ترنس دیویس صرف نجومی بدست آوردن اعتماد از رپتورز هم تیمی. و او آماده است تا آن را دوباره

ترنس دیویس دوم صرف اولین 64 بازی خود در NBA اثبات خود را شایسته اعتماد خود را رپتورز هم تیمی و هیچ چیز حتی چها

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

ترنس دیویس دوم صرف اولین 64 بازی خود در NBA اثبات خود را شایسته اعتماد خود را رپتورز هم تیمی و هیچ چیز حتی چهار ماه وقفه به فصل در حال رفتن به او را متوقف کند که از ادامه پیگیری و با قهرمانی در خط.

دیویس اثبات نشده است اما می تواند خواسته می شود به نقش مهمی که رپتورز شروع به دفاع از عنوان خود در اواخر این ماه در دیگ از شدت است که در NBA پس از فصل.

آن است که بخواهید از undrafted 23 ساله گارد.

"من می آیند به این مطلب قدیمی بودن که من از طریق رفت و سه چهارم از یک فصل فقط در حال رشد تا بلوغ برداشتن گام در مسیر درست" دیویس گفت: "در یک ویدیو کنفرانس تلفنی با خبرنگاران. "این بچه ها فرد (VanVleet) کایل (لوری) Marc (Gasol) هنجار (پاول) همه این بچه ها آنها مطمئن شوید که بچه ها جوان هستند و در جایی که نیاز بود چرا که آنها آن همه چیز است.

"این بچه ها در حال دفاع از عنوان خود را. شما می خواهید به بخشی از آن."

هیچ سوال وجود دارد دیویس خواهد بود بخشی از آن است. آنچه مشخص است این است که چگونه بزرگ نقش او در هشت بازی است که قبل از پلی آف و پس از فصل خود را.

از طریق چشمگیر شروع به rookie فصل دیویس نشان داد چشمک می زند از برتری بالاتر از دمای نقطه تا تیرانداز در میان بهترین خالص ورزشکاران در تیم است.

اما او همچنین نشان داد که چشمک می زند از حال غرق تازه کار هنوز قادر به پیدا کردن قوام که موفق جانبازان اند.

خوب بود بیشتر از بد, هر چند مربی نیک پرستار او را به ضرب گلوله به یک چرخش به طور منظم زمانی که فصل شروع می شود دوباره.

"بدیهی است که این فصل به طور منظم است که بسیار متفاوت از بازی های حذفی و قهرمانی بازی ها بسیار متفاوت تر از اول و دوم دور (اما) اگر مربی احساس می کند که او می تواند اعتماد قرار دادن او را در آن وضعیت او را" دستیار مربی Adrian گریفین گفت: در یک کنفرانس تلفنی از فلوریدا در روز پنج شنبه. "اما در همان زمان اگر او آماده نیست ما انجام می شود و زیانی در قرار دادن او وجود دارد. بنابراین ما مسئولیت داریم که به این تیم و به ترنس برای قرار دادن او را در بهترین وضعیت که در آن او در حال رفتن به رشد و تیم در حال رفتن به رشد نیز هست."

درآمد که اعتماد شده است و یک فصل طولانی ورزش برای دیویس.

"من تا به حال برای به دست آوردن این بچه ها اعتماد و من می گویند آن را به معنای زیادی مرد," او گفت:. "من نمی خواهد می گویند این چیزی است که طبیعی است اما برای من که یک undrafted مرد بازی با مدافع عنوان قهرمانی این فقط باور نکردنی است.

"این درست مثل شما نمی توانید آن را تشکیل می دهند. این چیزی که شما می خواهید به عنوان یک مرد جوان است. شما می خواهید این بچه ها قادر به اعتماد شما و این چیزی است که من نسبت به کار هر روز."

جزئیات آنچه دیویس نیاز را آشکار هستند.

رپتورز نیاز سازگار و قابل اعتماد ballhandler به همراه لوری و VanVleet نقش پرستار پیش بینی برای دیویس به عنوان دور برگشت به عنوان اردوگاه آموزشی در ماه اکتبر گذشته.

این سخت است برای یک تازه کار برای یادگیری تفاوت های ظریف از در حال اجرا یک جرم و توجه است که می آید با اینکه اصلی ballhandler در دادگاه چیزی Davis کار کرده است.

او تا به حال کسانی که 64 بازی قبل از وقفه به کار بر روی آن و آن را به یک نقطه کانونی در حالی که او کار می کرد خصوصی از ماه مارس تا اواسط ماه ژوئن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر که او را پشت در دادگاه با مربیان و بازیکنان دیگر را آموزش می رود. دیویس خواهد شد که یک زن و شوهر از هفته پنج در پنج شیوه و scrimmages و سه نمایشگاه بازی کنید تا به سرعت قبل از رپتورز بازی اول خود هشت "بذر" بازی برابر لس آنجلس لیکرز در اوت. 1.

"من فکر می کنم من یک ثانویه ballhandler رفتن به (اورلاندو), حباب," دیویس گفت:, و اضافه کرد که تیراندازی کردن دریبل به عنوان یک بازیساز است که در لیست مورد نیاز پیشرفت نیز هست.

"این چیزی است که من می توانید بهبود. همانطور که همه ما می دانم که من می توانید شلیک کنید و توپ رو از گرفتن و شلیک با کایل فرد ایجاد برای من و پیدا کردن من وقتی که من باز اما من فکر می کنم گام بعدی این است که ایجاد خود من شات و فقط یک ثانویه ballhandler یک ثانویه بازیساز چیزهایی که مرتب سازی بر اساس."

Doug Smith


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب