Dear Abby: Churlish مشتریان زندگی را حتی بیشتر استرس زا برای کارمند

عزیز ابی: من کار در اغذیه فروشی گروه یک فروشگاه مواد غذایی و تلاش شده به تازگی. با همه چیز است که رفتن در افرا

توسط NASERINEWS در 16 اردیبهشت 1399

عزیز ابی: من کار در اغذیه فروشی گروه یک فروشگاه مواد غذایی و تلاش شده به تازگی. با همه چیز است که رفتن در افراد غرق شده اند و مصرف آن در ایالات متحده است.

من از یک نفر "حال شما چه طور است؟" پاسخ من این بود که "من علاقه ای ندارم در گفتگو. فقط خوراک من!" یکی دیگر که آمد به ثبت نام نمی گفتن یک کلمه به جز به روی تعجب فریاد زدن: زمانی که من پیشنهاد او یک بطری بازکن برای او نوشابه "من آن را کردم!" سپس او ربوده تغییر او را از دست من. من حتی نمی توانید فشار از آن; تحویلدار باید برای رسیدگی به بدترین آن.

ما کارکنان مورد تاکید و همان چیزهایی که هر کس دیگری است. ما در حال تلاش برای به دست آوردن محصولات مشابه هر کس دیگری جستجو به شدت برای. من تا به حال به فروشگاه در فروشگاه های مختلف به چه چیزی نیاز دارم و هنوز هم یافت می شود بسیاری از چیزها است.

بین استرس ویروس و استرس درمان تا گستاخانه من سلامت روان در حال اجرا است کم است. من تلاش کرده اند و با افسردگی و اضطراب و بسیاری از روش های مقابله در دسترس نیست به من توجه به تعطیلی. می تواند شما را لطفا به یاد خوانندگان خود را که همه ما در همان قایق و نیاز به نوعی به یکدیگر و مستقیم آن دسته از ما که در حال مبارزه عاطفی به منابع ما می توانیم دسترسی در طول این زمان از وحشت ؟ — تلاش در خرده فروشی

عزیز تلاش: من با شما موافقم که بسیاری از مردم به شدت واکنش نشان می دهند هنگامی که تحت استرس به عنوان مشتریان شما توضیح داده شده اند انجام می شود. اما بسیاری دیگر احترام و قدردانی از تلاش شما و بسیاری دیگر در مواد غذایی زنجیره تامین را در هر روز — در برخی از خطر به سلامت خود را. من یکی از آنها هستم.

دلیل این که شما تا به حال مسائل را با اضطراب و افسردگی را در گذشته در نظر بگیرید تماس با درمانگر شما با کار و بپرسید اگر این فرد در حال انجام جلسات آنلاین. این روزها بسیاری از آنها هستند. فقط صحبت کردن با کسی که دوستان و یا همفکر co-کارگران — در مورد آنچه شما در حال تجربه می تواند برخی از کمک.

اما در صورتی که امکان پذیر نمی باشد, در نظر گرفتن بررسی است که آیا وجود دارد در حال حاضر پشتیبانی از گروه های خرده فروشی را برای کارگران مانند شما. اگر وجود ندارد در نظر بگیرید شروع یکی پس شما و دیگران می توانید به تبادل نظر در مورد مقابله با این شدت شرایط استرس زا که در آن همه ما خودمان را پیدا کنید.

DEAR ABBY: شوهر من را دوست دارد گربه ما بیش از حد. او اقدام به خرید "Miss زن سبک و جلف" ویژه درمان حیوانات خانگی خود را, مذاکرات سادگی به گیاهان سریع بوسه بر بالای سر خود را و اجازه می دهد تا او را روی زانوی خود نشسته در حالی که او به تماشای تلویزیون برای ساعت. آن را مانند من وجود ندارد. من آرزو می کنم او خواهد بود که خوب برای من است.

او یک ارائه دهنده خوب و زمانی که ما دور از خانه من توجه کامل خود را. من تنفر این ملکه از خانه ما. باید چه کار کنم ؟ من می خواهم به او را به پناهگاه حیوانات. من متاسفم ایده به اتخاذ ، — در جایگاه دوم

عزیز مقام دوم: اولین پیشنهاد این است که برای پیدا کردن دلایل به صرف زمان بیشتری را با شوهر خود به دور از خانه. دوم خواهد بود به اتخاذ یک سگ. و اگر شما مطمئن شوید که شما در حال یکی است که خوراک و پیاده روی آن, مگر اینکه شوهر شما چنین میل برای حیوانات خانگی است که اتخاذ دیگری یکی نیست به ارزش خطر است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب