاموش نگه داشته و مزدکی توسط آرزو می کنم که من نه خرید خود من صندلی ماشین در شرایط اضطراری. (من لازم نیست که هر یک از فرزندان خود من است.)

در حال حاضر که کودک در مراقبت روز متوجه شدم از طریق یک شخص ثالث که خواهر من ذکر شده است من به عنوان یک اورژانس تماس بگیرید. اولین سوالی که به ذهنم رسید این بود "چرا ؟" اما من می تواند انجام دهد اذعان اطلاعات است. می شود آن را خارج از خط برای من به درخواست او در این مورد و اگر او را تایید آن برای حذف اطلاعات من از اورژانس تماس? یا باید من فقط امیدوارم که من هرگز به نام ؟ من نمی خواهم به آمادگی, اما من می دانم که شرایط اضطراری اتفاق می افتد. — ناگهان در شرق

عزیز به عقب گرفته شده: شرایط اضطراری اتفاق می افتد. زندگی را می توان تغییر را تنها در یک لحظه. قبل از لیست شما به عنوان یک اورژانس تماس خواهر خود را باید برای اجازه خواسته و در مورد آن با شما. آن را نمی خواهد از خط به او بگویید که شما باید فقط مطلع شده است در مورد آن و بپرسید که چرا او این کار را بدون گفتن به شما.

در حالی که شما در آن هستید بپرسید اگر کودک هر گونه شرایط پزشکی شما آگاه نیست و دقیقا آنچه که او می خواهد انجام شده در وضعیت های اضطراری است. اگر شما تصمیم به دنبال از طریق با استفاده از این, شما باید بدانید که نام دکتر چه — اگر هر — داروها کودک در حال شکل گرفتن است و آنچه در بیمارستان آمبولانس باید تحویل بچه به اگر لازم است می شود از آنجا که شما لازم نیست که یک صندلی کودک در وسیله نقلیه خود را و نمی خواهید به خطر ذکر شده باید به شما متوقف شود در راه است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب