در باغ: قبل از استفاده از کود درک خود را از گیاهان نیاز - شنبه, 18 Jul 2020 PST

من شده است با دریافت مقدار زیادی از سوالات در مورد کود: کدام نوع استفاده کنم چقدر و چگونه اغلب ؟ من آرزو می کن

توسط NASERINEWS در 29 تیر 1399

من شده است با دریافت مقدار زیادی از سوالات در مورد کود: کدام نوع استفاده کنم چقدر و چگونه اغلب ؟ من آرزو می کنم این حال ساده, پاسخ, اما وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی را در نظر میگیرد.

اگر گیاهان خود را در حال رشد به طور معمول نمی دهد آنها را از هر گونه مواد مغذی اضافی. من دریافته ام که اگر خاک حاصلخیز است و گیاهان به ندرت نیاز به هر چیزی از ما دیگر از آبیاری منظم و وجین.

اجازه دهید بحث در مورد آنچه که آن سه عدد در بسته های کود چیست و چه آنها را برای یک گیاه است. اولین عدد نشان دهنده مقدار نیتروژن که به ترویج برگ سبز رشد. وسط شماره فسفر مواد مغذی مهم مورد نیاز برای شکوفه تنظیم میوه و در حال توسعه خوب سیستم ریشه. عدد سوم نشان دهنده پتاسیم که همچنین کمک می کند تا با رشد ریشه و حفظ رطوبت.

یک خواننده به تازگی به من گفت او لوبیا و گوجه فرنگی گیاهان به دنبال بزرگ اما نمی نمایاندن و یا مجموعه ای از هر میوه. وقتی که من پرسید که آیا او می خواهم با استفاده از کود است که در نیتروژن معلوم او شد. در حال حاضر که او را متوقف و با استفاده از آن من امیدوار هستم این گیاهان را به عقب بر گردیم در مسیر.

این مهم است برای دریافت نهال جوان را به یک شروع خوب با تغذیه آنها با کود نیتروژن اما هنگامی که آنها در حال رشد در باغ حدود سه هفته آنها باید همه چیز را که آنها نیاز به از خاک – اگر آن را به اندازه کافی گرم است.

آیا گیاهان خود را نگاه رنگ پریده این بهار ؟ که با توجه به مدت طولانی از درجه حرارت سرد. اگر خاک خیلی سرد است برای میکروارگانیسم ها به نیتروژن در دسترس ریشه گیاهان رشد آرام و احساساتی. هنگامی که درجه حرارت گرم کردن آنها رشد با فراز و نشیب.

هنگامی که گیاهان در حال رشد در ظروف پر شده با استریل خاک گلدان شما نیاز به ارائه آنها را با مواد مغذی مگر اینکه مخلوط در حال حاضر شامل برخی از نوع کود.

به گیاهان زینتی مانند گل های سالانه آهسته رهش کود در زمان كاشت و دوباره در اواسط ماه جولای به طوری که آنها ادامه خواهیم داد تا گل قرار می گیرند.

اگر شما در حال رشد سبزیجات در گلدان, استفاده از یک کود آلی است که مناسب برای محصولات خود – مانند گوجه فرنگی کود – و به دنبال این برچسب جهت. شما می توانید بگویید یک محصول ارگانیک از "عمری" صدور گواهینامه بر روی برچسب. این غرفه برای بررسی مواد آلی موسسه مستقل غیر انتفاعی است که بررسی محصولات برای استفاده در کشاورزی ارگانیک است.

من را انتخاب کنید کودهای آلی بیش مصنوعی (معدنی) آنهایی که به دلیل دومی کشتن موجودات زنده خاک و ارائه مواد مغذی بیشتر از گیاهان قادر به. این نتایج در بیش از حد مواد مغذی رفتن به آب های زیرزمینی است که چیز خوبی نیست.

وجود دارد چند نوع از گیاهان است که بهره مندی از مکمل لقاح. در کنتون گل رز به طور معمول شکوفه فراوان در طول ماه های ژوئن و ژوئیه. هنگامی که برای اولین بار خیط و پیت کردن از شکوفه فروکش کرده است تغذیه آنها را با یک گل رز کود به طوری که آنها دوباره شکوفه از طریق باقی مانده از فصل رشد.

گیاهانی که نیاز به خاک اسیدی نیز نیاز به کمی کمک اضافی از خاک در این منطقه نیست بسیار اسیدی است. نمونه شامل rhododendrons azaleas و زغال اخته. نگاه برای اسید کود و اعمال به عنوان کارگردانی.

این من به ارمغان می آورد به یک نکته مهم است. ما باغبان اغلب سخاوتمندانه بسیاری که تغذیه گیاهان با استفاده از "بیشتر بهتر است" رویکرد. هنگامی که کود برچسب متحده یک مقدار خاص برای استفاده و چگونه اغلب دنبال این برچسب جهت.

اگر گیاهان خود را نگاه خوب و در حال رشد آنها به ندرت نیاز به مواد غذایی اضافی. اگر آنها واقعا تلاش برای بدون هیچ دلیل روشنی در نظر گرفتن خاک خود را مورد آزمایش قرار.

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. سازمان دیده بان این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/susansinthegarden.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب