کارشناسان: جورج فلوید را مسائل پزشکی نمی گذارد قتل حاکم

جورج فلوید تا به حال مواد مخدر در سیستم و بیماری قلبی شدید هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس قرار داده و زانو

توسط NASERINEWS در 16 خرداد 1399

جورج فلوید تا به حال مواد مخدر در سیستم و بیماری قلبی شدید هنگامی که یک مینیاپولیس افسر پلیس قرار داده و زانو را به گردن او اما کارشناسان مستقل گفت: مشکلات پزشکی نشان داد در گزارش کالبد شکافی را تغییر ندهید این نتیجه رسیدند که دست به دستبند, مرد, مرگ, شد, قتل.

"او تا به برخی از شرایط اساسی" ساخته شده است که آن را بیشتر به احتمال زیاد او نمی خواهد کرایه به خوبی تحت استرس گفت: دکتر گرگوری Davis, معاینات پزشکی برای Jefferson County, Ala., و یک آسیب شناسی استاد در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام. اما شرایط فلوید را مارس 25 مرگ نیست نادیده گرفته شده در شنبه گزارش که گفت: "خویشتن داری و گردن فشرده سازی بخشی از دلیل مرگ او," دیویس گفت:.

دکتر استیون نلسون رئیس فلوریدا پزشکی بازرسان کمیسیون اروپا موافقت کرد. حتی اگر کسی با بیماری شدید قلبی در اثر یک حمله قلبی در طول یک کیف پول-ربودن "ما هنوز هم می خواهم آن را یک قتل" او گفت:.

"این است که استرس در ارتباط با تعامل با اجرای قانون به اندازه کافی به او را بیش از لبه ؟ بله, آن است که" نلسون گفت.

فلوید از مرگ برانگیخته بین المللی اعتراضات در مورد بدرفتاری مردم با پلیس است. اطرافیان تصویری نشان داد افسر درک چوین فشار دادن زانو خود را در Floyd گردن نادیده گرفتن فلوید است: "من نمی توانم نفس بکشم" گریه می کند و ماندن او حتی پس از او متوقف شد.

مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون در روز چهارشنبه به روز رسانی اتهامات علیه چوین به قتل درجه دوم و همچنین به اتهام سه نفر دیگر از ماموران در صحنه با کمک و معاونت در جرم. هر چهار را از آنجا اخراج شده است.

یک وکیل برای Floyd خانواده زودتر تقبیح رسمی کالبد شکافی — به عنوان شرح داده شده در اصل شکایت علیه چوین — برای حاکم کردن آسفیکسی. یک کالبد شکافی به سفارش فلوید خانواده به این نتیجه رسیدند که او بر اثر خفگی به دلیل گردن و پشت فشرده سازی.

کارشناسان که صحبت با آسوشیتد پرس خواندن کامل دولت گزارش کالبد شکافی اما تا به حال هیچ درگیری با فلوید است.

در اینجا برخی از یافته های کلیدی.

علت مرگ

این گزارش توسط Hennepin County رئیس معاینات پزشکی اندرو بیکر می گوید فلوید, 46, درگذشت "ايست قلبی ريوی های پیچیده اجرای قانون subdual, داری, و, گردن, فشرده سازی."

قبلی بیانیه دفتر معاینات فلوید می گوید تا به حال یک "ايست قلبی ريوی در حالی که مهار" توسط پلیس.

ايست قلبی ريوی به سادگی به معنی قلب و تنفس متوقف شد که اتفاق می افتد زمانی که کسی می میرد.

"این واقعا بی معنی اصطلاح" نلسون گفت. در فلوریدا جهت چاپ در گواهی مرگ بگویید پزشکان به استفاده از آن و به عبارت دقیق تر و توصیفی.

"من استفاده از کلمه " پس از سانحه آسفیکسی' با توجه به گردن فشرده سازی و خویشتن داری با توجه به اجرای قانون subdual" نلسون گفت. "من فکر نمی کنم شما می توانید تخفیف ویدئو."

صدمات

"هیچ تهدید کننده زندگی آسیب های شناسایی" این گزارش می گوید هر چند ضربه به صورت و آرنج و دست و سازگار با دستبند هستند اشاره کرد.

پیدا کردن دلایل اصلی کبودی و یا آسیب به عضلات و غضروف یا استخوان در گردن "نیست و به هیچ وجه به این معنی نیست که در بیابان رخ نداد" درست است که وجود دارد هیچ نشانه ای از آن در بدن, دیویس گفت:.

بیماری های قلبی

چند تا از فلوید کلیدی قلب و عروق بودند به شدت تنگ شده — مدارک و شواهد از جدی بیماری های قلبی. چند شد 75 درصد مسدود شده و یکی بود 90 درصد مسدود شده و این که بدتر شده توسط که در آن کفش های چوبی رخ داده است در نظر بکسل عرضه خون به قلب او نلسون گفت. انسداد 70 درصد یا بیشتر معمولا باعث درد قفسه سینه او اضافه شده است.

"است که درجه ای از باریک شدن کافی است به علت, مرگ," دیویس گفت:.

فلوید نیز تا به حال یک قلب بزرگ — "48 درصد بزرگتر از آن باید" — به احتمال زیاد از فشار خون بالا و بیماری های قلبی, Nelson گفت.

"یک قلب که سینه های بزرگ مانند این است که بیشتر احتمال دارد به منظور توسعه یک ریتم غیر طبیعی قلب," دیویس اضافه شده است.

کالبد شکافی نیز یافت نشانه هایی از استفاده از توتون و تنباکو. سیگار کشیدن یک عامل خطر برای بیماری های قلبی و بسیاری دیگر از مشکلات سلامتی.

مواد مخدر

کالبد شکافی یادداشت نشانه هایی از فنتانیل متامفتامین و THC — مواد تشکیل دهنده است که تولید ماری جوانا بالا در Floyd بدن.

فنتانيل است, قوی, مصنوعی, مواد مخدر هروئین-مانند اثر گفت: بروس Goldberger پزشکی قانونی, پزشکی ارشد در دانشگاه فلوریدا warrington کالج پزشکی است.

"افرادی که با استفاده از آن به طور منظم و یا مزمن توسعه تحمل به آن" و مقدار گزارش شده در کالبد شکافی می تواند کشتن کسی که با استفاده از مواد مخدر در گذشته Goldberger گفت.

اما "ما نمی دانیم که آنچه آقای فلوید استفاده از فنتانيل بود" تاکید کرد.

مت آمفتامین یک محرک اغلب به نام "سرعت" پیدا شد در سطح پایین Goldberger گفت.

"من باور دارم که حضور این مواد است و نه مربوط به" Goldberger گفت. "ما می دانیم که مرگ او است که به علت سم شناسی به معنی" به دلیل تصویری از شرایط, او گفت:.

"من باور نمی کنم که این داروها نقش مهمی در ايجاد آقای فلوید برای تبدیل شدن به بی در حالی که مهار توسط مأموران اجرای قانون است."

CORONAVIRUS

کالبد شکافی می گوید فلوید آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس در مارس 3 که یک بینی گرد و خاک در کالبد یافت نشانه هایی از ویروس. آزمون مانند این بیت از مواد ژنتیکی و به این معنی نیست که کسی هنوز تمام یا دوام ویروس.

این یک نگرانی برای هر کسی که به کار گرفته فلوید بدن, Nelson گفت.

"به طور بالقوه است که بدن عفونی" اگر چه کالبد شکافی نشان می دهد هیچ نشانه ای از بیماری در Floyd را از ریه ها.

"او قطعا ندارد ذات الریه و یا هر یک از دیگر نشانه های معمول است که همراه با COVID-19" نلسون گفت. "Coronavirus تا به حال هیچ چیزی برای انجام با مرگ او این نکته مهم"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن