Vitalant می شود یکی از اولین بانکهای خون برای تست همه کمک های مالی برای آنتی بادی به coronavirus - Tue, 03 Jun 2020 PST

منطقه ای بانک خون Vitalant روز دوشنبه شروع به تست تمام اهدای خون برای آنتی بادی به SARS-CoV-2 رمان کروناویروس

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

منطقه ای بانک خون Vitalant روز دوشنبه شروع به تست تمام اهدای خون برای آنتی بادی به SARS-CoV-2 رمان کروناویروس که باعث COVID-19.

اهدا کنندگان خواهد بود قادر به دیدن مثبت یا منفی نتایج آزمون در مورد دو هفته پس از اتمام موفقیت آمیز اهدای خون با ورود به آنلاین خصوصی کمک کننده حساب. Vitalant بزرگترین متحده مستقل غیر انتفاعی خون جمع آوری شده است یکی از اولین ملی, بانک خون برای انجام این کار برای تمام کمک های مالی در سراسر 40 متحده که در آن آن را در خدمت بیمارستان ها از جمله بیش از 35 در کنتون.

این آنتی بادی آزمون مجاز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا را نشان می دهد اگر اهدا کنندگان سیستم ایمنی بدن تولید آنتی بادی ها به ویروس بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها نشان داد علائم. حداقل از طریق آن خواهد شد بخشی از یک پنل کامل از آزمایشات که Vitalant می کند.

اهدا کنندگان نیست شارژ برای تست و نتیجه مثبت معنا نیست که آنها ایمنی این سازمان گفت. اهدا کنندگان که انجام تست مثبت می تواند تبدیل به بخشی از کمک به مبارزه با بیماری بعد از اهدای نقاهت پلاسما است که استفاده می شود برای کمک به درمان برخی از COVID-19 بيمار.

"در حالی که مثبت آنتی بادی آزمون به این معنا نیست که کسی که سیستم ایمنی بدن به COVID-19 آن معنا است که آنها ممکن است واجد شرایط برای اهدای نقاهت پلاسما در آینده و کمک به افراد مبتلا به این بیماری گفت:" صخره Numark, Vitalant ارشد بازاریابی است.

"نقاهت پلاسما را می توان به طور مستقیم به بیماران در حال حاضر در حال مبارزه با COVID-19 برای کمک به افزایش توانایی خود را برای مبارزه با بیماری خود را."

نقاهت پلاسما بخش مایع خون یک فرد. برای کسی که تا به حال COVID-19 و بازیابی است که به معنی پلاسما حاوی آنتی بادی های توسعه یافته که مبارزه با ویروس.

FDA تایید نشده نقاهت پلاسما به عنوان یک COVID-19 درمان اما این سازمان است که اجازه می دهد انتقال از نقاهت پلاسما به عنوان یک تحقیقاتی محصول.

کلینیک مایو است که منجر به یک کارآزمایی بالینی بزرگ که بیمارستان ها می توانید انتخاب کردن به سراسر کشور برای مطالعه و استفاده از نقاهت پلاسما به عنوان یک راه برای درمان بیماران مبتلا به موارد شدید COVID-19.

کارآزمایی بالینی کمک خواهد کرد که تعیین چگونه موثر پلاسما برای درمان COVID-19. تمام چهار اسپوکن بيمارستان منطقه در حال شرکت در آزمون و قادر به درمان بیماران مبتلا به پلاسما.

در آوریل Vitalant شروع به جمع آوری و توزیع نقاهت پلاسما. تحت FDA قوانین Vitalant می توانید آن را از یک علامت رایگان فرد اگر فردی تا به حال آزمایش مثبت برای این بیماری یا مثبت آنتی بادی است.

Vitalant ایجاد کرده است یک پرسشنامه است که کمک می کند تا جزئیات یک لیست از الزامات مورد نیاز برای یک اهدا کننده. یک فرد با COVID-19 باید بازیافت شود و بدون علائم به مدت حداقل دو هفته قبل از اهدا.

این مهم است که مردم نمی آیند به اهدای خون اگر آنها بیمار Numark گفت.

هزینه های تست آنتی بادی هستند یارانه در بخش خون مرکز بنیاد کنتون و Bonfils مرکز خون اهدا کننده توصیه صندوق.

غیر انتفاعی تصمیم به این مرحله شامل آنتی بادی آزمون از همه کامل خون کمک های مالی برای کمک به Vitalant و جامعه پزشکی گسترش دانش پایه Numark گفت. این Vitalant موسسه تحقیقاتی نیز منجر به چندین طرح های پژوهشی مربوط به SARS-CoV-2 آنتی بادی است.

"ما نیاز به درک اگر پلاسما ما در حال جمع آوری می کند و در واقع باید این آنتی بادی در آن," او گفت:. "ما تا به حال برای اجرای این آزمون به منظور به طور موثر را که اتفاق می افتد.

"از آنجا که ما می خواهم به اطمینان حاصل شود که ما می تواند جمع آوری تا آنجا که ما می توانیم, ما در واقع در حال باز کردن این همه خون کمک های مالی بنابراین ما می توانیم شناسایی آنتی بادی است که ممکن است در اهدای خون و پس از آن که فرد می تواند پس از آن به نقاهت پلاسما.

"مردم ممکن است تا به حال علائم و آزمون آنتی بادی پس از آن که آنها را قادر می سازد برای دیدن اگر آنها در واقع coronavirus."

Vitalant در انتشار اخبار گفت: ممکن است وسیع با استفاده از آنتی بادی آزمایش و بالینی پیگیری ارائه خواهد شد جامعه پزشکی با اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آیا یک فرد است که بهبود از COVID-19 است در کاهش خطر ابتلا به عفونت دوباره.

"هنوز هم وجود دارد ما نمی دانیم که در مورد این بیماری از جمله اینکه آیا داشتن آنتی بادی ارائه خواهد شد برخی از کاهش خطر عفونت رفتن به جلو و اگر پس برای چه مدت" Numark گفت. "ما می خواهیم به درک آن است."

کمک های مالی از همه نوع خون هستند به شدت مورد نیاز یک نیاز برای نوع O و A منفی و B منفی سلول های قرمز خون. مردم می توانید قرار ملاقات با تماس (877) 258-4825 یا رفتن آنلاین vitalant.org.

پلاکت ها همیشه مورد نیاز بیماران برای درمان سرطان عمل جراحی و شرایط اضطراری.

"مهم ترین چیز مردمی باید بدانید که وجود یک انتقادی خون کمبود" Numark گفت. "ما باید مردم را به نشان می دهد تا امروز برای اهدای خون است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن