بزرگ غربی شراب: گوهر دولت اتاق مزه خوش آمدید آیداهو شراب ماه - سه شنبه, 09 Jun 2020 PST

شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به نوشیدن آیداهو شراب و گوهر دولت صرف ماه ژوئن toasting یک صنعت جوان است ک

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر به نوشیدن آیداهو شراب و گوهر دولت صرف ماه ژوئن toasting یک صنعت جوان است که بازدید شراب تجارت به عنوان یکی از کشور جذاب ترین.

آیداهو شراب ماه شد رسمی در سال 2009 توسط اعلامیه پس از آن-رژیم صهیونیستی. بوچ سمور. در سال گذشته براد کمی ادامه سنت آیداهو فرماندار autographing بطری آیداهو شراب در یک فروشگاه مواد غذایی در طول هفته اول از مبارزات انتخاباتی.

تولید شراب در حال حاضر $210 million صنعت برای آیداهو و دولت 60 wineries جلو و از از 1300 هکتار از باغ های انگور. مشابه مقدار سطح زیرکشت کاشته شده است در سراسر Walla Walla دره.

وجود دارد در حال رشد سطح حمایت در میان Idahoans برای شراب خود را به عنوان در حال حاضر 10 درصد از تمام شراب تولید شده در آیداهو مصرف در دولت است. است که در مورد دو از آنچه در آن بود فقط چند سال پیش.

آیداهو کیفیت زندگی از آن ساخته شده است یکی از سریعترین اقتصاد در حال رشد در این کشور و آن را همچنان به جذب و پرورش winemaking استعداد. یک مثال اخیر است ویکی دره زیرزمینهای در لوستن نام 2020 غربی اقیانوس آرام سازی از سال توسط شراب مطبوعات غرب, مجله.

Coco Umiker که بزرگ شد در بویزی همچنان به کمک به کل Lewis-Clark دره کسب عناوین با آب در ویکی دره عمیق و باریک.

برای دیدن چنین منطقه, تحسین برای یک آیداهو کارخانه شراب سازی نیست تعجب Katelyn Peil شراب خریدار سنگین رستوران در سیاتل و یک قاضی در سال گذشته آیداهو شراب رقابت است.

"با بسیاری از انواع انگور و سبک طراوت و نشاط نه تنها سفید پوستان بلکه reds مرا تحت تاثیر قرار داد" او گفت:. "شراب بزرگ مواد غذایی-توانایی جفت شدن علاوه بر اینکه قادر به ایستادن روی پاهای خود را و می تواند یک مکمل عالی برای هر نوع غربی و یا دنیوی فهرست شراب."

تیم McNally, a New Orleans, روزنامه نگار, پخش و روزنامه نگار در شراب مسابقات در سراسر کشور نیز لذت می برد زمان خود قضاوت شراب مار دره رودخانه.

"این کشور زیبا" McNally گفت. "در سراسر هیئت مدیره ما تا به حال برخی از واقعا خوب و شراب و آنها خوب مردم است. به نظر من که شراب کمیسیون در اینجا این است که تلاش برای آن را به یک مقصد با نشان دادن مردم, گردشگری, ناهار خوری از فرصت های تفریحی. و که در آن همه شروع می شود با هم."

به طور کلی آیداهو دارای اب و هوای همه گیر بهتر از بسیاری از کشورهای بسیار کمی اجازه مزه اتاق باز, مارس 16 رفاه اجتماعی فاصله دستورالعمل. اما مزه, آیداهو, امضای مصرف کننده در جشنواره برای آیداهو شراب در ماه لغو شده است برای سال 2020 است.

در زیر چند شراب است که با دریافت یک مدال طلا در ماه های اخیر. برخی را می توان در منطقه ای فروشنده و بطری مغازه ها و یا می توان آنها را دستور داد تا از کارخانه شراب سازی. در حال حاضر شما باید این گزینه برای بازدید از بسیاری از از wineries ،

ویلیامسون تاکستان 2018 Syrah مار دره رودخانه $30: یکی از جوانترین نمونه هایی از شمال غرب syrah همچنین رتبه در میان بهترین عنوان سازان مارتین Fujishin و گرگ Koenig ارائه یک نگاه اجمالی به آینده با این پاریس برای ویلیامسون ،

تاکستان مدیران مایک و پاتریک ویلیامسون در ادامه به جای برنده جایزه میوه در Koenig له پد چند صد متری دور. رایحه و طعم شیرین سیاه گیلاس و آلو انتخاب کنید تا لمس شیرین گیاهان و چرم به عنوان تمشک اسیدیته و صاف تانن را به صورت یک بافت خوب.

دارای دندانه اره مانند شراب سازی 2018 کلاسیک پرواز سری خشک شراب سفید, مار دره رودخانه $18: آیداهو برتری با بسیاری از انواع و سبک از شراب و شراب سفید بوده و ثابت است. هنگامی که او در زمان بیش از Ste. چاپل در سال 2016 مردیت اسمیت شد دولت پیشرو تولید کننده شراب سفید, و او هنوز هم نشان می دهد استعداد با آن در حال حاضر که او نظارت Ste. شپل و دارای دندانه اره مانند.

افق تاکستان های اضافه برای بسیاری از سنگ تولید کنندگان دولتی است زادگاه این شراب سفید که دستگیر بهترین کلاس افتخارات در سال 2020 سان فرانسیسکو کرونیکل شراب رقابت است.

دوست داشتنی, هلو, گلابی و نارنگی رایحه شامل یک خراش از گچ و نور عسل. همانطور که برای طعم, فکر می کنم یک سالاد میوه منهای شیرینی led با گلابی و نارنگی با تنش از لیمو ترش مزه است. آیداهو مدت طولانی است که شناخته شده برای شیرین rieslings اما که در حال تغییر است.

ویکی دره زیرزمینهای 2017 لوئیس Delsol Cabernet Sauvignon, Lewis-Clark دره $32: سال گذشته کارل و کوکو Umiker پایین کشیده پنج پلاتین جوایز از شراب مطبوعات غربی از طریق قرمز خود برنامه از جمله این ستارگان مثال از کابین. در اینجا آنها با دو جوان تاکستان در Lewis-Clark دره – Arnett و راک'J – برای ادای احترام به این منطقه برای اولین بار شراب که منتقل شد ولی پس از جنگ داخلی.

خلوص میوه می درخشد در نفخه اول و در ادامه به تحت تاثیر قرار دادن از طریق کام. انگورفرنگی سیاه پوست تیره, آلو, مرزه رب زیتون گرد و خاکی earthiness و خرد شده برگ توتون و تنباکو مارس هماهنگ و پایان روشن می خواند.

Koenig تاکستان 2016 شیطان تختخواب Zinfandel مار دره رودخانه $30: Koenig برنده بهترین نشان می دهد در آیداهو شراب رقابت دو بار در چهار سال گذشته دو بار توسط استادانه تهیه شراب سفید به یخ شراب. اما خود را پررنگ قرمز نیز کسب او منطقه ای تحسین.

این zinfandel یک انگور به ندرت یافت می شود در آیداهو باز می شود با شکوه میوه های قرمز و رزماری خشک. کام است به طور غیر منتظره تازه آن لذت گرایی پر از تمشک, گیاهان زمین مرطوب و شکلات تیره این امکان اتمام تانن معطل. او نام این پروژه برای یک قله در نزدیکی خورشید دره که در آن او بزرگ شده.

کاماس دشت کارخانه شراب سازی 2018 هاکلبری مید آیداهو $15: یک دهه پیش جرمی Ritter خریداری این تاریخی با نام تجاری و او همچنان سنت برنده جایزه عسل شراب. ساخته شده از huckleberries و عسل و چیز دیگری این مید هرچه به شیشه صورتی-رنگی-کهربا.

بینی است که دقیقا به عنوان انتظار می رود – فریبنده عسلی huckleberries – و بیشتر مرتفع کوه هوا و علفی garrigue. کام شیرین است 4.5% باقی مانده شکر را با یک و کرمی بوده و پر از وحشی florals. پیشنهاد جفت شامل شکلات تیره یک تکه از کیک پنیر یک گوه از تیز پنیر یا مقداری بیش از لوبیا وانیل یخ کرم.

تیغه جلو خیش را Creek Winery 2017 و مستغلات Rocinante شراب قرمز, Lewis-Clark دره $35: Mike پیرسون کشت در نزدیکی ویکی رودخانه ای در حال ضربه خود را گشاد گشاد راه رفتن. خود را در آب همسر – ملیسا Sanborn – استفاده گرکینو این عطر-y انگور بومی Rioja به ویژه mourvèdre (46%) و مالبک (8%) در این اسپانیایی با مضمون قرمز است.

آبنبات آلبالو و تمشک و سایر میوه های قرمز قانون در این صاف و خشنود شراب. طعم تکمیل نکات ادویه خاکی مواد معدنی و گیاهان خشک شده. Rocinante بود که دن کیشوت را اسب کار اما این سوار به دور از آن است.

قبل از انتشار آن به اعضای باشگاه این به دست آورده و یک مدال طلا در پاییز گذشته را بزرگ غربی دعوتی شراب رقابت است. این یکی از بسیاری از مدال طلا برنده سال گذشته توسط این Lewis-Clark ولی تولید کننده که باعث شراب مطبوعات غربی به نام تیغه جلو خیش نهر به عنوان 2020 آیداهو سازی از سال است.

اریک Degerman عمل بزرگ غربی شراب. اطلاعات بیشتر در مورد شراب در greatnorthwestwine.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن