دن Dickau, Steve Kerr reminisce در پادکست بیش از prank call و فروتنی استخدام دیدار - Mon, 11 May 2020 PST

نزدیک به دو دهه بعد از آن دن Dickau آمد و تمیز با استیو کر. کر شد یک مهمان در Dickau را Scorebook زنده قرنطینه

توسط NASERINEWS در 23 اردیبهشت 1399

نزدیک به دو دهه بعد از آن دن Dickau آمد و تمیز با استیو کر.

کر شد یک مهمان در Dickau را Scorebook زنده قرنطینه سری پادکست به تازگی هنگامی که Dickau سازی مکالمه از سوالات به fessing تا حدود یک سال 2002 شوخی تلفنی هماهنگ با Dickau دوست و همکار Gonzaga آلوم اریک بزرگ "اد" Edelstein.

Edelstein, یک بازیگر, برداشت Dickau تلفن در طول سابق زاگ بزرگ لیسانس حزب و به نام کر نما به عنوان یک سازمان از یک بسکتبال اردوگاه برای نیازهای ویژه کودکان و نوجوانان و درخواست پس از آن-Portland Trail Blazer گارد برای کمک به عنوان داوطلب مربی.

کر خوب بود, ورزش, متعهد به انجام آنچه او می تواند به دلیل آن درگیر کمک به کودکان و نوجوانان اما او خودداری کردند که Edelstein از او خواست به همراه برخی از هم تیمی های.

در یک نقطه کر آشکارا مورد تردید اگر این شوخی بود تماس بگیرید اما گفته Edelstein برای تماس در یک هفته با جزئیات بیشتر.

Kerr دست هایش را در Dickau بازگویی این تلفن تماس بگیرید.

"من تا به حال به آمده پاک" Dickau گفت Kerr. "اگر شما را دیده ام Jurassic World او (Edelstein) توسط گارد امنیتی است که خورده شده توسط یک دایناسور است."

"خوب" کر cracked "او سزاوار آن پس از شوخی که او بر من است."

Dickau و کر به اشتراک گذاشته شده, عامل, علامت Bartelstein که راه اندازی یک گلف برای دو پس از Dickau ارشد نجومی.

کر که داستان خود را جذب سفر به Gonzaga در اوایل 1980s چندین بار گسترش یافته و روی آن را با Dickau. کر تور پردیس و امکانات ورزشی در قبل از GU مربیان او را تشویق به پیوستن به این تیم برای انتخاب کنید تا بازی.

"قرار دادن کفش من در من بپیوندید تا بازی و من در حال محافظت شده توسط یک پسر به نام جان استاکتون" خندید کر که تا به حال یک standout حرفه ای در آریزونا. "او فقط به پایان رسید ارشد خود را در فصل او گرفتن آماده برای پیش نویس است. من دبیرستان و من می دانستم که او بود چون من از طرفداران بسکتبال و در حال رشد در سواحل غرب من تا به حال از او شنیده بود اما زمان های مختلف ، شما نمی باید تمام بازی ها در تلویزیون, بنابراین من نمی دانم که خیلی در مورد او."

"جان اقدام به پاک کردن کف زمین با من است. آنها اساسا در زمان من در اتاق و گفت: "شما می دانید ما در حال رفتن به رفتن در یک مسیر متفاوت است.' من همیشه سرزنش جان استاکتون برای اذیت نمودن آینده من در گنزگا."

کر شده است بخشی از هشت NBA قهرمانی تیم پنج به عنوان یک بازیکن با شیکاگو و سن آنتونیو و سه نفر به عنوان سر مربی از رزمندگان طلایی امور خارجه. او بسیار کمی از اعتبار در ESPN "آخرین رقص" مستند مایکل جردن و حق رای دادن به شش قهرمانی در 1990s.

یک قسمت چهار شنبه بازگو تمرین درگیری بین کر و اردن به پایان رسید که با 6 پا-6 سوپراستار مشت 6-1 کر. مربی فیل جکسون بوت اردن از عمل و اردن بعد زنگ زد کر به عذرخواهی می کنیم.

شیکاگو گذشته دو عنوان در آمد در برابر استاکتون و یوتا جاز در سال 1997 و 1998.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن