از سازنده: محور و بازگرداندن عرشه چوب - Sat, 20 Jun 2020 PST

پرسش: من یک 9 ساله تحت درمان با چوب عرشه روی صفحه اصلی است که نشان دادن نشانه های نگران کننده از پوسیدگی. من ح

توسط NASERINEWS در 31 خرداد 1399

پرسش: من یک 9 ساله تحت درمان با چوب عرشه روی صفحه اصلی است که نشان دادن نشانه های نگران کننده از پوسیدگی. من حذف برخی از تخته عرشه و کشف کرد که برخی از 2-توسط-12s در حال پوسیدن در بالا و وجود ترک های بزرگ در حال اجرا در امتداد لبه بالا از هر تیرچه. من باید به جای کل عرشه و شروع به بیش از ؟ است وجود دارد یک راه برای نجات آنچه من ؟ اگر شما در اینجا به من کمک چگونه ما آن را به طوری عرشه خواهد گذشته 30 یا 40 سال ؟ – جف, Y., Upton, جرم.

A. نه ساله! من می دانم که این واقعا تاریخ های من, اما من به یاد داشته باشید اولین بار من تو را دیدم یک در فروشگاه قطعه بازاریابی برای درمان چوب. من تازه از کالج و فقط آغاز شده بود خود من بازسازی کسب و کار.

من در مقابله با محلی با سرویس کامل چوب شرکت. این بود که چهار سال قبل از عمده پرتقال بزرگ-فروشگاه جعبه بود و حتی درخشش در چشم موسس آن است. وجود دارد در مقابله با یک رنگ مقوا پلاکارد که معرفی تيمار چوب با گارانتی مادام العمر. من شگفت زده و آن را بلعیده قلاب, خط و وزنه چون من به اندازه کافی تجربه زندگی را بهتر می دانند.

من پس از آمدن به درک که برخی از مدیران بازاریابی برای تولید کنندگان در جهان زندگی می کنند جمعیت با تک شاخ رنگین کمان و زرق و برق. برخی نیز تحریف زبان انگلیسی و بازی با معانی. سوال: "که عمر؟"

در اینجا حقیقت است. درمان چوب می کند و پوسیدگی. آن را می کند و نرم افزار. آب آن دشمن است. بیایید انجام کالبد شکافی بر روی جف 9 ساله (بریده بریده نفس کشیدن!) عرشه امیدوار است که شما می توانید جلوگیری از درد خود را, خود را در آینده کار خود ممکن است هزینه.

درمان چوب با شکوه مواد هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم. آن استفاده می شود به درمان متفاوت دهه پیش زمانی که من برای اولین بار آن را خریدم اما سازمان حفاظت محیط زیست تصمیم گرفت که فلز سنگین کروم بود و یک ایده خوب در زندگی شما. امروز تحت درمان با چوب است که شما در خانه و مراکز lumberyards حاوی مقدار زیادی مس بسیار خوب طبیعی و زیست کش شیمیایی.

اما هسته اصلی موضوع را با چوب و درمان است که این رطوبت پسند است. این به این معنی آن را تغییر شکل و اندازه آن در پاسخ به حضور آب است. اگر شما یک قطعه از درمان, چوب, شما می توانید با انجام یک آزمایش جذاب. تنظیم آن را در آفتاب و اجازه می دهد آن را به خشک به عنوان یک استخوان. هنگامی که آن را خشک و رها کردن مقدار کمی آب در آن است. نگاه از نزدیک و شما خواهید دید آب خیس خوردن به چوب. در آن نهفته است مشکل است.

آب باعث می شود که چوب به تورم. به عنوان چوب خشک چوب جمع شده است. این عقب و جلو حرکت باعث تنش در داخل چوب و میکرو ترک ها شروع به توسعه. پس از تکرار مرطوب/خشک قسمت ترک به رشد که در آن شما می توانید آنها را ببینید. این نام به چک کردن ترک. این ترک ها اجازه می دهد بعد از بارندگی به نفوذ عمیق تر به چوب باعث حتی بیشتر تنش کردند. ترک رشد بزرگتر و بزرگتر.

پوسیدگی اتفاق می افتد به دلایل بسیاری. وقتی که شما خرید درمان چوب شما امیدواریم که که مواد شیمیایی مورد استفاده در حق دین. امیدوارم که شما فشار رگ چوب بود و کار درست. امیدوارم که شما فشار سنج دقیق بودند. شما امید به اپراتور ندارد مبارزه با همسرش یا رئیس آن روز. امید چیزی است که شما باید ذخیره برای چیزهایی که شما نمی توانید کنترل کنید مانند آب و یا شانس خود را برای نجات از یک جزیره خالی از سکنه.

اگر من می تواند کمک به جف بازسازی عرشه خود را در اینجا است که من می خواهم شروع کنم. اول من می خواهم به خرید من از چوب درست lumberyard یک مرکز خانه. شما می توانید گریدهای مختلف از درمان چوب و من ترجیح می دهم شماره 1 اگر من می توانم دست من بر روی آن. همه من تا به حال در خانه مراکز بازدید I شماره 2.

من می خواهم مطمئن شوید که برای استفاده از بهترین مطلق فریم فلزی و اتصالات و بست شده اند که دارای امتیاز با استفاده از, مدرن, درمان چوب. به یاد داشته باشید امروز تحت درمان با چوب بسیار بالا غلظت مس در آن است. هنگامی که تحت درمان با چوب مرطوب می شود یک واکنش شیمیایی آغاز می شود و آهن از دست می دهد و این نبرد است. بسیاری از مردم مجروح شده اند و یا کشته شده در عرشه فرو می ریزد ناشی از خوردگی بست.

هنگامی که شاسی از عرشه کامل بود, من می خواهم پوشش بالای تیرچه به عنوان به خوبی به عنوان در بالای هر تیر با جدیدتر تیرچه نوار به معنای برای این منظور است. این نوار مهر و موم بالای تیرچه ها و تیرهای چوبی و کاهش احتمال ورود آب به چوب. این مهم است به درک که هنگامی که شما رانندگی یک ناخن به بالای درمان چوب تیرچه شما ایجاد استرس نقاط که در نهایت منجر به ترک ها در اطراف ناخن شفت. ترک اجازه می دهد رنجور آب به چوب با فوق اثرات بد. نوار طراحی شده است به مهر و موم در اطراف محور از یک عرشه ناخن و یا پیچ.

جف ممکن است قادر به نجات همه فعلی خود را چوب. او ممکن است قادر به تلنگر بیش از تیرچه. این مسئله ممکن است که او باید به اصلاح چوب همیشه تا کمی در مورد تیرچه در حال تاج گذاری. یک تاج تیرچه دارای یک برآمدگی در آن بسیار شبیه به پل شما رانندگی بیش از. تاج باید نقطه skyward. اگر شما تلنگر بیش از یک تاج تیرچه در حال حاضر آن را به یک شیب در آن است که می تواند باعث آب برای جمع آوری بر روی عرشه. چیزی که به انجام این است که ضربه محکم و ناگهانی یک خط با گچ خط کشیدن و برش شیب.

من می خواهم به خرید برخی از مایع مس naphthenate و آن را با قلم مو روی هر یک از پایه های که در آن پوسیدگی کمتر از 5 درصد از آن به طور کلی عرض. به نظر فروتن من تیرچه با بیشتر پوسیدگی از این باید جایگزین شود.

عضویت در تیم کارتر خبرنامه رایگان و گوش دادن به پادکست جدید در askthebuilder.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب