Q&A: جان استوارت است که هنوز مبارزه برای وسط زمین

نیویورک — زمانی که جان استوارت امضا از "نمایش روزانه" پنج سال پیش او نه خداحافظی. "گفتگو نیست پایان" استوارت گ

توسط NASERINEWS در 3 تیر 1399

نیویورک — زمانی که جان استوارت امضا از "نمایش روزانه" پنج سال پیش او نه خداحافظی. "گفتگو نیست پایان" استوارت گفت.

استوارت در حال حاضر چیدن آن را با "غیر قابل مقاومت" فیلم دوم خود به عنوان نویسنده و کارگردان پس از 2014 را "گلاب" و گسترش بسیاری از چیزهایی که استوارت در مورد صحبت هجو و بحث در 16 سال میزبانی "روزانه نشان می دهد."

این فیلم که تمرکز بر ویژگی های خواهد شد در تقاضا جمعه در مورد انتخابات شهرداری در شهر کوچک ویسکانسین است که تساوی-زمان استراتژیست های هر یک از طرفین (Steve Carell, رز بایرن) همراه با مقدار زیادی از پول و رسانه های سیرک. طنز در قالب Preston Sturges این سیاست آمریکا در عالم صغیر.

اما بسیاری اتحادش را تغییر استوارت پس از متوقف بودن چنین به طور منظم حضور عمومی. در مصاحبه ای از خانه در نیوجرسی که استوارت سهام با همسر و دو فرزند 57 ساله منعکس شده در برخی از تلاطم در سیاست است که به دنبال خود شبانه نامزدی.

اما او بیشتر گیر واقعی به خود را آشنا با اصول: که این کشور کمتر راست در مقابل چپ تر از آن به نظر می رسد که انتخابات صنعتی پیچیده است که یک نیروی مخرب و آمریکا قوی تر از برخی از آن را اعتبار است. گفت استوارت از مغلوب ساختن پیشی جستن: "این ایده که این مرد است که به ما طول می کشد پایین چیزی است که من نمی توانم درک کنم."

AP: به وضوح وجود دارد بافت همبند بین خود و فیلم "نمایش روزانه" که در آن مبارزه برای اصلاحات مالی بود که اغلب یک موضوع. این است که قطعا اولین صفحه نمایش بزرگ از سابق خود را مهمان ترور پاتر رئیس سابق فدرال ایالات متحده آمریکا کمیسیون انتخابات.

استوارت: من نمی دانم. آیا شما نگاه کنید به "محافظ"? اما درست است. من در بازار است و من فکر کردم: شما می دانید چه چیزی از دست رفته ؟ A آلوده با انزال, R-rated مالی مبارزات انتخاباتی اصلاحات تلنگر. ما نیاز به یک "Porky" از مبارزه برای اصلاحات مالی.

AP: شما به طور منظم سعی در پل بخش های از کشور از طریق عقل و حس مشترک در "روزانه نشان می دهد." آن بخش را تنها رشد در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برخی ممکن است می گویند خطرناکی ، آیا شما هنوز هم بر این باورند در وسط زمین ؟

استوارت: ما قطعا انجام یک زن و شوهر از چیزهایی که اشاره کرد به: نگاه به نظر نمی رسد مانند ما به عنوان تقسیم شده به عنوان آنها می گویند ما هستند. شما سعی کنید برای خرید به ساختگی از آن, اما, این بخش بسیار بدتر است. اما برخی از این دلیل است که از تداوم آن است. که نشان می دهد که آن بخش واقعی هستند و یا وجود ندارد. اما تداوم آن به معنی وجود دارد هیچ وقت برای آرایش ، انتخابات بعدی شروع می شود در روز بعد. وجود دارد فقط پول بیش از حد. شما در این چرخه دائمی که فقط entrenches و جامد هر آن بسیار واقعی اختلاف نظر ممکن است. راه من نگاه است: استدلال می شود دشمنی و دشمنی می شود یک جنگ است.

AP: آیا شما تعجب می کنم اگر ما خارج از این چرخه در حال حاضر ؟ برخی از دیدن آینده کشور در انتخابات در ماه نوامبر.

استوارت: همیشه احساس می کند که راه را تا حدی به دلیل آن را درست کنید. آینده کشور این است که در هر انتخابات. اما من فکر نمی کنم آن را به عنوان سیاه و سفید است که اگر آن را می رود به این ترتیب این کشور زنده بماند و در این راه آن را نمی کند. من هنوز هم معتقدم در انعطاف پذیری است. من عاشق این کشور و این ایده که این مرد است که به ما طول می کشد پایین چیزی است که من نمی توانم درک کنم. من نمی توانم درک کنم که ما قادر به مقاومت در برابر این. من قرار نیست که چقدر ایمان در یک مرد. من احساس می کنم در این نقطه از کشور است که یک کودک متناوب بین پدر و مادر ، ما صرف زمان در پدر یا مادر خانه در حال حاضر, اما در برخی از نقطه ما برای رفتن به پدر و مادر دیگر ، در یک نقطه خاص تب را خواهد شکست. این امید من است. شما ببینید در طول تاریخ آونگ در نوسانی. من زنده بود در '60s و 70s. من اصلا به یاد بیاورید که در یک پیک نیک.

AP: من می دانم که شما را از دست ندهید داشتن یک نشان می دهد اما چیزی مانند مشارکت در مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع اخیر در تولسا شما را می خواهم برای گفتن چند جوک در مورد آن ؟

استوارت: آه من گفت بسیاری از جوک ها. من مطمئن هستم از آن خواهد بود و همان هیجان مانند یک تایمر بازی. رفتن به خارج وجود دارد و سپس من و مینی Minoso و آل فرمانده را دریافت کنید وجود دارد با هم. مایک پیازا است که کمی جوان به انجام آن در حال حاضر اما او را بیرون می آیند و میل لنگ پنج خانه اجرا می شود. به نظر من آن را از این زمینه است. من نمی نشستن در خانه و رفتن: "اوه خدای من این پوچ است. من دوست دارم به آن را انجام دهد." یکی از چیزهایی که من می خواهم به انجام این فیلم بود افزونگی از پوچی. منظورم اینه که به خاطر خدا اریک تهمت بود در خارج وجود دارد در تولسا روز پس از Juneteenth در این شهر بود که یکی از بدترین نژادپرستانه قتل عام در تاریخ این کشور و از او در مورد فریاد زدن: "ما در حال رفتن به قادر به گفتن کریسمس مبارک دوباره." پوچی از آن است. من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از "جنگ در کریسمس" داستان است که من انجام داده ام. این همه فقط عقاب گرفتن با هم و بازی های قدیمی بازدید. تهمت نیست پاسخ به این لحظه. او حتی نمی فکر می کنم از لحظه ای. او فقط یک آهنگ و او فقط آن را ایفا می کند و بیش از بیش و بیش از دوباره.

AP: شما می بینید که نوع سر و صدا به عنوان مشکل است.

استوارت: ما اجازه دادن پوچی این همه به مصرف آنچه در واقع می تواند شروع به حل این مشکلات است. گاهی اوقات شما در موقعیت ژئوپولیتیک و به نظر نمی رسد که مجنون قادر به حل آن است. شما متوجه این دلیل است که حل آن بهره مند نیست قدرت که می شود. هیچ چیز به فروش می رساند مانند یک دشمن. نقطه ای از این فیلم را نمی گوید که دموکرات ها و جمهوری خواهان هستند. آنها یکسان نیست. اما آنها هر دو بازی در یک سوپر صندوق سایت. هر بازی گوزن شمالی در حال رفتن هستند برگزار شد در یک سوپر صندوق سایت و اگر ما نمی تمیز کردن فوق العاده صندوق سایت ما زیادی ندارد و از یک فرصت برای دیدن تفاوت بین دو چیز است.

AP: این است که شهروند ایالات نقطه عطفی برای شما ؟

استوارت: این افزایش در حال حاضر نبرد در حال اجرا. اما واقعا در مورد این سیستم این است که خود را از نیروی گرانشی است که شروع به رشد بزرگتر. آن را مانند اگر یک استوایی افسردگی تشکیل در خلیج فارس و شما آن را دنبال کنید تا زمانی که شما متوجه آن را به مصرف همه چیز را در راه خود را. آن را در مورد این سیستم که تنها رشد بزرگتر و قوی تر و, من فکر می کنم مخرب است.

AP: این فیلم دوم شما نوشته شده و کارگردانی شده. آیا شما با بهره گیری از آن ؟

استوارت: زمانی که شما وقت زیادی را صرف انجام کاری که بیشتر زودگذر توانایی کار بر روی چیزی بیش از یک دوره از زمان و صنایع دستی آن کمی بیشتر و مجزا است و بیشتر رضایت بخش است. آن را نیز کمی بیشتر nerve-wracking بیش از حد. این نوع از تفاوت های کوتاه-سفارش طبخ و آماده شدن برای یک جشن.

___



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن