بیماری های عفونی, دکتر, دوست hub نظر دارد اما می گوید لامپ کم مصرف و سایر لیگ ها هنوز مسائل

حتی اگر لامپ کم مصرف پخش مختصر از '20 نجومی در یک مرکز شهر تحت دقیقترین سلامت-و-دستورالعمل ایمنی یک بیماری عفو

توسط NASERINEWS در 18 تیر 1399

حتی اگر لامپ کم مصرف پخش مختصر از '20 نجومی در یک مرکز شهر تحت دقیقترین سلامت-و-دستورالعمل ایمنی یک بیماری عفونی پزشک معتقد است هنوز وجود داشته باشد تست مثبت برای رمان coronavirus است که می تواند نیروی بازی لیگ به پایان رسید به طور ناگهانی.

این لامپ کم مصرف گزارش شده است که به دنبال بازی در یک هاب یا دو hub شهرستانها به حد تیم قرار گرفتن در معرض ویروس. اما دکتر اسحاق Bogoch, یک متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان عمومی تورنتو و استادیار پزشکی در دانشگاه تورنتو گفت: آزمون مثبت باقی می ماند ممکن است و می تواند تهدید بازی — فقط در لیگ های دیگر.

"پاسخ کوتاه این است که هیچ چیز در این دوران در حال رفتن به بدون خطر" Bogoch گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی. "وجود دارد برخی از چیزهایی که ما می توانید انجام دهید برای به حداقل رساندن خطر اما همانطور که با هر چیزی وجود دارد برای رفتن به برخی از عنصر معرض خطر ابتلا به این عفونت است.

"لیگ و بازیکنان می توانند با متخصصان پزشکی به این عنوان امن به عنوان امکان پذیر است اما در پایان روز آنها را مجبور به نشستن به صورت جمعی و تصمیم, 'است و این ارزشمند است.' به عنوان افراد آنها را مجبور به درخواست خود را بر اساس پروتکل در محل و فرد در معرض خطر ادراک تحمل ریسک و خطر آستانه 'من مایل به بازی؟'"

این لامپ کم مصرف و لامپ کم مصرف بازیکنان' Association ادامه به بحث در مورد اصلاحات مربوط به خود را در زمان توافق دسته جمعی است که اجازه می دهد برای یک جزئی '20 فصل است. اولین اقدام آغاز خواهد شد سپتامبر است اما کمیسر سفت Ambrosie است گفت: لغو کمپین همچنین ممکن است باقی می ماند.

در مارس COVID-19 pandemic مجبور جهانی خاموش کردن ورزش است. در اروپا طرفدار فوتبال از سر گرفته شده است در حالی که در داخل کشور لیگ برتر فوتبال, لیگ اصلی بیس بال, NHL و NBA همه تلاش یا راه اندازی مجدد و یا باز کردن فصل خود را.

اما از آن شده است آسان به تمام چهار آمریکای شمالی مدارهای حال بازیکنان یا کادر تيم قرارداد ویروس. FC Dallas بود مجبور به خروج از MLS برگشت مسابقات در اورلاندو پس از 10 بازیکن و یک مربی آزمایش مثبت است.

NHL امیدوار به باز کردن اردوگاه های آموزشی دوشنبه و از سرگیری بازی در ادمونتون و تورنتو در اوت. 1. بازیکنان خواهد ماند شدیدا کنترل حباب و بازی بدون طرفداران.

تیم می تواند 52 پرسنل با بیش از 31 بازیکن به توپی. هر کس در حباب خواهد بود آزمایش روزانه — از جمله بازیکنان کارکنان هتل کارگران خدمات مواد غذایی کارکنان و رانندگان اتوبوس.

بازیکنان و کادر تيم خواهد ماند در داخل حباب به جز در خاص شرایط تخفیف. که شامل پزشکی, توجه, تولد یک کودک و یا مرگ در خانواده است.

هر کسی از بازگشت به حباب خواهد بود موضوع را به حداقل چهار روز قرنطینه با بینی روزانه تست های گرد برای COVID-19.

NHL و nhl on nbc باید توانایی به تاخیر, به تعویق انداختن, حرکت یا لغو بازی به دلیل "خطر ابتلا به بازیکن ایمنی و سلامت" و/یا شانس است که "یکپارچگی رقابت" است در معرض خطر از جمله "غیر قابل کنترل شیوع COVID-19."

اما شاید بزرگترین چالش لامپ کم مصرف چهره مالی مانع. بر خلاف دیگر ورزش عمده نهادهای آن را ندارد میلیارد دلار در تلویزیون معامله و در نتیجه نمی خیط و پیت کردن با پول است.

Ambrosie است اظهار داشت: اغلب نه تیم لامپ کم مصرف در مجموع از دست داد $20 میلیون سال گذشته است. که به سختی آن را در یک موقعیت ایده آل برای پوشش مواد غذایی و مسکن و هزینه های خود را برای تیم و همچنین روزانه تست.

Bogoch گفت: صرف نظر از اقدامات انجام شده در یک مرکز و یا حباب مثبت, نتایج آزمون اجتناب ناپذیر است.

"اوه 100 درصد وجود دارد و در حال حاضر بوده است," او گفت:. "اگر این کار را ادامه دهید من فکر می کنم لیگ و طرفداران باید آگاه باشید که هر چیزی می تواند اتفاق می افتد.

"لیگ می تواند به توقف وجود دارد باید شیوع ایمنی و یا نگرانی افراد و یا تیم ممکن است کشیده شود. کاملا رک و پوست کنده تا آنجا که ما می خواهم به انتظارات بالا ما واقعا باید آنها را پایین تر. ما در COVID-19 عصر هر چیزی می تواند اتفاق می افتد."

هیچ لیگ گفت: یک تعداد خاصی از تست مثبت خواهد شد در نتیجه لغو بازی.

Bogoch گفت: هاب و حباب مفید هستند. به غیر از بیس بال سه تن دیگر از آمریکای شمالی لیگ می رویم با hub برنامه.

"آنها به کاهش احتمال معرفی عفونت داخل حباب," او گفت:. "اگر (عفونت) معرفی شده است, آن را واقعا کاهش می دهد احتمال این که آن را می توان منتقل.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"اگر عفونت آن خواهد بود امیدوارم به سرعت شناسایی به دلیل فرکانس بالا از تست تشخیصی و علامت چک. در حال حاضر بهترین برنامه گذاشته هنوز هم می توانید سوراخ هایی در آنها اما آنچه ما دیده ایم با بسکتبال و فوتبال است که این برنامه کار می کنند که در آنها شناسایی موارد مثبت و بازیکنان جدا شده. که به من می گوید ایمنی مکانیزم مشغول به کار هستند و این فوق العاده است."

اما نصب تست مثبت بسیاری را وادار به سوال ورزشی بازگشت قبل از کشف یک مناسب واکسن.

"کلید اطمینان است اگر شما در حال رفتن به بازی pro ورزش شما انجام آن را در یک محیط امن و شیوه ای اخلاقی" او گفت:. "ایمنی واقعا معنی بازیکن ایمنی, ایمنی پرسنل کمکی بلکه امنیت عمومی نیز هست.

"شیوه ای اخلاقی به معنی شما نمی رسم منابع دور از جامعه که در آن شما در حال بازی است. می تواند رخ می دهد که در حالی که هنوز هم وجود دارد یک جریان فشار برای اطمینان از ایمنی در سراسر کشور و توسعه یک واکسن و توسعه برنامه ها ؟ من شخصا فکر می کنم اگر آن را با دقت برنامه ریزی شده از هر دو آنها را می تواند انجام شود بسیار خوب است."

Bogoch یک کلگری بومی تفریحی یک بازیکن هاکی در اوقات فراغت خود. اما او همچنین به تماشای حداقل دو لامپ کم مصرف بازی در هر سال: روز کارگر کلاسیک بین Calgary Stampeders و قوس رقیب ادمونتون اسکیموها; و خاکستری جام.

"آن (روز کارگر بازی) فقط ریشه دوانده in my DNA," او گفت: با خندیدن. "به روز کارگر کلاسیک است بنابراین ناب آلبرتا, این فوق العاده است.

"چیزی وجود دارد به طوری کانادا در مورد (خاکستری فنجان) آن 40 زیر در یک بلیزارد و بچه ها در این زمینه است. آن را فقط وحشی است."

در حالی که Bogoch قدردانی ورزش نیست یک اولویت برای برخی از, او گفت:, آن را قطعا می تواند با ارائه یک افزایش برای دیگران در طول یک بیماری همه گیر.

"هنگامی که ما گام به عقب و فکر می کنم در مورد آنچه اتفاق می افتد شده است شش ماه گذشته و به خصوص پس ما مستند در ماه مارس و در سراسر تدریجی بازگشایی مردم گرفته اند فوق العاده ای ضربه," او گفت:. "ما گرفته ایم مالی بازدید . . . گرفته ایم عاطفی و روانی بازدید با ماندن در خانه.

"در حالی که برخی از مردم ممکن است می گویند (ورزش) نیست ضروری و خدمات آنها درست فکر می کنم ما همچنین می توانید می گویند حرفه ای و آماتور ورزش و اشکال دیگر از سرگرمی مانند هنر بسیار مهم روانی و عاطفی رفاه جامعه ما است. این ممکن است کمک به ارائه برخی از مزایای نامحسوس نیز هست."

شکر خدا Bogoch می بیند نور در پایان COVID-19 همه گیر تونل.

"من فکر می کنم ما به تدریج دیدن این شروع به باد کردن به عنوان واکسن در حال توسعه و نورد از سراسر جهان," او گفت:. "در بهترین سناریو آن می تواند به عنوان اوایل به عنوان در اواخر سال 2020 است . . . اما در واقع بیشتر سوزن شروع خواهد شد رفتن به اسلحه در 2021.

"من فکر می کنم کلمه کلیدی وجود دارد که در سطح جهانی به دلیل در صورت وجود عفونت در یک بخش از جهان وجود دارد یک مشکل در تمام نقاط جهان است. این چیزی است که بسیار مسری است و مردم به همراه دارد بنابراین ما نیاز به این واکسن مستقر در سطح جهانی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن