رمزی شهرستان منصوب اولین اسپانیایی قضایی منطقه قاضی در مینه سوتا

قاضی لئوناردو کاسترو انتخاب شده توسط خود همکار قضات به عنوان رئیس بعدی قاضی دوم قضایی منطقه. مدت خود را شروع م

توسط NASERINEWS در 30 اردیبهشت 1399

قاضی لئوناردو کاسترو انتخاب شده توسط خود همکار قضات به عنوان رئیس بعدی قاضی دوم قضایی منطقه. مدت خود را شروع می شود ژوئیه 1.

کاسترو خواهد بود که برای اولین بار اسپانیایی قاضی به خدمت Ramsey County دوم قضایی منطقه. بر اساس مینه سوتا دولت قانون کتابخانه تحقیقات او معتقد بود که در اولین اسپانیایی قضایی منطقه قاضی در مینه سوتا است.

قاضی لئوناردو کاسترو (حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا قضایی شعبه)

"این افتخار را به دست آورده اعتماد به نفس از من محترم و همکاران" کاسترو گفت. "من مشتاقانه منتظر به در نظر گرفتن این مهم نقش رهبری در حالی که آگاهی از چالش های پیش رو است."

کاسترو خواهد بود با فرض مسئولیت از قاضی John H. Guthmann بوده و در دو دوره متوالی دو سال شرایط محدود برای این موقعیت.

قاضی تمرینات عمومی اداری اقتدار بیش دادگاه در منطقه از جمله تعیین قضات به خدمت در نقاط در سراسر منطقه است. قاضی همچنین در خدمت به عنوان یک عضو از مینه سوتا قضایی شورای اداری سیاستگذاری سازمان برای مینه سوتا قضایی شعبه دارد.

این انتخابات جداگانه از عموم مردم در انتخابات است.

کاسترو منصوب شد و در سال 2012 توسط سابق رژیم صهیونیستی. علامت گذاری بفرم دیتون. او انتخاب شد در سال 2014 و زمان منقضی می شود Jan. 2021.

او به دست آورده خود را دکترای حقوق از دانشگاه ایلینوی شمالی دانشکده حقوق در سال 1992. قبل از انتصاب او به نیمکت او به عنوان رئیس مدافع چهارم (Hennepin) و پنجم (جنوب غربی ایالت مینه سوتا) قضایی مناطق. او نیز در خدمت دو داوطلب خدمت سربازی شرایط در نیروی هوایی ایالات متحده.

کاسترو است روسای هیسپانیک ملی کانون قضایی را بدست آورد. او یک استاد کمکی در دانشگاه سنت توماس دانشکده حقوق و اهدا شد دین جایزه برجسته معلم در سال 2015. او به دست آورده است چندین افتخاری دیگر در حرفه خود از جمله لاتین قاضی جایزه سال از HNBA در سال 2015.

کاسترو بود که در خدمت به عنوان دستیار قاضی. قاضی سارا R. Grewing انتخاب شده است برای پر کردن آن موقعیت است.

مینه سوتا دوم قضایی منطقه در حال حاضر 29 قضات در خدمت. در سال 2019 منطقه دیدم تقریبا 152,000 موارد ظ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن