گرگور Chisholm: برای Blue Jays یک دمدمی داد و بیداد است که فقط شروع به غیر قابل پیش بینی تابستان

جیز آبی میزبان اولین intrasquad بازی از سال 2020 در روز پنج شنبه شب در Rogers Centre, با اولین گام برنامه ریزی

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

جیز آبی میزبان اولین intrasquad بازی از سال 2020 در روز پنج شنبه شب در Rogers Centre, با اولین گام برنامه ریزی برای 7 p. m.

طرفداران اجازه داده نخواهد شد به حضور و هیچ اطلاعات منتشر شده در مورد جریان و یا پخش گزینه های اواخر روز چهارشنبه اما تعداد محدودی از رسانه های عضو مجاز خواهد بود در داخل ورزشگاه.

پس از این است که یک مقام رسمی بازی جیز قصد خلاق. نوبت ممکن است طولانی یا کوتاه در حالی که برخی از بازیکنان درخواست اضافی در خفاش و عمیق تر می شمارد برای پیگیری زمین. آن را جلال تمرین طراحی شده برای به دست آوردن بازیکنان اضافی تکرار چیزی آنها را چند بار تکرار کنید بعد از دو هفته.

"این است که معمولی نیست بهار آموزش" مدیر چارلی Montoyo گفت: در طی یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران محلی. "این است که رفتن به این نوع از بهار آموزش که در آن شما کار با بچه ها به صورت جداگانه. بنابراین هر آنچه که آنها نیاز دارند. کوزه هر نوبت آنها نیاز به آنها نیاز دارید را به صورت hitters. با همان hitters بازی intrasquad بازی آنها می تواند پنج در-خفاش شش در-خفاش ها, هر آنچه که آنها نیاز دارند. آن را برای رفتن به متفاوت هنگامی که به آن می آید."

Gregor Chisholm

تاریخ گفتگو

س:

آنچه از شما امید از جیز این فصل ؟ به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن