بزرگ غربی شراب: Pinot gris همچنان به شایستگی مدال طلا - سه شنبه, 14 Jul 2020 PST

به نوعی به نظر می رسد که pinot gris بیش از حد اغلب نادیده گرفته است با وجود اینکه یکی از خوشمزه ترین و قابل اع

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

به نوعی به نظر می رسد که pinot gris بیش از حد اغلب نادیده گرفته است با وجود اینکه یکی از خوشمزه ترین و قابل اعتماد شراب تولید شده در شمال غربی اقیانوس آرام. و در این تابستان Cascadia بین المللی شراب رقابت بار دیگر ثابت کرد که این انگور سفید بومی کبود است فقط به عنوان قابل توجه به عنوان همیشه.

وجود دارد سبکی عبارات pinot gris در سراسر شمال غربی اعم از بافت نمونه های مشابه به کسانی که در منطقه آلزاس فرانسه در نزدیکی آلمان و سوئیس به روشن و پر جنب و جوش pinot grigio در شمال ایتالیا.

آن است که انگور آن نیز این است که اجازه رشد در شامپاین و شراب گازدار تولید. در تاکستان انگور یک جهش تاریخی از pinot نوآر و آن را به طور طبیعی صورتی-پوست انگور. Gris یک کلمه فرانسوی به رنگ خاکستری است.

Pinot gris رو شروع آن در منطقه ما با تشکر از اواخر David اند که برای اولین بار تاسیس pinot نوآر و pinot gris در دره ویلامیت اورگان در سال 1965. Lett ثبت نام اولین برچسب در ایالات متحده تحت آن انواع نام 1970, زیر Eyrie تاکستان با نام تجاری. این بدان معناست که پسرش جیسون در سال آینده خواهد بود بتلنج سالگرد 50 از خانواده اش pinot gris.

از واشنگتن Puget صدا باین بریدج ایسلند خود آموخته شراب پل سفید استفاده می شود که یک سال 2016 grenache سال گذشته را به نفع خود بهترین نشان می دهد در ایالت واشنگتن شراب رقابت ها نمایش داده می شود تطبیق پذیری او با بدست آوردن بهترین از کلاس در pinot gris دسته در این سال Cascadia.

هرچند که نشان دادن جای تعجب نیست پس از یادگیری است که او منابع خود را pinot gris از کرافورد تاکستان در یاکیما دره. خانواده متعلق به سایت نزدیک Prosser به تازگی پدید آمده است به عنوان یکی از منطقه های بالا منابع برای albariño های هیجان انگیز اسپانیایی انگور سفید معروف ساخته شده در گوشه ای از جهان توسط Abacela در جنوب اورگان است.

در حالی که در شمال غربی ما فکر می کنم از "Pinot gris و چیزهایی از دریا" مواد غذایی-جفت شدن عبارت منسوب به Spokane نویسنده Candace ان Frasher. Pinot gris همچنین سازگار با فصل تابستان, سالاد, ساندویچ های مرغ یا گوشت خوک و سبکتر کبابی کرایه مانند کباب و bratwurst.

در اینجا چهار نمونه از pinot gris وارد هشتم Cascadia بین المللی که شامل بیش از 750 مطالب از Washington, اورگان, آیداهو, British Columbia و مونتانا. پیدا کردن تمام نتایج در greatnorthwestwine.com. درخواست برای این شراب در شراب مورد علاقه خود را در فروشگاه و یا تماس بگیرید به طور مستقیم از wineries.

جونز از واشنگتن 2017 Pinot Gris باستانی دریاچه کلمبیا دره $14: باستانی دریاچه در حال رشد منطقه در کلمبیا حوضه شناخته شده است خیره کننده شراب سفید که تمرکز خود را بر روی میوه و minerality. این pinot gris تولید شده توسط تزئین شراب ویکتور پالنسیا برای خانواده جونز متناسب با مشخصات.

یک توجه داشته باشید پایین از طالبی با لهجه مایر لیمو و نارگیل در بینی. این طعم تکرار در کام و پیشرفته توسط سنگ خرد نسبت به پایان برسد. آن است که تازه و پر از وزوز sipper است که مناسب برای یک روز گرم.

پادشاه املاک و کارخانه شراب سازی 2018 Domaine Pinot Gris ویلامت دره $29: پادشاهان Pinot دوبله این بسته بندی مایعات جایگزین به عنوان ارزش خود را در "Domaine" ردیف و این براق جدید بطری حاوی ظریف شراب است که شما می خواهید به در خانه. یک محصول از بزرگترین biodynamic تاکستان در ایالات متحده رایحه آن از آهک و گلابی هستند به دنبال طعم همان دو میوه.

پیچیده و لایه لایه ساختار ایجاد شده توسط شش ماه از سور دروغ پیری دربسته با طولانی پایان ترد اسیدیته و minerality. برنت سنگ یک محصول از دانشگاه ایالتی واشنگتن را winemaking برنامه پروژه یک دهه از لذت است در فروشگاه برای این شراب.

آملیا وین شراب سازی 2019 Pinot Gris Yakima دره $20: در سال 2018 بیانچی به دست آورده و یک مدال طلا در واشنگتن شراب رقابت با یک سال 2017 albariño از کرافورد تاکستان. یک بار دیگر آملیا وین با آمد و رفت rooster بر روی برچسب آن pinot gris است که رشد توسط چارلی و کانی Crawford, سیگنال شراب ارزش crowing در مورد.

این ورزش روشن آهک گلابی و مزه در رایحه آن و سپس ارائه آهک گلابی و سیب در کنار درخشان و طولانی اسیدیته. پیشنهاد جفت عبارتند از ظریف و ماهی و خرچنگ و میگو و خفیف نرم میرسید پنیر که همه آنها در دسترس هستند در آملیا وین شراب سازی اغذیه فروشی و مشروب فروشی.

Gehringer برادران و مستغلات کارخانه شراب سازی 2019 خصوصی ذخیره Pinot Gris, طلایی مایل نیمکت $14: والتر Gehringer شراب و انگور-رشد برادر گوردون به دست آورده اند چند پلاتین جوایز از شراب مطبوعات غرب, مجله کار خود را با pinot gris. این نسخه جدید خطوط تا در کنار آن.

این British Columbia standouts ترکیب به ارائه معطر عطری سفید هلو و سیب فوجی و لیمو ترش مزه است. کام نرم نشاط با باغ میوه, florals و ظریف معدنی توجه داشته باشید. این یک نسخه دوست داشتنی از pinot gris و سزاوار سفر به خیره کننده Okanagan دره.

اریک Degerman عمل بزرگ غربی شراب. اطلاعات بیشتر در مورد شراب در greatnorthwestwine.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن