گردشگری کلیدی خواهد بود برای بازیابی, برای, Oaxaca پست-coronavirus - شنبه, 18 Jul 2020 PST

قرنطینه شده است دشوار در مزمن بی قرار در میان ما به خصوص کسانی که تبدیل ناتوانی در نشستن هنوز هم به یک حرفه ای

توسط NASERINEWS در 28 تیر 1399

قرنطینه شده است دشوار در مزمن بی قرار در میان ما به خصوص کسانی که تبدیل ناتوانی در نشستن هنوز هم به یک حرفه ای مانند سفر نویسندگان مانند ارادتمند شما. همه گیر نقش برآب امید من از رفتن به جنوب مکزیک اوآخاکا در ماه مه به جایی که من صرف دو سال گذشته نوشتن به جشن مدتها در انتظار انتشار از "ماه کتاب" راهنمای سفر.

من از خواب شکلات داغ بخار از دست رنگ خاک رس لیوان در سرد صحرا صبح و عظیم تاماله که نشت غنی تیره مول زمانی که شما چاقو چنگال به آنها. طبق معمول من برنامه ریزی شده در نادیده گرفتن بهداشت و درمان هر گونه تردیدی در مورد خوردن asiento از گوشت خوک ساخته شده و از سرخ کردن pigskin است که جدایی ناپذیر به طعم Oaxacan کالاهای اساسی مانند tlayudas و memelas.

اما در مبارزه Oaxacans که تکیه بر گردشگری و خیابان های شلوغ به کسب زندگی من چند ماه از اقامت قرار داده و کار از خانه به نظر نمی رسد بسیار بد است. من قادر به حداکثر رساندن من انزوا و بدون آن تاثیر آنلاین من کار آزاد.

من برای زنده ماندن مضحک مقدار بارگذاری می خورد چون چند چیز وجود دارد بیشتر افسرده از پخت و پز برای یک. من سخت کار می کنند قول می دهم, اما من همچنین آگاه باشید که من موقعیت ممتاز می کند اجازه می دهد برای کمی بیشتر یوگا, sci-fi, رمان و فرانسه درس Duolingo از یک فروشنده خیابانی را می کند.

بنابراین اگر چه بسیاری از ما در حال حاضر انجام, در حال حاضر زمان مناسب برای انعکاس و یا تجدید نظر در این اثر ما سفر انتخاب کرده اند در افرادی که آن را تجربه خیلی به یاد ماندنی و با ارزش کوه پیمایی در سراسر جهان است.

من فکر می کنم اریک Ramirez, بنیانگذار Zapotrek یک مسئول گردشگری شرکت ارائه می دهد که سفر به منظور ترویج فرهنگی اتصالات همراه با یک دوز سالم از ماجراجویی. رامیرز تور مدل است که خوشبختانه جایگزین نسل قبلی را که تمایل به کمی بیش از گردباد sprees خرید و گشت و گذار چک لیست قبل از پر کردن روز معلق با اندازه کافی تجاری تولید mezcal برای متقاعد کردن آنها به خرید بیشتر.

رامیرز شما مست اگر این است آنچه شما می خواهید, اما او را به شما برای آن کار می کنند. تور او به کوچک متعلق به خانواده آگاو مزارع/mezcal مشروب به نام palenques انجام می شود با پای پیاده و یا دوچرخه سواری. آنها را متوقف کوچک در کنار جاده صبحانه حاجت که در آن کوه های دیدنی و جذاب مناظر زیرچشمی نگاه کردن از طریق نازک شکاف بین تیرهای چوبی.

وطنی سرآشپزها خدمت نسل دستور: تخم مرغ سرخ شده در سرامیک ماهی تابه به نام کمل, تازه, لوبیا سیاه و سفید و با طعم آن تند و با مزه برگ epazote گیاهی دست ساز, چیپس و تند سالسا ساخته شده با داغ شیلی د arbol. هر کس است که به خوبی پرداخت برای خدمات خود را.

من فکر می کنم سلیا Florian مالک و سر آشپز در لاس درخت Letras (15 نامه) که empanadas ساخته شده با نسخه های خوش طعم سالسا به نام زرد ("زرد" با وجود این سس را همیشه قرمز و نارنجی رنگ) بودند فقط یکی از یک سری از غذاهای که به معنای واقعی کلمه اشک را به چشمان من. من احساس مانند یک مرد در عشق من باید تماس بگیرید و مادر من به او بگویید در مورد آن.

من فکر می کنم خوزه گارسیا, کور, پاتر از سن Antonino Castillo ولاسکو (که در آن کسانی که empanadas سرچشمه) که هنوز هم در اشکال رس با وجود از دست دادن بینایی خود را به گلوکوم نزدیک به دو دهه پیش است.

او مسری خوش بینی همیشه قرار می دهد به من آزار دهنده grumpiness به چشم انداز و می توان در سبک منحصر به فرد از فرزندان و نوه ها به او و همسرش ترزا گذشت در سنت.

من فکر می کنم حداکثر کروز, کور, آکوردئون که پر Oaxaca شهر زیبا Macedonio الکلا عابر پیاده خیابان با وهم آور, روسی, waltzes یا شهر مورد علاقه: Oaxaca را عملا سرود "Dios Nunca Muere (خدا هرگز نمی میرد)," مکزیک والس تشکیل شده توسط خیابان به احترام اسم.

بدون بازارها و خیابان های پرتکاپو با گردشگران و مشاغل دستفروشان از همه چیز از آشپزخانه سخت افزار و ملخ سرخ شده به کسانی که رنگارنگ و سرامیک جمجمه ما همه خیلی دوست دارم این اعضا از مکزیک بخش گردشگری و اقتصاد غیررسمی در حال مبارزه. برخی از فروشندگان با توسل به مبادله کالا به طور مستقیم برای مواد غذایی در طول بیماری همه گیر.

بنابراین دعوت می کنم کسانی که از ما خارش را به آسمان دوباره به خصوص کسانی که تا به حال نسبتا آسان به آن را در قرنطینه به در نظر گرفتن چگونه ما برای اولین بار سفر در حالت عادی تاثیر می گذارد کسانی که نمی. Oaxaca است مقصد مناسب برای به حداکثر رساندن هر دو تجربه و تاثیر.

یکی دیگر از مسئول تور از گزینه های غیر انتفاعی فوندکین En طریق که بازدید کننده به جوامع محلی برای دیدار با بازرگانان آن را پشتیبانی با microloans و دیگر کمک های اقتصادی.

این Pueblos Mancomunados یک گروه هفت بومی روستاها در سیرا نرت کوه یک ساعت و نیم در شمال شرقی پایتخت به همکاری برای ارائه های متعدد طبیعت گردی و فعالیت های فرهنگی که به نفع هر دو زمین و Zapotec مردم ساکن در آن است.

حتی دولت های لوکس ساحلی مقصد هواتولکو یک مثال درخشان از لوکس گردشگری مسئولانه انجام شود. نه خلیج که در حال حاضر بخشی از برنامه ریزی مقصد توریستی Bahías د هواتولکو بودند توسط مردم ساکن در زمانی که دولت فدرال تصمیم به ایجاد کانکون در Oaxacan ساحل در 1980s.

آواره ساکنان داده شد کمک های مالی برای خرید خانه و شروع کسب و کار در تازه شکل گرفته در شهر La Crucecita فقط یک پیاده روی 20 دقیقه ای از ساحل و در حال حاضر پر جنب و جوش توریستی نقطه داغ را در خود دارد.

آن را در حال حاضر پر از خوشمزه رستوران ها و بسیاری از مراکز خرید بزرگ به خصوص برای silverwork گلدوزی mezcal و دیگر کلاسیک Oaxacan محصولات.

گردشگری در حال رفتن به کلید Oaxaca را بهبود اقتصادی پس از COVID-19. نزدیک به 70 درصد از دولت در فعالیت های اقتصادی گره خورده است تا در صنعت گردشگری و مهمان نوازی بخش به آن اولویت به نظر من بیش از مکان های دیگر تاسیس صنایع است که می تواند به پرورش رشد پس از بازگشت به حالت عادی.

و توجه داشته باشید که من فکر می کنم از Manzano خانواده نچیختلن که بهترین tlayuda در دولت که من پیدا کردم (تا کنون) و تمام کسانی که به من گفت که آنها تا به حال فقط شروع کسب و کار و به دنبال به جلو به روشن آینده. من صمیمانه امیدواریم که قادر به حمایت از آنها دوباره به زودی.

کودی Copeland آخرین نسخه از "ماه اوآخاکا" منتشر شده است. Copeland زندگی می کردند و مشغول به کار در مکزیک برای بیش از شش سال است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن