گرگور Chisholm: جیز آبی نیاز به یک خانه امن در عجله بسر می رسانید. یک رویکرد خلاق به معنی ترسیم برنامه

آبی جیز به سختی یک هفته دور از شروع فصل به طور منظم و آنها هنوز هیچ سرنخی چه شهر یا حتی کشور استفاده خواهد شد

توسط NASERINEWS در 25 تیر 1399

آبی جیز به سختی یک هفته دور از شروع فصل به طور منظم و آنها هنوز هیچ سرنخی چه شهر یا حتی کشور استفاده خواهد شد به عنوان صفحه اصلی پایگاه خود را.

این باشگاه همچنان درگیر در بحث های مداوم با دولت فدرال و آژانس بهداشت عمومی کانادا در "عملی" سناریو برای سال آینده. رسما هیچ مهلت تعیین شده اما جیز ترک بوستون در جولای 21 و خود را در خانه اولین بار در تاریخ برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 29 در مقابل واشنگتن است. زمان است نه در هر طرف.

در این دوره از قطعیت 60-man فهرست باقی می ماند قرنطینه داخل راجرز مرکز اردوگاه تابستانی در انتظار کلمه ای در آینده چه اتفاقی می افتد. همانطور که از شنبه شب بازیکنان نمی دانم که آیا آنها باید به آماده شدن برای یکی دیگر از حرکت و یا بلند دیگری در قرنطینه. آنها در برزخ گیر کرده تا مقامات دولتی در رسیدن به تصمیم خود را.

"این سال تمام شده فوق العاده دیوانه" جیز دوم baseman, کون Biggio گفت. "وضعیت ما در حال حاضر ما امیدواریم که ما می توانید در اینجا در تورنتو, اما ما می دانیم که می تواند تغییر کند. من فکر می کنم طرز فکر ما است که فقط در (به) به بهتر ادامه خواهد داد و آماده شدن برای روز افتتاحیه و در هر کجا که ما تا پایان بازی است که در آن ما تا پایان بازی. این چیزی است که ما در حال تلاش نیست که به نگرانی بیش از حد در مورد."

اگر دولت فدرال تنها به حال نگران جیز این فرایند خواهد بود و نه مستقیم به جلو. بازیکنان خواهد باید این گزینه از پذیرش کانادا بهداشت عمومی دستورالعمل و یا نقل مکان به ایالات متحده که در آن آنها می خواهم که آزادی بیشتری برای حرکت در اطراف در حالی که همچنین بیشتر در معرض خطر آلوده شدن توسط coronavirus.

وجود دارد و حتی راه های وضعیت کنونی می تواند بهبود یافته است. اگر استثنا را می توان ساخته شده برای جیز بازیکنان دولت فدرال ممکن است به ساخت مشابه امتیازات برای خانواده خود فرض آنها رعایت همان پروتکل است. آنها همچنین می تواند به نوبه خود به MLB و درخواست برای تجدید نظر به برنامه همانطور که توسط کانادا معاون بهداشت افسر دکتر هوارد Njoo, در روز سه شنبه.

"من می توانم خودم را به دردسر اما من قصد دارم به آن می گویند به هر حال" Njoo به خبرنگاران گفت: در اتاوا. "نگاهی اپيدميولوژی COVID-19 اینجا در کانادا. من می دانم که این برنامه در حال حاضر شده است برای Blue Jays اما ... تلاش برای احترام به قرنطینه و حفظ بازیکنان امن من نمی دانم شاید یک گزینه ممکن است اقامت در کانادا برای یک دوره طولانی از زمان و بازی کاملا یک سری از بازی ها به عنوان هر دو تیم در خانه و یا دور تیم در اینجا در کانادا.

"وجود دارد همه نوع از چیزهایی که می تواند در نظر گرفته شود."

Njoo ایده جالب است که می تواند در هموار کردن راه برای جیز به طور موقت تایید شده به نظر راجرز مرکز قرنطینه اما نمی حل و فصل مسائل برای بازدید از بازیکنان برخی از آنها خواهد شد که از بزرگترین COVID-19 نقاط داغ در جهان است. مجازات برای شکستن پروتکل به احتمال زیاد باقی می ماند همان تحت کانادا قرنطینه عمل با حداکثر جریمه $750,000 و ممکن است زمان زندان اما تیم را مقررات به طور جدی به عنوان تورنتو ؟

نگرانی نیست و ورزشکاران با داشتن یک شب در محلی پاسیو چرا که آنها خواهد بود خال خال تقریبا بلافاصله. بیشتر نگران این است که خطر از بازیکنان مخالف پیدا کردن راه برای آوردن مهمان به هتل خود و یا رخنه کردن به انتخاب کنید تا مواد غذایی و یا گرفتن برخی از هوای تازه.

Blue Jays مقامات ادعا شده است در بالای این برای پرسنل خود را. تیم هتل و امنیت گشت قرنطینه منطقه و باشگاه قول داد برای بالا بردن نقض به مقامات مناسب. این باشگاه به نظر می رسد با در نظر گرفتن وضعیت به طور جدی به ویژه به دلیل آن را نمی خواهید به خطر از دست دادن دسترسی به Rogers Centre.

بازیکنان مخالف ممکن است بیشتر تمایل به گرفتن خطر است.

"چه کسی می داند آنچه را که بالقوه برای قرار گرفتن در معرض خطر است برای بازدید از تیم" Njoo گفت. "برای مثال من انتخاب نیویورک یانکیز و یا (میامی) Marlins — بازیکنان, آنچه در عراق ممکن است در جامعه خود و یا آنچه در خطر است, پروتکل است که ممکن است در محل برای خود و خانواده خود را."

اگر یک تابستان بیس بال در تورنتو در کارت پس از آن چه ؟ دو جایگزین اغلب صحبت در مورد آمدن با مجموعه خود را از مشکلات.

Sahlen زمینه خانه تورنتو سه گانه-A وابسته در بوفالو است تا به MLB استاندارد. هر گزارش از مایک هارینگتون از بوفالو اخبار, بزرگترین مسئله این است که سیستم روشنایی نصب شد در سال 2011 قبل از چراغ های LED استاندارد شد برای ballparks. Dunedin, Fla. شده اند ترجیح داده اما دولت به طور متوسط بیش از 10 ، 000 مورد جدید از COVID-19 هر روز این هفته در حالی که ایالات متحده با شمارش نزدیک به 60,000. در مقایسه با کانادا شده است در محدوده 200 تا 300 تست مثبت در هر روز.

تورنتو کامل نیست اما بهتر از جایگزین.

به همین دلیل جیز خواهد اگزوز هر زاویه ممکن است قبل از اینکه رسما در حال حرکت به جلو با یک طرح پشتیبان و تا زمانی که وجود دارد این است که وضوح این بازیکنان هستند و انتظار در اطراف برای کلمه درست مثل هر کس دیگری.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"من فقط می خواهم به بیرون رفتن وجود دارد و رقابت" Biggio گفت. "آیا ما پیدا کردن امروز و فردا و یا روز اول homestand (مهم نیست). من فکر می کنم آن را فقط به آماده شدن برای بازی و نه نگران uncontrollables مانند آن.

"آن را از دست ما به عنوان بازیکنان برای اکثر بخش و ما فقط به امید بهترین ها (برای آن) به تورنتو. اگر نه, ما در حال رفتن به پایین در خودمان یا هر چیزی. ما فقط در حال رفتن به قرار دادن سر ما پایین و بازی بیس بال."

Gregor Chisholm


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن