Dear Abby: مامان من گفتند او را رها سوم پس از تولد کودک

عزیز ابی: من به تازگی به استقبال من فرزند سوم یک پسر بچه بود که می خواستم و برنامه ریزی شده است. ما بسیار خوشح

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

عزیز ابی: من به تازگی به استقبال من فرزند سوم یک پسر بچه بود که می خواستم و برنامه ریزی شده است. ما بسیار خوشحال. ما دو دختر تنها زیر 10 سال. در طول سال من دایره اجتماعی است شامل عمدتا از پدر و مادر من' دوستان است.

ابی, اخبار من مواجه شد با واکنش های مختلفی. برخی هیجان زده شد برای بارداری من, در حالی که دیگران شوکه شده بودند. یک زن حتی به من گفت: "من نه فقط در آن مرحله از زندگی کنه."

بعد از پسر من متولد شد, من نمی بازديد و یا حتی یک تماس تلفنی از برخی از آنها. من اعلام تولد خود را در رسانه های اجتماعی و از طریق پست از یک, اعلام, اما او نبوده است اذعان کرد و نه به من شده است بررسی می شود.

من می دانم که او واقعا نمی خواهد تحت تاثیر قرار توسط این و من در تلاش برای تمرکز بر روی مثبت. ما یک خانواده بزرگ در دو طرف و بسیاری از مردم در جامعه ما به گرمی استقبال او. اما من یک دوست خوب برای این زنان, پشتیبانی آنها در زمان خود از نیاز و حتی رسید, در این بیماری همه گیر به بررسی آنها در تلاش برای دوباره به هم متصل. من خیلی نا امید کرد. چه هستم من قرار است برای گفتن به این "دوستان" زمانی که من به آنها اجرا شود ، — مادر جدید دوباره

عزیز مامان: زمانی که شما روبرو می شوند, آنها صمیمی بود. را مودب گفتگو و بپرسید که چگونه آنها و خانواده های آنها انجام می دهند. اگر آنها پرس و جو به آنها بگویید که شما و خانواده شما هست. و سپس حرکت بر روی شناخت شما در برخورد با افرادی که صرفا متمرکز بر خود. آیا تلاش برای احیای رابطه با هر کسی که کمی در مورد شما که درمان شما به عنوان آنها, اما, انجام, تشخیص, چگونه خوش شانس شما هستند که شما می دانید به سرمایه گذاری بیشتر از وقت خود را و یا خود را در آنها.

عزیز ابی: من طلاق گرفته, من سوء استفاده شوهر سابق هستم و خوشبختانه دوباره ازدواج کرد. من یک پسر و دختر از ازدواج اول. آنها را دیدم بسیاری از فیزیکی و عاطفی سوء استفاده زمانی که آنها جوان بودند. من ماندم در ازدواج به نگه داشتن خانواده با هم تا زمانی که من متوجه شدم بچه های من بودند که در این فرآیند آسیب دیده. پسر من شاهد بیشتر از سوء استفاده از دختر من.

پسر من به طور مداوم به ارمغان آورد تا گذشته است و هرگز قادر به ایجاد یک زندگی مناسب و معقول. او متاهل با سه فرزند و آنها را به زندگی با مادر خود را در قانون برای سال. من عذرخواهی کرد چند بار برای آنچه در گذشته اتفاق افتاده و در خواست بخشش باشد. من نمی دانم چه چیز دیگری می توانم انجام دهم.

من همیشه به تولد و تعطیلات پول آنها گفتن که من آنها را دوست دارم اما برای برخی از دلایل آنها را متوقف کرده اند, پاسخ به تماس و یا پاسخ به متون. من آنها را سه یا چهار بار در سال است. آنها استفاده می شود به با من تماس بگیرید زمانی که آنها نیاز به پول اما در حال حاضر آنها را نمی در همه. من باید جلوگیری از ارسال تاریخ تولد چک? آنها از دست رفته روز مادر و قلب من شکسته است. من نمی دانم آنچه که من انجام داده ام اشتباه است. — پرداخت برای گذشته

عزیز پرداخت: شما هرگز نمی خواهد می دانم آنچه شما "ستم" مگر اینکه یکی از بزرگسالی خود را فرزندان تصمیم می گیرد به شما بگویم. من امیدوارم که شما متوجه است که شما مورد آزار قرار است این بار توسط دو انفعالی-تهاجمی بزرگسالان است. شما نیست دلیل خود, پسر با مادرش زندگی می کند در قانون. به عنوان دختر خود را که می داند او دلیلی برای رادیو سکوت ؟

لطفا توقف شلاق خود را. شروع به زندگی می کنند زندگی خود را. اتصال تا که قلب شکسته و تمرکز بر شادی خود را با همسر جدید خود را به عنوان چیزهایی که موضع شما در حال رفتن به پیدا کردن مقدار با این دو. ارسال کارت اگر شما باید اما حذف پول است. اگر شما من متاسفم که می گویند شما ممکن است آنها را بشنود هر چه زودتر.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن