St. Paul مدارس بودجه می بیند بزرگ ثبت نام از دست دادن همه گیر قطعیت

پیش بینی 1,228-ثبت نام دانش قطره و بسیاری از عدم قطعیت در حال پخته به St. Paul مدارس عمومی بودجه برای سال تحصی

توسط NASERINEWS در 9 تیر 1399

پیش بینی 1,228-ثبت نام دانش قطره و بسیاری از عدم قطعیت در حال پخته به St. Paul مدارس عمومی بودجه برای سال تحصیلی آینده.

هیئت مدیره مدرسه به طور رسمی تصویب بودجه در هفته گذشته اما تغییرات در حال حاضر در آثار هستند. مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش انتظار می رود که می گویند در ماه آینده, آیا مدارس قادر خواهد بود برای استقبال از دانش آموزان در ماه سپتامبر میان coronavirus بیماری همه گیر. اگر نه, مدارس باید به سر برخی از سطح از آموزش از راه دور که افزایش هزینه ها در برخی از مناطق و صرفه جویی در دیگران است.

"ممکن است چندین بودجه تجدید نظر است که در حال انجام" رئیس امور مالی ماری Schrul گفت.

منطقه را $583 میلیون دلار بودجه صندوق به طور کلی است تا 4 میلیون دلار بیش از بودجه سال گذشته. درآمد از دست رفته از یک پنجم سال متوالی قابل توجهی کاهش ثبت نام باید تا حد زیادی جبران 2 درصد افزایش به ازای هر دانش آموز کمک های مالی دولت فرمول.

برای St. Paul پیش بینی شده دولت در بودجه K-12 ثبت 35,458 به علاوه 1,320 محلی بودجه پیش دبستانی است.

ماه مارس توافق به پایان رسید که چهار روز معلم اعتصاب مجبور منطقه به صرف $4.7 میلیون در سلامت روانی کارکنان. این منطقه نیز در حال استخدام چهار معلمان و 10 دستیاران آموزشی چند زبانه در یادگیری از آنجا که معامله.

سرپرست جو Gothard گفت: معلم اعتصاب مجبور منطقه را به "برخی از تعیین که شاید ما نمی خواهد. ... ما نمی عاملی است که به بودجه ما است."

Gothard استراتژیک برنامه ریزی می شود $9.8 میلیون سال آینده از $6.7 میلیون دلار در بودجه سال گذشته. یک منطقه تمرکز برای سال جدید است و کالج و حرفه ای برنامه ریزی شخصی برنامه های یادگیری برای همه دانش آموزان است. آنها همچنین استخدام پنج مدرسه نوشتن معلمان است.

منطقه دوباره باید 28 "یادگیری آگهی" که منجر به مدرسه در سطح اجرای برنامه استراتژیک است. برخی از این مشاغل بوده است در بلوک سفت زیرا از معلم عقد قرارداد اما در نهایت بودجه شد با ترکیبی از محلی و فدرال بودجه.

مناطق با کاهش بودجه شامل کالج-سطح بالا کلاس های مدرسه و پیش دبستانی اداره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب