دستگیری مرد مظنون به بارها و بارها فروش هروئین و مت - Fri, 29 مارس سال 2020 PST

Spokane, افسران پلیس, بازداشت یک مشکوک فروشنده مواد مخدر روز شنبه حدود دو ماه پس از بازداشت برای فروش هروئین و

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

Spokane, افسران پلیس, بازداشت یک مشکوک فروشنده مواد مخدر روز شنبه حدود دو ماه پس از بازداشت برای فروش هروئین و مت.

نیکلاس Romanelli, 37, محکوم شده است از 14 جنایات از جمله در اختیار داشتن مواد مخدر دستکاری با یک شاهد, آزار و اذیت با تهدید به کشتن حیوانات ظلم و ستم و سه فقره سرقت با توجه به اسناد دادگاه.

در سال 2012 او متهم فوق العاده خود را همسر گربه در برابر یک دیوار بارها و بارها تا زمانی که درگذشت.

دستگیری پنج شنبه بود و اوج ماه تحقیق با توجه به پلیس. بخش گشت ضد جرم و تیم درگیر شده است در چند دستگیری و موارد مربوط به Romanelli شده است که اغلب تعویض اتاق های هتل و هتل ها برای جلوگیری از پلیس تشخیص با توجه به اسناد دادگاه.

یک محقق گفت: در گزارش خود آن را "دانش مشترک" میان پلیس اسپوکان که Romanelli می داند پیمان اتومبیل های ساخت آن را تقریبا غیر ممکن است به دنبال او. در این گزارش اشاره کرد که Romanelli شناخته شده بود به "گرما چک" برای دیدن اگر او بود که به دنبال رانندگی بی پروا بسیار به آرامی و یا کشیدن بیش از.

در اوایل ماه آوریل جنایی خبرچین با پوشیدن یک دوربین خریداری هروئین از Romanelli در Rodeway Inn Motel با توجه به اسناد دادگاه. روز بعد پلیس متوقف Romanelli یافت بیش از $10,000 و 27 برنامه 3 دارو و قرص در ماشین خود را.

در طول بازداشت پلیس می گویند Romanelli بستری برای فروش مواد مخدر به حداقل 20 نفر در هر روز است.

یکشنبه گذشته محققان شنیده از یک جنایتکار خبرچین که Romanelli زندگی در 2700 بلوک از شمال سنبه جاده و دوباره فروش مقادیر زیادی هروئین و مت از آپارتمان خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب