شهرستان خدمه حذف برخی موانع از سیاتل در اعتراض به منطقه - سه شنبه, 30 Jun 2020 PST

سیاتل سیاتل شهر خدمه استفاده می شود تجهیزات سنگین سهشنبه به حذف موقت موانع در اطراف شهر "اشغال" در اعتراض به م

توسط NASERINEWS در 11 تیر 1399

سیاتل سیاتل شهر خدمه استفاده می شود تجهیزات سنگین سهشنبه به حذف موقت موانع در اطراف شهر "اشغال" در اعتراض به منطقه پس از دو کشنده تیراندازی در این منطقه است.

تظاهرکنندگان کشیده نیمکتها و موارد دیگر به جای سازه های. اما کسانی که تا حد زیادی از بین رفته بعد شنبه.

مردم را اشغال کرده اند چند بلوک در اطراف پارک و اداره پلیس سیاتل شرق حوزه حدود دو هفته بعد از پلیس رها شده ساختمان زیر standoffs و درگیری با معترضان خواستار نژادی عدالت و پایان دادن به خشونت پلیس.

پلیس سیاتل دستیار ارشد Adrian دیاز گفت: large موقت موانع برطرف می شود در مراحل تدریجی اجازه می دهد تا ترافیک به حرکت را از طریق بخش هایی از جاده ای که بسته شده بود ،

"تا کنون, شما می دانید, همه چیز مسالمت آمیز امروز صبح به طوری که این نشانه خوبی" دیاز گفت سیاتل تایمز.

سیمان موانع باقی مانده است که در مقابل اداره پلیس سیاتل شرق حوزه ساختمان سهشنبه غنی شد توسط معترضان با تکه های بتن و برزنت.

شده اند وجود دارد افزایش تماس با منتقدان از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حذف معترضان از "کاپیتول هیل اشغالی در اعتراض به" منطقه شرق مرکز شهر پس از تیراندازی مرگبار دوشنبه 16 ساله و پسر 20 ژوئن کشته شدن یک جوان 19 ساله ،

معترضان می گویند که آنها نباید مورد سرزنش خشونت در این منطقه است. مردم همچنان به اضافه کردن آثار هنری گل و شمع در یادبود برای 16 ساله در روز سه شنبه.

رئیس پلیس کارمن بهترین است گفت: تیراندازی در حال مخدوش کردن پیام نژادی عدالت ترویج شده توسط معترضان.

در نزدیکی کسب و کار و صاحبان اموال واصل طرح دعوی در دادگاه فدرال در مقابل این شهرستان در هفته گذشته گفت: مقامات شده اند بیش از حد تحمل کسانی که ایجاد منطقه است و مقامات باید محروم اموال صاحبان حقوق مالکیت خود را اجازه می دهد این منطقه به ادامه موجود است.

همچنین سهشنبه, شهردار جنی Durkan خواسته شورای شهر به بررسی عضو شورای Kshama Sawant متهم او از افتتاح سالن شهر به معترضان در ژوئن 9 و شرکت در یک راهپیمایی اعتراض به Durkan را در روز یکشنبه.

"او و سازمان می دانستند که من آدرس محافظت شده تحت دولت محرمانه برنامه به دلیل تهدیدات علیه من به دلیل کار من به عنوان ایالات متحده وکیل" Durkan نوشت.

Spike گفت که او تا به حال نه سازماندهی راهپیمایی و گرفتن نیست Durkan کلمات شخصا سیاتل تایمز گزارش داد.

"واقعیت این است که حمله ای در کار جنبش مردم و همه چیز ما در حال مبارزه با, برای, توسط, شرکت, سیاستمدار, به شدت به دنبال منحرف کردن اذهان از شکست از رهبری و سیاسی ورشکسته دولت" Spike در بیانیه ای گفت.

در اوایل این ماه Sawant و دیگر اعضای شورا به نام روز شهردار به استعفا بیش از آنچه آنها به نام اداره پلیس نظامی پاسخ به اعتراضات. Durkan گفته است او نمی خواهد استعفا دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن