لوتز: اقدامات اولیه کمک کرده اند Spokane County مدیریت COVID-19 - سه شنبه, 07 مه سال 2020 PST

کارشناسان بهداشت عمومی و اپیدیولوژی از جمله Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز می دانستند که COVID-19 بو

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

کارشناسان بهداشت عمومی و اپیدیولوژی از جمله Spokane County Health افسر دکتر باب لوتز می دانستند که COVID-19 بود در راه خود را به ایالات متحده برگشت زمانی که گزارش از یک رمان coronavirus ظاهر در چین در اواخر ماه دسامبر و اوایل ژانویه.

در حالی که لوتز معتقد است که در اوایل هشدار به رهبران محلی به اندازه کافی زمان آماده شدن او می گوید: مقامات فدرال نیست که بر روی توپ.

"من می خواهم بگویم آن بوده است به چالش کشیدن به دلیل آماده سازی بسیار زیادی به صورت محلی و یا در سطح دولت اما است که (فدرال) آمادگی واقعا نمی شد به درجه ای آن باید بوده است" لوتز گفت: در طول یک مجازی شمال غرب معابر فروم در روز پنج شنبه.

Spokane County توانسته است تا کنون به سرعت گسترش COVID-19 در مقایسه با دیگر مراکز شهری در شرق واشنگتن و لوتز اعتبار اولیه اقدامات انجام شده توسط بهداشت منطقه به عنوان منطقه کمتر متراکم مترو منطقه نسبتا کم عفونت نرخ در مقایسه با شهرهای دیگر در منطقه است.

در حالی که اسپوکن است تا به حال 382 تایید موارد با 25 مرگ و میر به دلیل تنفسی ویروس, جوامع مانند Yakima سه شهرستانها و سیاتل دیده می شود دو برابر آن است.

"من به یاد داشته باشید صحبت کردن با همکار من در سیاتل روز قبل از ما تا به حال ما اول سلامت افسر سفارش و به او گفتم با توجه به آنچه که شما تجربه در چند هفته گذشته خواهد شما را به انجام کارهای متفاوت است؟'" لوتز گفت. "او گفت:," آره, من خواهد بود."

او در سیاتل یکی از همکاران گفت: اصلی ترین چیزی که او انجام داده اند متفاوت بود که او را سریع تر عمل کرده اند.

مشاوره که موجب لوتز به موضوع اول بهداشت عمومی به منظور لغو رویدادها و گردهمایی بیش از 250 نفر در اواسط ماه مارس. بعد همان هفته Gov. جی Inslee صادر ایالت منظور بستن مدارس و منع اجتماعات بزرگ.

لوتز همچنین اعتبارات دوروتی MacEachern که بیرون آمد از بازنشستگی برای کمک به منطقه اسپوکان پاسخ به COVID-19 گیر برای کمک به این منطقه اقامت تا حد زیادی جلوتر از ویروس. MacEachern کرده وزارت بهداشت برای کمک به تسهیلات مراقبت دراز مدت پیشگیری و واکنش به شیوع بیماری.

محلی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را نیز نصب شده و پاسخ برای کمک به تسهیلات مراقبت دراز مدت است. MultiCare برای مثال تا به حال یک پزشک و عفونت-پیشگیری از تیم متخصص در تماس برای کمک به زمانی که مورد نیاز است.

شهرستان های اخیر مرگ و میر همراه بوده است با مراقبت دراز مدت امکانات لوتز گفت: اگر وی با اشاره به تلاش های محلی برای تا حد زیادی شامل این موارد از تبدیل به بزرگتر شیوع است.

"اخیرا با این حال اگر من در چگونه COVID-19 پخش شده است, آن را گسترش در سراسر جامعه" لوتز گفت.

خبرنگار Arielle Dreher مصاحبه باب لوتز به صورت مجازی شمال غرب معابر فروم در روز سه شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن