مغلوب ساختن پیشی جستن در بازیکنان زانو طول سرود ملی: "من فکر می کنیم که برنده نبرد با NFL'

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد تجمع شنبه شب برای اولین بار در سه ماه ضربه زدن

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد تجمع شنبه شب برای اولین بار در سه ماه ضربه زدن بر روی یک بی شمار از موضوعات را در مقابل Tulsa, Okla., جمعیت.

یک موضوع که آمد: ایده گرفتن زانو هنگام سرود ملی.

"و این توضیح به NFL. من دوست دارم NFL, من دوست دارم راجر Goodell اما من نمی خواهم آنچه را که او گفت: یک هفته پیش," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با اشاره به کمیساریای تصویری از پشتیبانی برای بازیکنان که رئیس جمهور به عنوان NFL به برکت آن به بازیکنان به زانو زدن در "The Star-Spangled Banner."

سابق San Francisco 49ers کارفرمایی khezri برای اولین بار شروع به زانو در طول سرود ملی در سال 2016 در اعتراض به خشونت پلیس و دیگر نژادی و بی عدالتی های اجتماعی. مغلوب ساختن پیشی جستن مدعی است که زانو زده است و بی احترامی به پرچم و کشور است.

"من گفت:," از کجا آمده بود در وسط تابستان ؟ هیچ کس حتی درخواست' " مغلوب ساختن پیشی جستن ادامه داد: قبل از یقین گفت: به به سلامتی: "ما هرگز زانو زدن به ما سرود ملی یا بزرگ ما پرچم آمریکا. ما افتخار خواهد ایستاد و ما ایستاده بلند است."

تظاهرات شده اند مداوم در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس برگزار زانو خود را به گردن خود برای نزدیک به نه دقیقه حتی به عنوان فلوید التماس کرد "من نمی توانم نفس بکشم." Goodell ویدئو نظرات پس از بازیکنان به نام NFL به "محکوم کردن نژادپرستی و سیستماتیک سرکوب مردم سیاه و سفید."

Goodell گفت: در پاسخ به این که "من شخصا اعتراض با شما و می خواهید به بخشی از این تغییر بسیار مورد نیاز در این کشور است."

زانو طول سرود گسترده شده بود در سال 2017 پس از مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته اظهارات موهن در یک رالی در مورد بازیکنانی که انتخاب را به زانو در اعتراض. او ظاهرا فکر می کردم که تا حد زیادی خواهد بود که پایان آن شده اند وجود دارد بسیاری از بازیکنان است که در ادامه مصرف یک زانو یا نشان دادن در طول این سرود در سال های پس از.

"من فکر می کردم ما که برنده نبرد با NFL. خود را در استادیوم بودند تخلیه کردن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: شنبه شب. "آنها را در زمان زمان طولانی برای شما. بسیاری از مردم نمی خواهم که."

در حالی که NFL بینندگان را کاهش 2017 — هر چند آن را تا حد زیادی نامشخص چقدر بزرگ در نقش یک تظاهرات در بازی است که اگر هر — لیگ تا به حال مستقیم دو فصل از رتبه بندی را افزایش می دهد.

مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت که او نمی خواهد watch NFL بازی در این فصل اگر زانو.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب