3M به سه گانه ماهانه ایالات متحده تولید N95 ماسک به 96 میلیون

3M برنامه ای برای سه گانه آن ماهانه تولید داخلی N95 ماسک پس از برنده شدن در یک جفت از قرارداد از وزارت دفاع ام

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

3M برنامه ای برای سه گانه آن ماهانه تولید داخلی N95 ماسک پس از برنده شدن در یک جفت از قرارداد از وزارت دفاع امریکا به ارزش بیش از 200 میلیون نفر است.

در مپلوود مبتنی بر شرکت انتظار دارد به تولید 96 میلیون از این به شدت مورد نیاز تنفسی ماسک در ایالات متحده خود را برای تولید امکانات اکتبر با توجه به دوشنبه انتشار اخبار.

در ژانویه 3M ramped تا تولید داخلی N95 ماسک به 35 میلیون در سال است. دو DOD قرارداد یک به ارزش $76 میلیون دلار و دیگری به ارزش $126 میلیون امکان را می دهد که شرکت برای افزایش خروجی آن با 39 میلیون واحد است. سرمایه گذاری های اضافی توسط 3M را افزایش دهند که تعداد دیگری از 22 میلیون.

"3M در حال کار در سراسر ساعت به مقدار مورد نیاز شخصی تجهیزات حفاظتی به کشور خط مقدم بهداشت و درمان کارگران" مدیر عامل مایک رومی گفت: در شرکت خود را به انتشار اخبار. "انتخاب شدن برای این قرارداد به ما اجازه خواهد داد برای افزایش توانایی تولید ما و حتی بیشتر."

ساخت و ساز از تجهیزات لازم برای سه گانه ماسک تولید در جریان است در یک 3M گیاه در ویسکانسین که در آن تنفسی تولید آغاز خواهد شد در ماه ژوئن این شرکت اعلام کرد.

تجهیزات در نهایت خواهد شد نقل مکان کرد 3M تسهیلات در آبردین, S. D., که شده است یک بخش کلیدی از شرکت ایالات متحده استراتژی ساخت وسایل حفاظتی شخصی برای چندین دهه و در طول COVID-19 شیوع."

در سطح جهانی 3M انتظار دارد که به دو خروجی سالانه آن از N95 ماسک به 2 میلیارد و مسابقه ای برای دیدار با تقاضا برای تنفس ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر.

"علاوه بر همکاری با دولت فدرال برای افزایش تولید N95 ماسک 3M شده است کار با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای واردات در مجموع 166.5 میلیون ماسک از 3M در خارج از کشور امکانات تولید در چین و دیگر مکان های آسیا" شرکت. "کسانی که واردات در حال حاضر آغاز شده است و ادامه خواهد داد در ماه های آینده."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب