Kroger ارائه می دهد Fred Meyer کارگران اضافی پرداخت پس از اعتراض - Fri, 15 May 2020 PST

Kroger شرکت مادر از بقال فرد مایر جمعه اعلام کرد که آن را فراهم خواهد کرد "متشکرم" پرداخت به کارکنان ساعتی پس

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

Kroger شرکت مادر از بقال فرد مایر جمعه اعلام کرد که آن را فراهم خواهد کرد "متشکرم" پرداخت به کارکنان ساعتی پس از یک اتحادیه اعتراض بیش از این شرکت تا پایان 2 $در هر ساعت پرداخت ضربت آن اجرا شده در ماه مارس در میان coronavirus بیماری همه گیر.

ایالات مواد غذایی و تجاری بین المللی کارگران اتحادیه برگزار شد تظاهرات جمعه در Fred Meyer فروشگاه ها به دنبال پرداخت های اضافی برای کارگران در حالی که این بیماری همه گیر ادامه KREM-تلویزیون گزارش شده است.

Kroger مقامات روز جمعه گفت که پرداخت پاداش از 400 $و $200 به صورت تمام و پاره وقت کارکنان پرداخت خواهد شد در دو اقساط در ماه مه و ژوئن.

Fred Meyer مکان های در, Washington, اورگان, آیداهو و آلاسکا.

"همکاران ما موثر بوده است در تغذیه امریکا در حالی که همچنین کمک به صاف منحنی در طول مراحل اولیه این بیماری همه گیر" رادنی McMullen, Kroger را رئیس و مدیر عامل شرکت در بیانیه ای گفت:. "به عنوان کشور حرکت به سمت بازگشایی ما ادامه خواهد داد برای حفاظت از همکاران ما سلامت و رفاه و تشخیص خود کار می کنند."

تست برای coronavirus در دسترس است برای Fred Meyer کارکنان خود را بر اساس علائم و پزشکی نیاز, Fred Meyer سخنگوی جفری معبد گفت. کارگران که به طور مستقیم آسیب دیده توسط ویروس یا دچار علائم مربوط ارائه شده با اورژانس را ترک و یا پرداخت می شود, زمان, او گفت:.

Fred Meyer همچنین اضافه کرده است اقدامات ایمنی در سراسر فروشگاه ها از جمله پلکسی گلاس پارتیشن بر روی check-out می ایستد و ماسک برای کارکنان.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن